lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ĆEMU OVAJ BLOG...

METAL _GOTHIC, BLACK, DEATH, DOOM, THRASH, HEAVY, NU, PROGRESSIVE, POWER... SVE VRSTE METALA NA JEDNOM BLOGU

LYRICS OF EVANESCENCE AND LINKS:

LINKOVI:
simplefears.blog.hr
stillalone.blog.hr
theblackrose.blog.hr
gitara20.blog.hr
4l3n.blog.hr
crazyavrilgirls.blog.hr
metalka168.blog.hr
kill2live.blog.hr
lifeisgreat1.blog.hr
pricajprice.blog.hr
bezcajki1.blog.hr
bebebeice13.blog.hr
malasasava6.blog.hr
celebritiesblog.blog.hr
stadatikazem.blog.hr
zastonesmijemkoristitirazmak.blog.hr
issues69.blog.hr
heavymetallife.blog.hr
farbica2.blog.hr
treceoko3.blog.hr
darklilith.blog.hr
missblack15.blog.hr
gadura4all.blog.hr
zivotiskrenaljubavpobjeduje.blog.hr
mylifenever00.blog.hr
kvak.blog.hr
paranoicnadarkerica.blog.hr
hardrockgostiona.blog.hr
lostwords.blog.hr
ofkors.blog.hr
underthesmile.blog.hr
antebj.blog.hr
elvenworld.blog.hr

slipknot7.blog.hr

mybluevenomlife.blog.hr
1ana93.blog.hr
katarina69.blog.hr
hrvojeandkatarina.blog.hr
ledomatzavrucukavu.blog.hr
hauntedpalace.blog.hr
dyingworld.blog.hr
goshia.blog.hr
oneverybadgirl.blog.hr
myistik.blog.hr
bloodyblackroseonmygrave666.blog.hr
bloodinme.blog.hr
picek3.blog.hr
gitaraman.blog.hr
mokosica4ever19.blog.hr
jadnabolesna.blog.hr
purgerica666.blog.hr
hellyisnotdead.blog.hr
mysademolife.blog.hr
helena666.blog.hr
chronicle.blog.hr
katarinathfan.blog.hr
sava1osb8b4everr.blog.hr
krokodilka.blog.hr
sanjicavt.blog.hr
zakonkosti.blog.hr
miko28.blog.hr
slatkaslanasuzica.blog.hr
stirka4.blog.hr
filthylittlegildedcunt.blog.hr
toxicpain.blog.hr
ludnicaupaklu.blog.hr
chronicle.blog.hr
kakipacici.blog.hr
necuucitoculokat.blog.hr
bleedingfromtheinside.blog.hr
bokula8.blog.hr
conwerseallstar13.blog.hr
helly77.blog.hr
mismoljudovi.blog.hr
hellyisnotdead.blog.hr
kajjeblogeri.blog.hr
buhanapada.blog.hr
bananaidvijetresnje.blog.hr
uzassssss.blog.hr
lacrymosa.blog.hr
rockericavg.blog.hr
videogamervu.blog.hr
005lino.blog.hr
dancerismyrealname.blog.hr
tikatacka.blog.hr
avrilhugefan.blog.hr
akytheangel.blog.hr
zenasasjekirom.blog.hr
struja10.blog.hr
ostavimikomentar.blog.hr
someonesworld.blog.hr
myfuckeduplife.blog.hr
chronicle.blog.hr
ohtheguilt.blog.hr
kajjeblogeri.blog.hr
bihdecko.blog.hr
filthylittlegildedcunt.blog.hr
mojbloghe.blog.hr


SVI KOJI KOMENTIRAJU NA OVOM BLOGU BIT %u0106E UPISANI POD LINKOVE!!! KOMENTIRAJTE LJUDI I U%u017DIVAJTE!!!

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

OVO VAM JE MOJ MSN, PA AK' KOGA ZANIMA- korn2700@hotmail.com

KORN - FALLING AWAY FROM ME


"Whisper"

Catch me as I fall
Say you're here and it's all over now
Speaking to the atmosphere
No one's here and I fall into myself
This truth drives me
Into madness
I know I can stop the pain
If I will it all away

[Chorus:]
Don't turn away
(Don't give in to the pain)
Don't try to hide
(Though they're screaming your name)
Don't close your eyes
(God knows what lies behind them)
Don't turn out the light
(Never sleep never die)

I'm frightened by what I see
But somehow I know
That there's much more to come
Immobilized by my fear
And soon to be
Blinded by tears
I can stop the pain
If I will it all away

[Chorus]

Fallen angels at my feet
Whispered voices at my ear
Death before my eyes
Lying next to me I fear
She beckons me
Shall I give in
Upon my end shall I begin
Forsaking all I've fallen for
I rise to meet the end

[Chorus x3]
Servatis a pereculum.
Servatis a maleficum


"Weight Of The World"


Feels like the weight of the world,
Like God in heaven gave me a turn.
Don't cling to me, I swear I can't fix you.
Still in the dark, can you fix me?
Freefall, freefall, all through life.

