< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


&bull Aha/A-a?

designed: Purple Design

Prijatelji... I njihovi blogovi...

moj razred
barbara
josie
Pčelca... bzzz
joki und marinche
keti
baby
rosie
metalka
hachi


DeviantArt

zaliven pjeva

Image and video hosting by TinyPic

I saw your face
Elegant and tired
Cut up from the chace
Still, I so admire
Blood shot your smile
Delicate and wild
Forgive me she was stoned
Rip right through me...


Image and video hosting by TinyPic

Listen to the talking heart in my chest
With this gift goog lord I'm blessed
There's a lump and it's in my throat
I'm in love with the wilderness...


Image and video hosting by TinyPic

It's like a dream
That falls away
Into the night
Where we can play...


Image and video hosting by TinyPic

My sunny side has up and died
I'm betting that when we colide
The universe will shift into a low
The travesties that we have seen
Are treating me like benzedrine
Automatic laughter from a pro...


Image and video hosting by TinyPic

Rebel and a liberator
Find a way to be a skater
Rev it up to levitate her
Super friendly aviator
Take a look its on display for you
Coming down, no, not today...


Image and video hosting by TinyPic

Over the laws of light
Over the moon by midnight
Let's do it all this time
Everyone wishing where we go...


Image and video hosting by TinyPic

I walk away from the rank and file
With a punched out mouth
And a pack of style...


Image and video hosting by TinyPic

I could never change
Just what I feel
My face will never show
What is not real...

ponedjeljak, 28.05.2007.

Današnji dan triju ludara....

He-he..... Danas sam se zabavljala ko nikad u životu.... Dobro ne baš ko nikad al' blizu.... zabavljala sam se od šest sati popodne.... Trebale ići Barbara i ja na krunicu i na misu al' ja naravno nisam nego je Barbara valjda otišla.... Našla se ja s Marinom i Natali cure iz Gaja) i trebala je doć Josie al' nije.... Sutra ćemo ponovit ovo od danas... Prvo jedna slikica kako sam izgledala prije nego sam krenula:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I sad ja došla u grad i čekam ih u parku... onda sam otišla do centra pa ih još nije bilo.... mimoišli smo se tri puta i na kraju se našli negdje na korzu..... E onda smo krenuli u pustolovinu... Bili malo u parku, Marina se penjala na klupe i izvodila gebode.... evo nekoliko njezinih slikica....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.... E a slijedeća je još luđa....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Onda smo išle u Maestro na sok.... Išarale smo cijeli onaj kauč svojim potpisima i nekim drugim stvarima.... Radije ne o tome... I evo mene kako sam se zavalila u taj kauč....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Al' sam se raširila.... I onda smo radile još gluposti.... joj, joj nemate pojma.... he-he... kad smo mi (ja) sve to platile onda smo se opet išle malo prošetat, evo slike Natali s mojim naočalama:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jelda joj great stoje???'
Evo mene i Marine...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ispala sam ko najveći kreten... Al' ko ga jebe.... Nadam se da ćemo se i sutra tako zezat i da nam se budu pridružile Barbara i Josipa.... Veeeeeeeliki pozzzdraf curama.... Vidimo se sutra u isto vrijeme na istom mjestu....



| Komentiraj (44) | Printaj | . |

ponedjeljak, 21.05.2007.

E moj druže beogradski....

...sve smo srpske pjesme znali, pjevali smo prije rata ZDRAVO DJEVO KRALJICE HRVATA.... baš super pjesma od Jure Stublića koji možda dolazi za novogradiško... slušala sam ju cijeli prošli tjedan koji je bio više nego naporan.... svaki dan na krunicu i na misu.... al' najvažnije je da sam se krizmala, čak nas je i biskup pohvalio.... onaj dio s lovom je ok - skupila sam malo više od dvije hiljade kuna.... i dobila GWR 2007.... super stvar...i nešto nakita.... da ste me vidjeli u onom odijelu, isti istijani pingvin.... falio mi je kljun i rep.... možda vam stavim koju slikicu... tako sam slično i hodala.... i zaista više ne znam šta da pametnog napišem osim da vas voljam puno..... zdraffffo......



| Komentiraj (31) | Printaj | . |

subota, 12.05.2007.

