< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Moj mail: xzaboravljenax@net.hr

free image hosting

Kiss






Linkovi

Blogovi Koje Rado Posjecujem....

Mračna Vila
Anđeo Dobrog Naboja
Black Sweet
Savršena
Mrtvo Srce
Luda priča
hearth of glass
Carmina






Poslednja Igra Leptira -
Otici cu dok spavas

Otici cu dok spavas,
psovacu opet skripu tvog parketa...
Ne budi se, moram da odem,
ponecu samo par cigareta

Otici cu dok spavas,
zaboravi broj moga telefona...
Ne trazi me, velik je svet
cujem od nekud zvuk aviona

Ja idem bez zvezdanog sjaja,
ponekad covek bezi od srece
Idem, ostavljam senke...
Umem da cekam al' vreme nece...


myspace layout



KAD ZABORAVIŠ JULI

Kad zaboravis juli
i kad sve se desi i prodje
tada bih da te sretnem

I neces srecna bit, slutim
jer su andjeli i djavli
i narcis i grijeh
potrebni za smijeh

Kad zaboravis juli
tek tad neki hotel, neki grad
pricat ces kao nekad

Jer kad me ne bude tek tada ces znat
da su i hljeb i vino
i noc i dan
potrebni za san

Reci ces sve ide
reci ces, a lagat ces
Kasno je sad
kasno za sve
nemam volje
a nemam ni snage
da se mijenjam


Image hosting


Friendster images

4EVER



Zana -Dodirni mi kolena

Hej moja dusice
izbaci bubice
iz svoje lepe lude plave glavice,
ne budi dete
obuci papuce,
dodaj mi jastuce,
nezno me zagrli
i ponasaj se prirodno
skuvaj mi kafu
napravi sendvic
lepo ugosti
i zadovolji me,

hej moja dusice
ostavi lutkice
koje te jure
i stalno ti dosadjuju
ne budi dete
kupi mi haljine
srebrne lancice
crvene maline
i kartu do Amerike,
znamo se skoro vec 10 dana
daj mi svoj auto
i kljuc od stana.

Hej, na sveze mleko mirise dan
ptice pevaju na sav glas
jutro njise vetar
dodirni mi kolena to bi bas volela,
hej, plavo nebo zuri u stan
zuti leptir mazi moj vrat
jutro njise vetar
dodirni mi kolena to bi bas volela.

Hej moja dusice
izbaci bubice
iz svoje lepe lude plave glavice,
ne budi dete
obuci papuce
dodaj mi jastuce
nezno me zagrli
i ponasaj se prirodno
skuvaj mi kafu
napravi sendvic
lepo ugosti
i zadovolji me.


MySpace Layouts



HALJINA

Tu haljinu za izlazak,
ja nikad necu obuci,
a oko vrata privezak
nestace u kuci.

Jer danas sam vas videla,
i jako mi se svidela,
izdaleka izgleda
k'o da smo ti i ja.

Al' nisu bledi njeni obrazi
i nisi rek'o njoj sad odlazi,
i ako mi je neka uteha
zaboravljena bice kao ja.
I haljinu k'o moju nosice
i suze kao moje prolice
i bice bore od ljubomore,
a takve su joj bore najgore.

Ko kaze da sam sumorna?
Ko kaze da sam umorna?
Tek sada sam ozivela,
ja sam prezivela.

Al' nisu bledi njeni obrazi
i nisi rek'o njoj sad odlazi,
i ako mi je neka uteha
zaboravljena bice kao ja.
I haljinu k'o moju nosice
i suze kao moje prolice
i bice bore od ljubomore,
a takve su joj bore najgore
.


Tajči-Nocas

Noćas ću ti otkrit' svoju tajnu,
noćas ću ti reći sve,
sad je moje vrijeme, snjegovi su,
uspomene peku me.
Noćas nema zvijezda, držiš me za ruku
nudiš mi cijeli sv'jet,
a ima jedna pjesma za koju ti ne znaš,
ima jedan b'jeli cvjet.

Ref:
Voljela sam jednom
i nikada više,
ne trazi to od mene
plave su mi oči otrovale srce,
nisam dušo za tebe.

Noćas mi je l'jepo,
ne budi grub sa mnom,
noćas mi je tužno sve,
svira moja pjesma, snjegovi su
uspomene peku me.

Ref:
Voljela sam jednom
i nikada više,
ne trazi to od mene
plave su mi oči otrovale srce,
nisam dušo za tebe.


