uz more...

23.06.2006., petak

.....hm...nema naslofa nekog posebnog....hm.. da...

Jao kako je vrućććeee! Ja ću poludit osjećam se ko sarma u loncu, kad je vani -5 a ja gorim zgužvana sa svim drugim sarmama. U ovakvim vrućinama druge sarme mi nisu potrebne jer sam sama sebi dovoljna da si uzmem i ovo malo svježine i zraka što je ostalo oko mene i tu negdje okolo naokolo burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad ..hm...da... Još uvijek mislim da ne iskorištavam ovo ljeto dovoljno...jutra mi bezveze otiđu u nepovrat iako bi voljela malo izgubit vrijeme ujutro kad se probudim i čekam da izađem iz kuće i uđem u onaj šugavi, odvrtani, bljak, bas s kojim se moram gurat do kostrene da bi se bacila u ono more koje je već 500 ljudi ispišalo prije nego što sam ja uopće krenula na kupanje...ma fuuujjj.... al ono nije bed jebiga, pa pišam i ja... ljudi smo, svinje smo...sve to ide... I Svaki dan se pokušavam natjerat al nikako nemogu da napišem više taj glupi dnevnik prakse jer se kladim da ću pisat na kraju zadnji čas i onda neću stić nabavit potvrdu il će neka ženska koja mi ju mora dat bit na godišnjem il tako nešto i onda sam prdnula u fenjer... Da se osvrnemo malo na utakmicu današnju koja je bila nezadovoljavajuća i nadasve porazna za nas velike ljubitelje, obožavatelje i pokornike nogometa..misljim stvarno mora se priznat da nam je sudac dobro išo na ruku u puno situacija i da stvarno nismo zaslužili da odemo dalje nakon takve i igre... ccccc..... a šteta, ništa vidjet ćemo se u final svjetskog prvenstva za par godina kad ja budem u prvoj postavi naše reprezentacije ili možda moj bato... Sve u svemu jednostavno sam oduševljena onim odličnim, ma fenomenalnim golom žuninja kojim je Brazil poveo 2 il 3 :0. neznam sad točno jer mi je televizija bila na mutavo u vrijeme prikazivanja tog pogotka...

Ae idem ja spavat mislim da bi mi bilo vrijeme moram bit odmorna jer je sutra novi sunčani i iscrpljujući dan i dobar... Nadam se da će ovo zadnje bit posebno navečer kad ja branim svoj naslov...(nećemo o tome kakav)...zujo

E da i mišić mi se vratio pa je sve super i sve za 5!!!

pozzz :)))))))
- 02:25 - Piši, piši mi (17) - - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

blog ko blog


cerebral palsy


Ja sam jedna srednjoškolka iz Rijeke...Volim se družit i izlazit, ne volim školu.. nutnutnutnutnutnutnutnut

Na mom Windows Media Playeru se najčešće vrte:
At the drive in
Bad Religion
Disturbed
Hladno Pivo
Incubus
KoRn
Let 3
Linkin park
Nightwish
Papa Roach
Pearl Jam
Rise Against
Red hot chilli peppers

i.... Magazin....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ljudovi koje posjećujem:

vulgaria
andrea
anchy
tamara
kala
klošar
hakerica

Dodat ću naknadno još..

A vrijeme je:

The WeatherPixie

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image  Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bad Religion
"You"

There's a place where everyone can be happy.
It's the most beautiful place in the whole fucking world.
It's made of candy canes and planes and bright red choo-choo trains,
And the meanest little boys and the most innocent little girls,
And you know I wish that I could got there.
It's a road that I have not found.
And I wish you the best of luck, dear.
Drop a card or letter to my side of town.
Because there's no time for fussing and fighting my friend,
But baby I'm amazed at the hate that you can send and
You... painted my entire world.
But I... don't have the turpentine to clean what you have soiled.
And I won't forget it.
There's a place where everyone can be right,
Even though you remain determined to be opposed.
Admittance requires no qualifications:
It's where everyone has been and where everybody goes.
So please try not to be impatient,
For we all hate standing in line.
And when the farm is good and bought, you'll be there without a thought,
And eternity, my friend, is a long fucking time.
Because there's no time for fussing and fighting my friend,
But baby I'm amazed at the hate that you can send and
You... painted my entire world.
But I... don't have the turpentine to clean what you have soiled.
And I won't forget it.