Neće grom u koprive al' hoće u moj komp...

Danas popodne se moj komp popravio, zapravo popravili su ga dobri čike iz Grida... To je jedini razlog što vam se nisam javljala ovih dana... Iako se puno toga promijenilo, ne želim pisati jer jednostavno ne želim. Ipak samo u malo riječi: ŠKOLA - katastrofa... OSTALO - odlično... Uprav sam se vratila sa Ivine krizme, bilko je ludo i nezaboravno... Ludilo, brale... I sašili su mi odijelo, stoji mi katastrofa, mislim sve mi stoji katastrofa jer nisam proporcionalna... Sve s brda s dola... Al' je kravata legendarna, no cipele su odvratne... Ja kad hodam u tom ko da se šuljam... I sad sam se sjetila da objasnim naslov, u moj komp je udario grom (za one koji teže shvaćaju) pa nije baš bio u najboljem stanju (komp ne grom)... a ni ja nisam baš bila u dobrom stanju... I kaj da vam još velim : u pnedjeljak ću dobit novi mob za krizmu: NOKIA N 70... baš je zakon... I ipak nemam dva mačića nego tri, prvi put sam krivo prebrojala... I bum se ubila sutra jer moram zapet ko konj... Mislim, za knjigu... Moram matematiku učit... nastavnica je nekako saznala da nisam dobro prebrojala one mačiće... he-he... i ne znam vishe šta dam natipkam... SINE OBRIŠI SLINE, NE BUDI BALAV JOSH SI ALAV... To je najpametnije čega sam se sjetila... Pomolite se da dobijem puno love za krizmu da si kupim nove levisice, majice i josh kojekakva sranja... ajte s Bogom, da ne idete sami!!!! Stara fora... aj zdravo....



| Komentiraj (58) | Printaj | . |

srijeda, 02.05.2007.

Sve je dobro kad se dobro svrši!!!

E, nisam sigurna da tako ide... Od zadnji put se dogodilo svašta i bilo bi previše da sad sve to pišem... Jučer smo bili na Strmcu i zajebavali se po običaju... 01.05. - Utorak: pa ustala sam se dosta rano, spremila se i malo prije pola devet smo krenuli na Strmac... Tamo smo došli prvi osim gazde vikendice mooj kumek Darko... Pa je došao Kaksa i njegova žena i sin David... A dalje ko je dolazio nisam popamtila.... Prvo smo Bara i ja šutale moju novu nogometnu loptu pa smo opalili po badmintonu.... Kasnije su se pojavila dječurlija... I tako smo se malo zabavljali, jeli, pili... No, ondak smo se otišli prošetat do izvora, kadli iza nas idu neki divljaci, prepoznala sam samo Brinzu... I idemo mi, nešt smo se smijale, a nakon drugog djelića sekunde mene pogodi kamen u lijevi obraz... I baš sam bila ljuta, iako ne znam tko me od njih pogodii i blago reečeno ni ne zanima me... Uglavnom ja i Bara se vratile u tabor i slikale se, za koji dam bu vam stavila slikice, ima komičnih.... Oko 4 i 15 janje je bilo gotova, majstor Kempha ga je dobro ispekao, nema šta... Pa su naš obišla moja braća i tako to... Pred polazak smo gledali film: sestre po trapericama al' smo ga gledali samo desetak minuta... Kad sam se napokon vratila kući sam odglčedala film do kraja, pa na tekmu... Al' tata mi nije dao da gledam drugo poluvrijeme, kao bit ću umorna sutra... Pa baš što nisam gledala tekmu, nisam mogla zaspat... Moj dragi braco mi je javio rezultat mobom pa mi je bilo žao što su izgubili, danas me je većina zezala zbog poraza... Al' nema veze, život ide dalje... DANAS je u školi bilo krajnje zanimljivo.... Ja i moja grupa pod hrvatskim smo se samo zezali i tako to... al' sam 6. sat pisala matišu i neće dobro proći, imam takav osjećaj... i sad mi je baka javila da mi se moja maca okotila pa sam skroz happy, napokon mačići... obožavam ih... i to je to za danas... pa pozzzdraf svim prijateljima i frendovima, sve vas ljubim...



| Komentiraj (65) | Printaj | . |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.