**N!N@**

subota, 26.02.2005.

subota:

evo sada sam se vratila iz gapa...
došao je i on ali nešto kasnije...već sam mislila da sam bezveze kupila novu majcu...nekak sam imala feeling da će mi se tamo nešto dobro dogoditi ali izgleda prevarila sam se...došao je do mene i samo mi rekao da će mi neki drugi puta reći tko je cura koju će pitati za furanje...
mislila samda će malo ostati i pričati ali nije...kasnije je samo buljio u neke dvije lezbe koje su brijale...počinje mi se činiti da nekaj ima između njega i teute...kada sam pitala teutu o čemu su pričali kada me nije bilo u školi ona se samo zagonetno nasmijala?ma pitat ču ja nju,najbolje smo frendice-valjda bi mi tak nešto rekla.....neznam više šta ću...fakat ga ne kužim...dopizdilo mi je kada sam ga vidla da bulji u one dvije trebe tako da sam otišla plesat s nekim drugim dečkom...kaj više nema ni jednog normalnog dečka??
dođe jedan do mene,primi me za struk i povuče da idemo plesat...kak sam bila ljuta na ovog drugog odlučila sam da ču plesati sa njim..i tip meni nakon nekog vremena da li bi mi mogli brijat i počne mi gurati ruku pod majcu...samo sam se makla od njega i rekla da već imam nekoga...
da,što se mene tiče ja bi već bila sa nekim da se on više odluči..
ne bi se ja ovoliko ljutila da mi se stvarno ne sviđa...ali tu je i teuta...ma neću se više zamarat s time...jednom će sve doči na svoje ...ili se bar nadam...
good night svima vama...poosa
p.s-upravo sam pogledala u dnevink i vidjela sam da mi se on sviša još od devetog mjeseca....đizs...

- 23:08 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moyi naydraži blogeri:

someth!ng about me:


  • nina_dvojkovic@hotmail.com
    ime:Nina
    dob:13 godina,24.6
    horoskop:rak
    hobi:jahanje,muzika,
    kiparenje,slikanje..
    "obrazovanje":osnovnjak(7.razred)
    ljubavno stanje:zauzeta-rezervacije
    ostavite na broj:09896*****..=:)))
    slušam:pop,metal,rock,
    techno,narodnjake...ma sve
    volim:
    -}Teutu
    -}subote
    -}smijeh
    -}motore
    -}gitare
    -}romantične dečke
    -}čokoladu(koju ne smijem
    jesti u pretjeranim količinama)
    -}muziku
    nevolim:
    -}školu
    -}učenje
    -}nepravdu
    -}cigarete
    -}ponedjeljke
    -}povijest
    -}laži
    -}dvolične ljude

porukice za zaljubljene:


  • *da su noći duge koliko te ja volim,nikada ne bi svanulo.

    *daleko si od očiju,al od srca nisi.
    jedino što mi nedostaje,znaj,ti si.
    nisi ni zvijezda ni anđeo,ni bog da te molim
    ali si osoba koju ludo i iskreno
    volim...

    *noćas spavaju oni koji su voljeni,a budni su oni koji vole!zato mirno spavaj jer ti imaš nekog tko te voli...

    *bog je svim anđelima dao krila,ali tebi nije jer se bojao da će mu najslađi odletjeti...

    *bez tebe ja sve ništa,a ništa sve!

odjednom ti...



  • Mogu reći šutnjom,mogu
    prstima
    I u pjesku stopama,i u
    mraku usnama
    Mogu čuti srcem,mogu
    očima
    Nekim novim mirisom,
    nekim novim okusom
    Zauvijek ,promjenilo se
    sve
    Odjednom ti,
    U jutru što kraj mene
    drijema
    ti,
    a činilo se nikog nema,
    ti,
    odjednom ti ukapi kiše,
    ti,
    a činilo se nikad više....

    Feel the rain on your skin
    No one else can feel it for you
    Only you can let it in
    No one else, no one else
    Can speak the words on your lips
    Drench yourself in words unspoken
    Live your life with arms wide open
    Today is where your book begins
    The rest is still unwritten

    Staring at the blank page before you
    Open up the dirty window
    Let the sun illuminate the words that you could not find
    (Natasha Bedingfield, Unwritten)