Yakuza

petak, 11.02.2011.

Svaki jebeni dan isto sranje. Pa kako uspije baš svaki dan zaboravit me na par sati. I što sad,ja tu sjedim bijesan i ljut što se to događa, a ona tko zna gdje je. Hm... pa kako čovjek da ne poludi. Šalješ joj poruke da vidi da ti je stalo i da ju nisi zaboravio,a ona i ne obraća pažnju da mi fali ljubav i da mi fali malo nekih osjećaja da me podigne. Pa ako si mi cura i ako me dovoljno poznaš zar to ne možeš primjetiti?! Ja sam se trudio svaki jebeni puta kad si bila u bedu biti uz tebe i toliko puta sam ti rekao da te volim svim srcem da ti je jednostavno to dosadilo izgleda. Pa nije ljubav samo stvar u tome da imaš dečka i da imaš nekoga. Tog nekog treba i zadržati i pokazati mu na isti način da ti je stalo do njega. Taj netko se trudi svaki dan ti uljepšati i reći nešto lijepo,a za uzvrat što dobije?! Nekoliko sati muke i bijesa,zaboravljanje i očaj. Možda si ti osoba kojoj je to sve pičkasto i ne treba ti tolika pažnja, ali ako voliš srcem to ne može nikako biti tako. Ti si sigurna da ja nisam idiot koji će te varati i znaš koliko mi je stalo do tebe baš iz tog razloga jer ja to tebi stalno govorim. Hm...možda nisam trebao tako,možda sam trebao biti idiot kojeg ćeš moliti za malo ljubavi kao što bi ja sad izgleda trebao moliti tebe. Pa kakva je ovo veza kad si zaboravila obratiti pažnju na mene.. Zar si slijepa i ne vidiš da ti danima pokušavam nešto reći preko svih mogućih sranja na fejsu i porukama, zar ti sve moram nacrtati i reću da shvatiš. Ali da kad se i tad ne bi naljutila i ja ispao kreten jer sam to rekao.. Pa dokle više ovako da se patim.. Jedno vrijeme sam bio sretan i vjerovao ti sve,ali polako gubim vjeru i čudno je to što se više ne događaju stvari koje su se prije događale. I ako prigovorim što će biti, reći ćeš daj pričaš gluposti. E pa lijepo se potrudi dokazati mi da pričam gluposti, reci mi što tu nije logično i gdje ja to griješim? U tome što te volim i nastojim to pokazat i tražim samo mali dio nazad? Oooo Bože ne mogu vjerovati da se ovo događa...

11.02.2011. u 14:34 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Što mi je na srcu to mi je na blogu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr