Screenshot-20240502-173521-Nike-Run-Club



Razmišljala sam malo o svim tim aplikacijama i programima za mršavljenje, @Fleksa me je potaknula.

U svom trkačkom stažu koristila sam razne aplikacije, na slici je Nike Run Club.
Nije kako sam se spremala za ultramaraton pa je bilo važno znati koliko sam kilometara istrčala s kojim vremenom nego je ta igračkica bila neka vrsta poticaja. Mogla sam pratiti napredak. Onda osvajaš nekakve medalje za razne utrke koje istrčiš. Sve se događa u tvojoj aplikaciji. U konačnici zabilježeni kilometri, vremena i osvojene medaljice su nevažne, ono što je važno je što sam se kontinuirano kretala, a aplikacija je bila pomoć.
Nakom NRC a sam se prebacila na sat i to je šljakalo nekoliko godina. Pratiš otkucaje srca, na kojem kilometru se nalaziš, koje ti je vrijeme po kilometru. Sada je i sat dao svoje. Otišao je u povijest.

Koliko god gunđali i njamrali protiv aplikacija i raznih programa dok su poticatelji na kretanje, dok su pomoćnici i podrška u ostvarivanju dobrih ciljeva ispunjavaju svoju svrhu i treba ih koristiti.

Meni je poticaj i to što znam kako se @Fleksa ovog trenutka tamo negdje u Njemačkama bori za svoj cilj.

Sva sredstva su dopuštena i dobrodošla ukoliko nam pomažu pri ostvarivanju svojih ciljeva. Nevažno je što mnogi ne razumiju pa se smiju i sprdaju, mnogi ne razumiju ni čari igranja šaha.

Pri mršavljenju najčešće izabirem najgoru metodu. Odlučim "prestati jesti" i u kratkom vremenu skinem puno kila. Ono što treba napraviti je promijeniti neke navike, i složiti si jelovnik koji je nutritivno vrijedan, a kalorijski odgovarujući.

Za sada se nisam ustabilila kako bih dugoročno provela tako nešto pa se periodički prepuštam hedonizmu: pretjeranom uživanju u hrani pa na to povremeno pivica, unesem prave kalorijske bombe.

Nema veze još sam mlada stignem promijenti način ishrane. :)

Sada se pridružujem @Fleksi i izabirem kalorijski deficit.

Go @Fleksa go!





Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.