If you love me, then let go of me.
I won't be held down by who I used to be.
She's nothing to me.
Feels like the weight of the world,
Like all my screaming has gone unheard.
And oh, I know you don't believe in me.
Safe in the dark, how can you see?
Freefall, freefall, all through life.

If you love me, then let go of me.
I won't be held down by who I used to be.
If you love me, then let go of me
I won't be held down by who I was
If you love me, then let go of me
I won't be held down by who I used to be


"The Only One"

When they all come crashing down, midflight,
You know you're not the only one.
When they're so alone they find a back door out of life.
You know you're not the only one.
We're all grieving,
Lost and bleeding.

All our lives,
We've been waiting
For someone to call our leader.
All your lies,
I'm not believing.
Heaven shine a light down on me.
So afraid to open your eyes, hypnotized.
You know you're not the only one
Never understood this life.
And you're right, I don't deserve
But you know I'm not the only one.
We're all grieving,
Lost and bleeding.

All our lives,
We've been waiting
For someone to call our leader.
All your lies,
I'm not believing.
Heaven shine a light down on me.
Don't look down,
Don't look into the eyes of the world beneath you.
Don't look down, you'll fall down,
You'll become their sacrifice.

Right or wrong.
Can't hold onto the fear that I'm lost without you.
If I can't feel, I'm not mine,
I'm not real.
All our lives,
We've been waiting
For someone to call our leader.
All yo


EVANESCENCE - CLOUD NINE

POJA%u0106AJTE SI ZVU%u010CNIKE LJUDI. OVA PJESMA VAM SE BA%u0160 NE %u0106UJE NAJBOLJE, AL' JE OK. POGLEDAJTE SAMI!

Evanescnece 'Lacrymosa' Rock AM Ring '07

OVA PJESAM SE %u0106UJE BOLJE, TAK DA STI%u0160AJTE ZVU%u010CNIKE! %u010CUJEM IH DO OVDJE!

AKO STE JEDAN/A OD NEKOLICINE KOJI NISU PIJANI- PROBAJTE OVO!
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-29
IDETE S GLAVOM_ NAPRED, NAZAD, LIJEVO, DESNO... I MUTI VAM SE U GLAVI.

Image Hosted by ImageShack.us

SYSTEM OF A DOWN

NIP TUCK - RE%u017DI ME




OBRAZUJTE SE LJUDI! %u0160TA %u0106ETE ZAUVIJEK OSTAT' GLUPI(K'O JA)?




PODLOGE ZA BLOG.HR BY VENUM

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NIRVANA SMILE:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
STARS

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KONJI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
EVANESCENCE - MY PERSONAL THE BEST

VRSTE METALA

Gothic metal je podžanr metala koji je nastao početkom 90-ih u Europi kao spoj Doom metala i Death metala. Karakteristično za Gothic metal je vrišteći, dubok, oštri vokali (gotovo uvijek ženski_ nikad samo muški_ ponekad muški i ženski zajedno). Neki od gothic metal bandova su: Evanescence, Nightwish, Tristania...

Image Hosted by ImageShack.us

Black metal je kontroverzni pravac koji uz Death metal ulazi u krajnosti izrazavanja bijesa i agresije. Inspiracija Black metal grupa prvenstveno dolazi kroz "mračnu" stranu (sotonizam, spiritizam, magija, fantazija, priroda).
Image Hosted by ImageShack.us


Progresivni metal je žešća verzija progresivnog rocka, koja se karakterizira korištenjem kompleksnih kompozicionih struktura, neobičnih ritmova i virtuoznog instrumentalnog sviranja. Mnogi skandinavski bendovi kao Nightwish se smatraju nekom vrstom progresivnog metala, kombinirajući heavy metal ritmove sa operskim pjevanjem (popularni američki bend Evanescence je kasnije stvoren pod skandinavskim uticajima). Neki od progressive metal grupa su: Pain of Salvation, KoRn, Dream Theater...
Image Hosted by ImageShack.us


image hosting file hosted images

image hosting file



Korn - Falling Awa...


znam da ti je zakon moj blog_ al' potvrdi to!
DA, ZAKON JE
JUNK BLOG
OK, TAK TAK
pollcode.com free polls



Create yours at BlingyBlob.com!


