uz more...

05.06.2006., ponedjeljak

....hm....nema....

Evo moj prvi post na novom blogichu...
Došo mi je gušt pa pišem opet...


Prvi dan ovog odvratnog i ljigavog tjedna je napokon gotov. Danas smo ja, mimi, tonka i vulgarija umirale od smijeha oponašajući stenjanje tenisača na meču. Probavale smo kako bi stenjali uz sve sportove koje znamo i vježbe koje radimo na tjelesnom i bilo nam je baš strava. Uslikala sam nekoliko baš fora slikica po razredu i snimale smo se i radile budale od sebe. Al najbolji dio dana bio mi je kad sam vidjela mog mišića i naravno pojela jedan mafin.Mmmmmm... kako je bio dobar... jaooooooo....Ah sad bi baš još jedan....onako sladak, pun čokolade, topi ti se u ustima i....joooj...ne smijem više mislit na njega...i da malo sam luda jer moj mišić mi ide ča na najmanje 2 tjedna i ja ću bit jako tužna jer ga neću vidjet i jako jako jako će mi falit. A nemogu ga spriječit da ode. E danas sam si napokon nakon mjesec dana ubacila onaj cd od metallice u kopm i baš sam sretna.

Baš sam malo razmišljala da odem više na to kvarcanje jer me stvarno sram doć na plažu onako bijela ko reflektor...mislim ono...ja se kupam 3 mjeseca i više svaki jebeni dan po najvećem suncu, moj frend bijeliji od mene dođe 3 puta na kpanje negdje na kraju 8 mjeseca i dobijem više boje nego ja. Pa mislim si ono to baš nije fer. I zato ću ovaj put ja prevarit sunce...hehe..

E jedna pačaglu iz moje škole se danas obukla koda je pobjegla s neznam kakve predstave... nakon što je tri tjedna s onim svojim balvanima nosila neku kratku traper suknjicu u školu, svaki jebeni dan i iste najlonke i to poderane, danas je obukla neku tirkiznu suknju koja izgleda ko neka lampa, crne lasterice, visoke vojničke čizme, neku srnu majcu i pustila svoju slijepljenu narančastu kosu... bljak.... cijela škola se zgražava kad ju vidi... mislim daj curo ako nemaš već ogledalo pogledaj se na neko staklo na putu do škole. E tu stavrno nebi htjela vidjet na maškarama.....buhuhuhuh...

Ae idem ja spavat. Evo baš sam sretna što imam novi blog i što sam napisala svoj prvi postich...

:)))))))
- 22:48 - Piši, piši mi (7) - - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

blog ko blog


cerebral palsy


Ja sam jedna srednjoškolka iz Rijeke...Volim se družit i izlazit, ne volim školu.. nutnutnutnutnutnutnutnut

Na mom Windows Media Playeru se najčešće vrte:
At the drive in
Bad Religion
Disturbed
Hladno Pivo
Incubus
KoRn
Let 3
Linkin park
Nightwish
Papa Roach
Pearl Jam
Rise Against
Red hot chilli peppers

i.... Magazin....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ljudovi koje posjećujem:

vulgaria
andrea
anchy
tamara
kala
klošar
hakerica

Dodat ću naknadno još..

A vrijeme je:

The WeatherPixie

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image  Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bad Religion
"You"

There's a place where everyone can be happy.
It's the most beautiful place in the whole fucking world.
It's made of candy canes and planes and bright red choo-choo trains,
And the meanest little boys and the most innocent little girls,
And you know I wish that I could got there.
It's a road that I have not found.
And I wish you the best of luck, dear.
Drop a card or letter to my side of town.
Because there's no time for fussing and fighting my friend,
But baby I'm amazed at the hate that you can send and
You... painted my entire world.
But I... don't have the turpentine to clean what you have soiled.
And I won't forget it.
There's a place where everyone can be right,
Even though you remain determined to be opposed.
Admittance requires no qualifications:
It's where everyone has been and where everybody goes.
So please try not to be impatient,
For we all hate standing in line.
And when the farm is good and bought, you'll be there without a thought,
And eternity, my friend, is a long fucking time.
Because there's no time for fussing and fighting my friend,
But baby I'm amazed at the hate that you can send and
You... painted my entire world.
But I... don't have the turpentine to clean what you have soiled.
And I won't forget it.