< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Moj mail: xzaboravljenax@net.hr

free image hosting

Kiss






Linkovi

Blogovi Koje Rado Posjecujem....

Mračna Vila
Anđeo Dobrog Naboja
Black Sweet
Savršena
Mrtvo Srce
Luda priča
hearth of glass
Carmina






Poslednja Igra Leptira -
Otici cu dok spavas

Otici cu dok spavas,
psovacu opet skripu tvog parketa...
Ne budi se, moram da odem,
ponecu samo par cigareta

Otici cu dok spavas,
zaboravi broj moga telefona...
Ne trazi me, velik je svet
cujem od nekud zvuk aviona

Ja idem bez zvezdanog sjaja,
ponekad covek bezi od srece
Idem, ostavljam senke...
Umem da cekam al' vreme nece...


myspace layout



KAD ZABORAVIŠ JULI

Kad zaboravis juli
i kad sve se desi i prodje
tada bih da te sretnem

I neces srecna bit, slutim
jer su andjeli i djavli
i narcis i grijeh
potrebni za smijeh

Kad zaboravis juli
tek tad neki hotel, neki grad
pricat ces kao nekad

Jer kad me ne bude tek tada ces znat
da su i hljeb i vino
i noc i dan
potrebni za san

Reci ces sve ide
reci ces, a lagat ces
Kasno je sad
kasno za sve
nemam volje
a nemam ni snage
da se mijenjam


Image hosting


Friendster images

4EVER



Zana -Dodirni mi kolena

Hej moja dusice
izbaci bubice
iz svoje lepe lude plave glavice,
ne budi dete
obuci papuce,
dodaj mi jastuce,
nezno me zagrli
i ponasaj se prirodno
skuvaj mi kafu
napravi sendvic
lepo ugosti
i zadovolji me,

hej moja dusice
ostavi lutkice
koje te jure
i stalno ti dosadjuju
ne budi dete
kupi mi haljine
srebrne lancice
crvene maline
i kartu do Amerike,
znamo se skoro vec 10 dana
daj mi svoj auto
i kljuc od stana.

Hej, na sveze mleko mirise dan
ptice pevaju na sav glas
jutro njise vetar
dodirni mi kolena to bi bas volela,
hej, plavo nebo zuri u stan
zuti leptir mazi moj vrat
jutro njise vetar
dodirni mi kolena to bi bas volela.

Hej moja dusice
izbaci bubice
iz svoje lepe lude plave glavice,
ne budi dete
obuci papuce
dodaj mi jastuce
nezno me zagrli
i ponasaj se prirodno
skuvaj mi kafu
napravi sendvic
lepo ugosti
i zadovolji me.


MySpace Layouts



HALJINA

Tu haljinu za izlazak,
ja nikad necu obuci,
a oko vrata privezak
nestace u kuci.

Jer danas sam vas videla,
i jako mi se svidela,
izdaleka izgleda
k'o da smo ti i ja.

Al' nisu bledi njeni obrazi
i nisi rek'o njoj sad odlazi,
i ako mi je neka uteha
zaboravljena bice kao ja.
I haljinu k'o moju nosice
i suze kao moje prolice
i bice bore od ljubomore,
a takve su joj bore najgore.

Ko kaze da sam sumorna?
Ko kaze da sam umorna?
Tek sada sam ozivela,
ja sam prezivela.

Al' nisu bledi njeni obrazi
i nisi rek'o njoj sad odlazi,
i ako mi je neka uteha
zaboravljena bice kao ja.
I haljinu k'o moju nosice
i suze kao moje prolice
i bice bore od ljubomore,
a takve su joj bore najgore
.


Tajči-Nocas

Noćas ću ti otkrit' svoju tajnu,
noćas ću ti reći sve,
sad je moje vrijeme, snjegovi su,
uspomene peku me.
Noćas nema zvijezda, držiš me za ruku
nudiš mi cijeli sv'jet,
a ima jedna pjesma za koju ti ne znaš,
ima jedan b'jeli cvjet.

Ref:
Voljela sam jednom
i nikada više,
ne trazi to od mene
plave su mi oči otrovale srce,
nisam dušo za tebe.

Noćas mi je l'jepo,
ne budi grub sa mnom,
noćas mi je tužno sve,
svira moja pjesma, snjegovi su
uspomene peku me.

Ref:
Voljela sam jednom
i nikada više,
ne trazi to od mene
plave su mi oči otrovale srce,
nisam dušo za tebe.