Evanescence - the only one (live)

LUDI TALIJAN KOJI U POZADINI MALO MALO NEŠT' ŠAPNE NISAM JA... TAK' DA PSUJTE NJEGA KAD SLUŠATE OVU
PJESMU_ INAĆE JE SKROZ JEBENA- ZAKON (METALNA) LOL.


Image Hosted by ImageShack.us

DISTURBED

Image Hosted by ImageShack.us

CRADLE OF FILTH

POZOVI EVANESCENCE DA DOĐU U ZAGREB!


EVO VAM MENE- NE ZNAM ŠTA DA RADIM NA BLOGU, A NEKI SU MI REKLI NEK STAVIM SVOJU SLIKU, PA SAM UMJESTO TOGA KREIRAO SVOJ ANIMIRANI LIK...




SYSTEM OF A DOWN - DEER DANCE



YEAHVENUM DESIGNS

VENUM DESIGNS

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DOWNLOAD

utorak, 26.06.2007.

NEŠTO O MENI ...E OVO MORATE ČITAT'

POŠTO SU MI VEČINA LJUDOVA (BEZJAKA) U KOMENTARIMA REKNULI DA NEK NEŠT NAPIŠEM O SEBI, EVO ME EVO POĆET' ĆU, AL' STVARNO EVO! HA HA HE MENI JE U POSLJEDNJE VRIJEME TAK DOSADNO DA SE MORAM SMIJAT' SAM SEBI (A NISAM NAPUŠEN). UGLAVNOM JA SAM TOMISLAV, PREZIME JE PRE ZAJEBANO ZA JAVNOST(11 SLOVA)... TAK' DA NIST' OD TOGA. ŽIVIM U RUPI, SELENDRI ZVANOJ BJELOVAR (MALO VEĆE SELO), NEDAVNO SAM ZAVRŠIO OSMI RAZRED (NE MOGU VJEROVAT' DA SAM VAM TO PRIZNAO). PROŠAO SAM GA DA SAM SE IZVUKAO BEZ POPRAVOG (IAKO SU MI PRIJETILI IZ DVA PREDMETA) JUPI JA... K'O ŠTA VIDITE JA SAM VAM MALO RETARDIRAN U ZADNJE VRIJEME I SAM SE SVIJEM (Č OD Ć I INAĆE NE RAZLIKUJEM TAK DA... ) NEMOJTE ME ISPRAVLJAT SAM ĆU SE ZBADIRAT (MOŠ' SI MISLIT'). E DA MOLITE (KOGA GOD VEĆ INAČE MOLITE) DA SE UPIŠEMU HTT LJUBIT ĆU VAS AK PRODJEM. INAČE SE BAVIM I SPORTSKIM ALPINIZMOM (PENJANJE PO STIJENAMA) TRENING SE ODVIJA NA UMIJETNIM I FREACK ZA ZA MOBITELIMA I BICIKLINIMA(BICIKLIMA). OBOŽAVAM ROCK/METAL _Korn, DISTURBED, Slipknot, EvanescencE, NIRVANA (Kurt Cobain), System Of A Down, Guano Apes, RAMMSTEIN, Macbeth, INTENSE, Apocalyptica, Static, Metallica... A VANI (U GRADU) MALO TECHNO/HOUSE _NAJVIŠE PRODIGY... _HAJUDUK_ VOLIM FRIENDOVE, CUGU, TRAVU, ZAJEBANCIJU, ČUDAKE (FORA LJUDE), VODU S DODATKOM ETANOLA, CURU, MRAČNE LJUDE, RONHILL, ŠKOLU (POPODNEVNI PROSTOR ZA ZAJEBANCIJU), ... NE VOLIM KUJICE, ŠMINKERE, LOŠU TRAVU, STARCE (STARUDIJU), PRESERATORE, CAJKE, PROFE... KAD SE OTRIJEZNIM I KAD SHVATIM ŠTA SAM NAPISAO O SEBI BITI ĆU PRISILJEN OBRISATI POST_HA HA HI HE! TAK' DA LJUDI AK' VAS ZANIAM ČITAJTE, KOMENTIRAJTE I UŽIVAJTE U ŽIVOTU (ZAJEBAVAJTE SE_JEDNOM SE ŽIVI - I TO KRATKO)... POZDRAV! ŽIVIO METAL!
System Of A Down
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-26

- 20:53 -

Komentari (40) - Isprintaj - #