Lady G

subota, 17.01.2009.

hvala...
Image and video hosting by TinyPic

17.01.2009. u 22:39 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (2)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Studeni 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)

Komentari da/ne?

DEPRESIJA

Image Hosted by ImageShack.us

Ludilo
Nemir u meni,dubok do ludila.
Razlog beskrajno kompliciran .
Analiza ,bolesno iscrpljujuća.
Dijagnoza nemoguća.
Ludilo neizbježno.(199..i neka)

******
Djevojčice ti bez ljage,
Bjelokosni dome Božji,
Šatore i kućo sveta,
Duhom Svetim pozlaćena.
Ljubavi si čudo pravo,
Zrcalo si svega dobra,
Zora Sunca presjajnoga,
Sjemena božanskog škrinja.
LjUBAV

Miris proljeća,
Drhtaj duše,
Šarenilo boja,
Nemir tijela,
Cvrkut ptica,
Oda životu,
Plavetnilo neba,
Ljubav je bijela.
Vječnost
.
Image Hosted by ImageShack.us

Beskrajno modri snovi u njima nirvana.
Nirvana si ti ,a ja more meko -odraz našeg sna.


Vizija raja -bez anđela na vidiku,
Vizija ljubavi -bez srca pulsirajućega,
Vizija tebe-bez grijeha.
Bezgrešan san začet grijehom.
(1998)

*Stranci*
Znam ,sresti ćemo se jednom
proći jedno uz drugo kao stranci.
Možda i bez pozdrava,samo kratko raznaznavanje u očima.
I nećemo se naći,
ne možemo se naći jer mi smo ostali tamo daleko u prošlosti.
tamo se ljube i grle dvije zaljubljene duše.
Ovo sada ,to nismo mi.
To su neki drugi ljudi,neke nove
spodobe bez duše.

Image Hosted by ImageShack.us


Prijatelju moj ,
tko ti je ukrao smijeh?
Pogledaj vedar je dan,
vidi, sunce sja , možda nađeš opet san
i ptice pjevaju -nije kraj-.
Prijatelju moj,tko ti je pognuo leđa,
tko ti je dao toliku bol?
Reci,pričaj nek se čuje i tvoj glas.
Prijatelju plači....nebo će ti osmijeh dati
stidljiv ,plah a moj će biti vedar kao ovaj dan
jer voli nas God(Gad)!
(za buntovnike)


.....moj dah......

Tebi divni Duše koji si zatočen u meni,
Tebi večeras slobodu dati želim.....
Ti divni Duše nježni što boli mi brišeš,
Ti Duše zatočeni što u tami čamiš,
u strahu,strepnji ,bolu....

Ti Duše žedni ,suhi iscrpljeni ...
Ti me vodiš za mene se boriš ....
Ti koji poznaš ljubav Božju ...
Ti me koriš,voliš....
Ti za mene moliš...
Ti Duše ...javi se ...Ti ...o Bože ,
smiluj se meni griješnoj i
Duši tvojoj nježnoj ....
Ti Bože koji si je meni dao vodi nas na izvor pravi....

moja Duša za njim čezne još odavno ...
moje tijelo već je slabo ...

a i Duše mi je žao.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Podigni svoj duh pa makar te križ savija,lomi,ubija.
Bog je s tobom.


Prostor duha

Tvoj zagovor i danas me prati.
Image Hosted by ImageShack.us
Moli za nas!!!-1195-1231

Image and video hosting by TinyPic 1182-3.10.1226

Image and video hosting by TinyPic1898-10.02.1960

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image and video hosting by TinyPic
-kako je lijepo bilo sniti i djetetom biti-