MySpace Layouts






XENIA-TROJE

jučer negdje oko deset sati uvečer
ulica koju loš glasi prati
dvojica jedan protiv drugoga
i jedna djevojka

prvi mladić ispred njih je stao
drugi je bez glasa na pločnik pao
ona je svoje lice sakrila
i tiho plakala

što bi učinio ti
da ti netko tako uzme djevojku
da ti svi kažu on je pravi čovjek za nju
i da znaš svaku večer oni se ljube
zar mu ne bi stao na put i prosuo zube

on je tako pažljiv ja to nisam znao
on daje nježnost ja je nisam dao
on nju ne tuče može da oprosti
zar ne bi takvome stao na put i slomio kosti

jučer negdje oko deset sati uvečer
ulica koju loš glasi prati
dvojica jedan protiv drugoga
i jedna djevojka

prvi mladić ispred njih je stao
drugi je bez glasa na pločnik pao
ona je svoje lice sakrila
i tiho plakala

što bi učinio ti
da ti netko tako uzme djevojku
da ti svi kažu on je pravi čovjek za nju
i da znaš svaku večer oni se ljube
zar mu ne bi stao na put i prosuo zube

jučer negdje oko deset sati uvečer
ulica koju loš glasi prati
dvojica jedan protiv drugoga
i jedna djevojka

prvi mladić ispred njih je stao
drugi je bez glasa na pločnik pao
ona je svoje lice sakrila
i tiho plakala


free image hosting

Kiss me...




PJESMA ZA MALU PTICU

Svu noc kucala je na mom prozoru
Trideseta jesen prstima od kise
A u zoru dok si me budila
Ptico malena
Ti lijepa kao armija ispod zastava
A ja komadic opsjene
Htio sam ti reci
Bjezi, bjezi od mene

Boze, boze steta za nas oboje
Sve bi bilo mozda i drugacije
Da smo se ranije sreli ti i ja
Nisi smijela nikada
Ptico malena
Iz moje ruke ni jesti, ni vodu piti

Jer ja nosim jedan tuzan ugarak
Negdje na dnu grudi
I ovo lice stranca i hiljadu bora
I jedan ruzmarin koji ne vene
Bjezi bjezi od mene


Image hosting

Ti možeš drugoj
U zagrljaj pasti
I drhtati poput morske pjene
Al na vrhuncu svoje strasti
Gledat ćeš nju
A vidjet ćeš mene


Friendster




Tijana Dapcevic-Ona to zna

Ona zna da si ti bio lud
Za mnom godinama
Ona zna, ona zna da sam
Umela jedino ja da te setam,
Grejem i hladim, da te mazim
I svasta ti radim, da te kupim i
Prodam u isti mah, ko ni jedna.

ref:
Ona to zna, zato me tako i gleda
ona to zna , al tebi mi blizu ni ne da,
ona to zna da moji te dodiri loze,
ona to zna , al briga me sta mi moze.
Ona to zna, ona to zna , ona to zna,
Ona to zna , ona to zna , ona to zna ,
Znam da ona to zna.

Ona zna nisam ja bilo ko kad se pogledamo
ona zna da bi ti bio moj ako poželim to
ispod oka me gleda sa strane,
ne bi li mi uocila mane,da ti kaze da
bolja je nego ja
šala mala.

ref 2x

Friendster



Blog.hr

subota, 13.01.2007.

U KURAC SVE

Da,puno ću psovat u ovom postu. Jako puno. Pa,kome se ne sviđa... Njegov problem.
Medo?! Kurac medo! To je nazlobnija najpokvarenija svinja.
Posvađali smo se. I ajde,pređem ja preko svega,kao što sam i uvijek...
U kafiću puste našu pjesmu...Ma zajebi sve,pošaljem mu poruku. Jer volim ga. To mu i napišem. "Jebe mi se za sve medo,ja te lolim..."
Koja glupača...
Nazovem ga na putu kući,a on meni:"Šta je?!"
Ja onak,sva zbunjena.
"Ne mogu. Sad imam curu." I poklopi. Svejedno. Da nije on poklopila bi ja.
"Imam curu..." A Koji kurac sam ti onda ja?! Ono,hvala što si me obavijestio.
Isuse! Kako ga mrzim. Kako MOŽE? Toliko me molio da mu oprostim... Plakao je,k vragu! I sad ono,mrtav hladan:"Sad imam curu."
A ja njemu da ga volim. Kriste,kako me sramota. Užasno se osjećam. Kao da mi je šamar lupio.
A kad se samo sjetim kako sam govorila:"Daj,Matija,pa ne možemo mi uspjet. Pa daleko smo. Ti ćeš nać curu."
"Neću,ja samo tebe volim,ti si moja manekenka...ja nikad ne bih mogao voljeti drugu." Pričam ti priču!
Kako šugav osjećaj... I ono,užasno mi se plače. Zato i pišem ovo. Jer ću inače samo tulit. A to si neću dopustit. Ma nema šanse.
Zbog drugih stvari se plače... Ne mogu više... Idem...
Ajde pusa svima...neću reći "volim vas",večeras mi te riječi nekako teško padaju...
U svakom slučaju...Želim Vam Laku Noć...

- 23:46 - Komentiraj (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.