Posjećenost:



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters








Get Your Own Name Acronym


GABRIJEL
GGenerous
AAmazing
BBusy
RRelaxed
IIntelligent
JJumpy
EEnthusiastic
LLoud
Get Your Own Name Acronym

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Opis bloga

Obićan blog kojeg će se svi rado sjećati(nadam se)

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Isusovci:


Sale

Veronika

Ludi Jimmy

Anketa







KONTEJNER

Bilo ljeto ili zima,
Bila svjetlost ili tmina,
Bio striko ili strina
Bila kurva moja mila,
'ko god da si ti navrati,
U kontejner meni svrati
Uvijek ću ti rado dati
Da ti možeš večerati
I kuruze pozobati.
A kad dođu teški dani,
Ti ne plači moja mati,
Kontejneru se svome vrati.



ŠODERGRABA

Šodergrabo, rodna grudo moja
kod tebe sve ima miris znoja
ali uvijek ćeš biti najdraža moja

Kroz tvoje granje i šipražje
proći ni'ko više ne može
što ih zasadih oprosti mi Bože

Dok prolazim cestama tvojim
kao da na minskom polju stojim
al' kol'ko je mina ja ne brojim

Ulice tvoje sada su puste
a nekoć bijahu jako guste

Odlaze ljudi što dalje od tebe
a koji ostahu kose im sijede

Briga ih za tebe i kanalizaciju
spriječi molim te takvu inflaciju

Šodergrabo, rodna grudo moja
kod tebe sve ima miris znoja
ali uvijek ćeš biti najdraža moja.

petak, 22.02.2008.

VRATIO SAM SE!!

Pozdrav domoroci, braćo moja keramicka.
Neko vrijeme sam izbivao, ali sad sam opet tu i mozemo poceti s zajebancijom.
Za pocetak, evo vam jedna domaca:

Propeler

kad sam bio mali
zvali su me propeler,
mislio sam da se šale
al se nisu šalili

jebeš ventilator,
šta sam im ja radio,
fuckaš centrifugu
kako sam ih hladio

a radio sam cijelu noć,
radio sam noć i dan,
uvijek nenaspavan,
ali odmoran


Sigurno se pitate:"Zašto ovaj non-stop piše bedastoće i gluposti"?
Ali, to je isto pitanje kao i : zašto kamikaza nosi kacigu=iz zajebancije!
Evo sad jedan četverored stihova koje posvećujem svom frendu iz razreda, a samo on zna šta znaće:

sve je lako kad si kiklop
ne moraš se brinuti
kojim okom gledati,
jer jedno oko imaš ti

Imam zakon slika i fotografija, ali nikako ih ne mogu povećati da budu velike; stoga, ako netko zna kako, neka mi pošalje u poruci!!!!!!

A sad samo za starije, vječni klasici "A SAD ĆEMO, A SAD DEMO" koji su vjerojatno nekima od vas dobro poznati:

A SAD ĆEMO, A SAD ĆEMO JEDNU PO NJEMAČKI:
MEIN TI VATER JEBO MATER, TO JE PO NJEMAČKI

A SAD ĆEMO, A SAD ĆEMO JEDNU PO ENGLESKI:
GOOD BEY, PIČKE DAJ, TO JE PO ENGLESKI

A SAD ĆEMO, A SAD ĆEMO JEDNU PO ŠPANJOLSKI:
SENJORITA, KURCA SITA, DIGLA NOGE PA SE RITA,
E TO JE PO ŠPANJOLSKI

A SAD ĆEMO, A SAD ĆEMO JEDNU PO GRČKI:
ZEUS BOG, KURCA SVOG, GLAVIĆ ĆEŠKA, PA SE SMJEŠKA,
TO JE PO GRČKI

A SAD ĆEMO, A SAD ĆEMO JEDNU PO JAPANSKI:
TOKI-VOKI, GIU-SHIU, TURNEM TI GA DO UŠIJU
TO JE PO JAPANSKI

A SAD ĆEMO, A SAD ĆEMO JEDNU PO ESKIMSKI:
ESKIM GLEDA ISPOD LEDA-PUNA PIČKA SLADOLEDA
TO JE PO ESKIMSKI

A SAD ĆEMO, A SAD ĆEMO JEDNU PO HRVATSKI:
MOJ STRIC TVOME STRICU GURA ŽICU U GUZICU,
E TO JE PO HRVATSKI!!!!!

I za kraj, jedna stara:
U MOG STRICA OSAM KOBASICA
SEDAM PRŽI, OSMU STRINA DRŽI


Lijep pozdrav i čujemo se!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.