< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


&bull Aha/A-a?

designed: Purple Design

Prijatelji... I njihovi blogovi...

moj razred
barbara
josie
Pčelca... bzzz
joki und marinche
keti
baby
rosie
metalka
hachi


DeviantArt

zaliven pjeva

Image and video hosting by TinyPic

I saw your face
Elegant and tired
Cut up from the chace
Still, I so admire
Blood shot your smile
Delicate and wild
Forgive me she was stoned
Rip right through me...


Image and video hosting by TinyPic

Listen to the talking heart in my chest
With this gift goog lord I'm blessed
There's a lump and it's in my throat
I'm in love with the wilderness...


Image and video hosting by TinyPic

It's like a dream
That falls away
Into the night
Where we can play...


Image and video hosting by TinyPic

My sunny side has up and died
I'm betting that when we colide
The universe will shift into a low
The travesties that we have seen
Are treating me like benzedrine
Automatic laughter from a pro...


Image and video hosting by TinyPic

Rebel and a liberator
Find a way to be a skater
Rev it up to levitate her
Super friendly aviator
Take a look its on display for you
Coming down, no, not today...


Image and video hosting by TinyPic

Over the laws of light
Over the moon by midnight
Let's do it all this time
Everyone wishing where we go...


Image and video hosting by TinyPic

I walk away from the rank and file
With a punched out mouth
And a pack of style...


Image and video hosting by TinyPic

I could never change
Just what I feel
My face will never show
What is not real...

ponedjeljak, 25.06.2007.

Zovu nas ulice.....

Pošto su svi pisali neke tužne postove, ja baš neću..... Gotovo je, i mi to nikako ne možemo promijeniti...... I svi smo plakali, baš svi...... I šta nam je to pomoglo??? Al' jbg, sve će jednom završit..... Baš kao i osnovnjak...... Ajmo malo preć na vedriju stranu...... Danas je Ajnin rođendan, pa joj ga čestitam..... Već ima 15..... Barbara i ja idemo na slavlje večeras kod nje, bu bilo super..... Sutra imamo probu završne priredbe...... Jedva čekam da budemo opet na okupu..... Ko nekad...... Svi osmaši.... U petak je ta priredba, podjela svjedodžbi, pjeva se, pleše..... Poslije toga idemo malo proslavit i to je to..... A oni koji su se napila 21. neće 29. dobit ni kapi alkohola..... A je se nisam napila, al' sam pila..... Kakva ironija..... DAH PROŠLOG VREMENA SAD JE DALEKO ZA NAMA..... jako daleko.....
Ljeto nam je tu..... Baš sam jučer bila u Velikoj na kupanju i sunčanju..... Izgorila sam, al' šta se može.... I nagledala se komada..... I kartala se, tata je mena i Baru naučio igrat belu jer smo prošle s 5.... I tak to..... Upisi su za tjedan dana, držim fige meni i Barbari da idemo zajedno u razred...... Dida će mi to sredit....... I stvarno ne znam šta da još pametnog napišem....... Samo da vas puno pozzzzdrafljam, pogotovo moju Ivicu koja sad zna cijelu istinu....... Zdravo!



| Komentiraj (65) | Printaj | . |

subota, 16.06.2007.

The Final Countdown

E, da..... Još samo do četvrtka i nikad više u Matu Lovraka... Prođe i tih divnih osam godina..... Ajd oni koji će ić u Gimnaziju kao i ja, ali ovi drugi koji idu u Zagreb i negdje dalje..... noSamo se nadam da ćemo dostojanstveno proslavit zadni danparty, taj zadnji put kad smo svi zajedno..... Evo, sad mi se plače..... noI kad neki kažu da neće ni suzu ispustit lažu..... ...Srce je moje napuklo ko kora starog bagrema....- kako kaže Balašević...... Ajmo malo preć na vedriju stranu....smijeh Cure iz mog razreda su osmislile ples za završnu priredbu thumbup(ja neću plesat) i pjevat će pjesmu Prijateljicethumbup (od Severine) i ja ću pjevat s njima.... A svi osmi razredi zajedno će pjevat Prijatelji,cool od Thompsona..... I tamo će bit podijeljene svjedodžbe onima koji su svih osam razreda prošli s 5..... i ja sam među njima.... Nadam se da neću roknut sa pozornice il se potepst i nešto slično.... Lora će pjevat neku pjesmuthumbup, Mateja svirat gitaruthumbup, a cure imaju onaj ples iz filma Honey (Lora i Mateja su 8. d)thumbup..... I nadam se da neće bit incidenata.... Cijeli slijedeći tjedan nosim digitalni, da ih sve uslikam..... .....ispred nas put bez povratka..... i tako to, stižu nam paklene vrućine...... ide se na more, definitivno..... i želim se zahvalčiti svima što su ostavljali pokoji komentar, neka tako nastave..... šaljem vam scima veliki pozzzzdraf i puno pusa.....wavekisswavekiss



| Komentiraj (58) | Printaj | . |

petak, 08.06.2007.

