**N!N@**

nedjelja, 27.02.2005.

ey...puno toga se dogodilo od jučer
taman kada sam vam napisala post nazvao me on i pitao da li se sutra(tj.danas)možemo naći...možete tri puta pogađati koji je bio moj odgovor=:))))
danas mi je poslao ovu poruku:nađemo se kod gričkog topa u 6 i 30.odgovori ako možeš.pusa,ante...
to mi je poslao kada sam bila u teretani i u 10 minuta sam uspijela preokrenuti sve naglavačke i poremetiti planove od tri osobe samo da se nađem sa njim.
čak sam i stigla na vrijeme=:)))
prvo samo kupili nešto za pit i sjeli se kod cibone...kada nam je postalo "malo" hladno odlučili smo da čemo otići u neki biljar club...
ja sam se tada već počela ozbiljno smrzavati pa mi je on dao svoju jaknu(kako slatko ,kaj ne=:)))...tamo mi je isto bilo savršeno.
polako smo krenuli nazad negdje za 45 min. i pitao me da li hoču njegovu jaknu.ja sam rekla da mi ga je žao gledati kako se smrzava a on je odgovorio da njemu nije hladno da njega ljubav grije=:))))
joj baš mi je bilo super...mogli bi to i ponovit koji puta samo s malo izmjenjenim scenarijem,ako me kužite=:)))

evo sada mi je ponovo poslao poruku..evo našeg razgovora:
on:kaj radiš?jesi sretno stigla doma?
ja:bez brige,jesam.evo pišem na javnom dnevniku(blogu)kaj je sve danas bilo.
on:slobodno reci.kaj ti je žvan(njegov frend)srao kada sam otišao?
ja:znam da mogu reći kada pišem samo najbolje na blog.ma pričali smo o gap i o tome da li se meni sviđa njegov frend denis...
on:loše lažeš,a kaj je to bilo "samo najbolje"?
ja:pa cijeli izlazak je bio "samo najbolje"...
on:a kaj ti se najviš svidjelo ?
ja:jedna osoba
on:..a koja to?
ja:glumit ću tajanstvenu osobu...možda neznam lagati ali znam glumiti=:)))
on:ajde reci,please.znaš,nešto sam ti danas htio reći ali reći ću ti to sutra nakon nastave.
ja:mislim da je očito tko mi se već duže vremena sviđa...a kaj si mi htio reći?
on:reći ću ti to sutra nakon škole u parkiću..nemogu se više dopisivat stari mi pizdi.laku noć*(u poruci je bila ova zvijezdica)
ja:good night...


mislim da i sami možete predpostaviti da jedva čekam sutra nakon nastave...=:))))
idem ja sada slušat novi cd...to vam je muzika iz-od sumraka do zore-onako mješavina marijača i rock muzike...uffff,super je cd...
laka vam noć svima..poosa

- 21:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moyi naydraži blogeri:

someth!ng about me:


  • nina_dvojkovic@hotmail.com
    ime:Nina
    dob:13 godina,24.6
    horoskop:rak
    hobi:jahanje,muzika,
    kiparenje,slikanje..
    "obrazovanje":osnovnjak(7.razred)
    ljubavno stanje:zauzeta-rezervacije
    ostavite na broj:09896*****..=:)))
    slušam:pop,metal,rock,
    techno,narodnjake...ma sve
    volim:
    -}Teutu
    -}subote
    -}smijeh
    -}motore
    -}gitare
    -}romantične dečke
    -}čokoladu(koju ne smijem
    jesti u pretjeranim količinama)
    -}muziku
    nevolim:
    -}školu
    -}učenje
    -}nepravdu
    -}cigarete
    -}ponedjeljke
    -}povijest
    -}laži
    -}dvolične ljude

porukice za zaljubljene:


  • *da su noći duge koliko te ja volim,nikada ne bi svanulo.

    *daleko si od očiju,al od srca nisi.
    jedino što mi nedostaje,znaj,ti si.
    nisi ni zvijezda ni anđeo,ni bog da te molim
    ali si osoba koju ludo i iskreno
    volim...

    *noćas spavaju oni koji su voljeni,a budni su oni koji vole!zato mirno spavaj jer ti imaš nekog tko te voli...

    *bog je svim anđelima dao krila,ali tebi nije jer se bojao da će mu najslađi odletjeti...

    *bez tebe ja sve ništa,a ništa sve!

odjednom ti...



  • Mogu reći šutnjom,mogu
    prstima
    I u pjesku stopama,i u
    mraku usnama
    Mogu čuti srcem,mogu
    očima
    Nekim novim mirisom,
    nekim novim okusom
    Zauvijek ,promjenilo se
    sve
    Odjednom ti,
    U jutru što kraj mene
    drijema
    ti,
    a činilo se nikog nema,
    ti,
    odjednom ti ukapi kiše,
    ti,
    a činilo se nikad više....

    Feel the rain on your skin
    No one else can feel it for you
    Only you can let it in
    No one else, no one else
    Can speak the words on your lips
    Drench yourself in words unspoken
    Live your life with arms wide open
    Today is where your book begins
    The rest is still unwritten

    Staring at the blank page before you
    Open up the dirty window
    Let the sun illuminate the words that you could not find
    (Natasha Bedingfield, Unwritten)