Odbrojavanje može započeti.....

Još samo devet školskih dana pa gotovo..... plače mi se..... Al' ajmo mi sad preći na malo vedrije događaje..... Mi smo išli na ekskurziju...... I tak mi išli i onda se vratili..... I cijela mudrost...... Pošto se kaže da slika vrijedi tisuću riječi, stavit ću vam slikice..... Alaj belaja za nekog.....Pokušat ću stavljat slike nekim razumnim redom al nemojte mi zamjerit jer je već kasno....
Ovo vam je žderalo kad smo stigli u Lipik - za to vrijeme smo trebali u staklanu al seronje vlasnici (Talijani) su taman došli u izvidnja a onda je tvornica zatvorena za vanjske poglede....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Slijedeće slikice prikazuju neke drage ljudofe:
Dva buraza: Iva i Pajkan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Klara i Filipa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ajna i Tea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo su neki ljudofi na konjima:
Vlado - Josipa slobodno ukradi sliku.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jurica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tea
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A je facu napravila.... Sad mi se neda stavljat neke druge slikice...... Te druge će bit u boxu kad se čvrsto odlučim za taj veliki napor..... Sigurno sami sebi kažete: jebote, ova nije normalna, jedan dan neki depresivan post a onda to više i ne spominje.... E, ljudofi moji takva sam vam ja....... Pozzzzzzzdrafček....



| Komentiraj (57) | Printaj | . |

nedjelja, 03.06.2007.

Deep depression.....

A šta da vam kažem..... Nakon jučerašnjeg dana koji mi je bio zakon morao je doć i ovaj..... I sve je palo u vodu..... Sve što sam kao izgradila.... Ipak sam ja balavica, imam samo 14..... Šta ja znam o životu..... Ništa..... I bolje mi je da više nikad ne progovorim..... Ajd mogu shvatit kad neko ko me ne pozna govori kako sam preseratorica ili ne znam ni ja kakve još gluposti..... Al' kad ti to kaže najbolja frendica već osam godina onda se zapitaš gdje si i zašto si.... U ovom trenutku ja ne znam odgovor, nema smisla..... ne znam zašto se patim i zašto se borim kad nema smisla...... Jebeš život.... nemam za koga živjet.... na ovom svijetu nije ostala nijedna osoba za koju bi ja mogla živjet.... osim jedne koja mi je još prije tri mjeseca okrenula leđa al' je danas to izašlo na vidjelo.... I mene sad to ubije u pojam i ne mogu vjerovat da se to baš meni događa.... zašto baš sad????? zašto ne za mjesec dana.... neću se hvalit, al' zašt se baš meni događaju sva sranja????? zašto moram odlučivat o nekim stvarima još kao balavica????? Barbara, baš si glupa.... Ubi se!!!! E pa baš se neću ubit, sama sebi dajem kontru.... Kad iživciram sve oko sebe, kao što oni mene, e onda ću se ubit..... Na što je spao ovaj svijet kad se ti više ne možeš oslonit ni na svoju najbolju prijateljicu...... Al' nebi te ni saslušala, ni pokušala shvatit.... Misli da svi moraju imat njezino mišljenje, to je sad već viša sila..... Jebote, al ja ne mogu više tako..... nit se više ne mogu opustit u njezinu društvu nit se mogu smijat nit mogu radti što hoću..... jedino je preostalo da šutim i pravim se belsava.... to ću radit dok ne crknem..... bar mi niko više neće srat.....



ovi prazni redovi predstavljaju tu moju šutnju..... kako dalje da nastavim..... na koji način da ja sagledam na cijelu moju situaciju..... nemam više kome vjerovat, nijednoj jebenoj osobi.... al' nijednoj.... pa moja draga frendice, kad razmisliš, kad sagledaš situaciju sa mog aspekta onda mi se javi pa ćemo razgovarat... koji kurac više hoćeš da napravim???????? ajd molim te, bar me pokušaj prihvatit takvu kakva sam, pokušaj me shvatit..... e, ne želim da cijela škola sutra bruji kako smo se svađale!!!!!!!!!! odrasti, pogledaj na događanja odraslo, nismo više mala djeca...... sad razmišljamo odraslo...... kako tko al' ja mislim da si ti dosta racionalna i realna..... pa znaš da više nisam ona ista..... i NIKAD neću biti.....



| Komentiraj (58) | Printaj | . |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.