MySpace Layouts






XENIA-TROJE

jučer negdje oko deset sati uvečer
ulica koju loš glasi prati
dvojica jedan protiv drugoga
i jedna djevojka

prvi mladić ispred njih je stao
drugi je bez glasa na pločnik pao
ona je svoje lice sakrila
i tiho plakala

što bi učinio ti
da ti netko tako uzme djevojku
da ti svi kažu on je pravi čovjek za nju
i da znaš svaku večer oni se ljube
zar mu ne bi stao na put i prosuo zube

on je tako pažljiv ja to nisam znao
on daje nježnost ja je nisam dao
on nju ne tuče može da oprosti
zar ne bi takvome stao na put i slomio kosti

jučer negdje oko deset sati uvečer
ulica koju loš glasi prati
dvojica jedan protiv drugoga
i jedna djevojka

prvi mladić ispred njih je stao
drugi je bez glasa na pločnik pao
ona je svoje lice sakrila
i tiho plakala

što bi učinio ti
da ti netko tako uzme djevojku
da ti svi kažu on je pravi čovjek za nju
i da znaš svaku večer oni se ljube
zar mu ne bi stao na put i prosuo zube

jučer negdje oko deset sati uvečer
ulica koju loš glasi prati
dvojica jedan protiv drugoga
i jedna djevojka

prvi mladić ispred njih je stao
drugi je bez glasa na pločnik pao
ona je svoje lice sakrila
i tiho plakala


free image hosting

Kiss me...




PJESMA ZA MALU PTICU

Svu noc kucala je na mom prozoru
Trideseta jesen prstima od kise
A u zoru dok si me budila
Ptico malena
Ti lijepa kao armija ispod zastava
A ja komadic opsjene
Htio sam ti reci
Bjezi, bjezi od mene

Boze, boze steta za nas oboje
Sve bi bilo mozda i drugacije
Da smo se ranije sreli ti i ja
Nisi smijela nikada
Ptico malena
Iz moje ruke ni jesti, ni vodu piti

Jer ja nosim jedan tuzan ugarak
Negdje na dnu grudi
I ovo lice stranca i hiljadu bora
I jedan ruzmarin koji ne vene
Bjezi bjezi od mene


Image hosting

Ti možeš drugoj
U zagrljaj pasti
I drhtati poput morske pjene
Al na vrhuncu svoje strasti
Gledat ćeš nju
A vidjet ćeš mene


Friendster




Tijana Dapcevic-Ona to zna

Ona zna da si ti bio lud
Za mnom godinama
Ona zna, ona zna da sam
Umela jedino ja da te setam,
Grejem i hladim, da te mazim
I svasta ti radim, da te kupim i
Prodam u isti mah, ko ni jedna.

ref:
Ona to zna, zato me tako i gleda
ona to zna , al tebi mi blizu ni ne da,
ona to zna da moji te dodiri loze,
ona to zna , al briga me sta mi moze.
Ona to zna, ona to zna , ona to zna,
Ona to zna , ona to zna , ona to zna ,
Znam da ona to zna.

Ona zna nisam ja bilo ko kad se pogledamo
ona zna da bi ti bio moj ako poželim to
ispod oka me gleda sa strane,
ne bi li mi uocila mane,da ti kaze da
bolja je nego ja
šala mala.

ref 2x

Friendster



Blog.hr

nedjelja, 24.12.2006.

Sad Christmas??

Eto,malo sam u gužvi ali morala sam vam doći čestitati,poželjeti vam sve najbolje za Božić.
Ja se trenutno grozno osjaćam i tužna sam...i boli me. Osoba do koje mi je nekada bilo jako,jako stalo...i još uvijek je,sinoć je imala prometnu nesreću i završila u komi. Još uvijek se nije probudio. I tako me strah što će biti. Što ako se više nikada ne probudi? Ako...umre?
Stvarno nije fer. Pa tek mu je sedamnaest. A najgore mi je to što smo se tijekom zadnjeg razgovora posvađali i ljuti prekinuli. Mislila sam da za njega više nikada neću ćuti i sinoć mi jave da je imao nezgodu. I sada samo o njemu razmišljam. Zamišljam ga u bolničkom krevetu,onako mirnog,kao da samo spava i svaki čas će se probuditi. A što ako se ne probudi,što ako ga nikada ne vidim,više nikada ne porazgovaram s njim? Ma sve bih dala da me nazove i čestita mi Božić i zapjeva mi,onako,bez imalo sluha,"Uzalud vam trud svirači". Ma nek me povrijedi,uvrijedi,pohvali mi se kako je zabrijao s nekom tamo curom,ali samo neka se probudi. Ne znam što ću ako umre...ali molit ću se da ne bude tako. Sada idem i nadam se da će vam svima Božić biti lijep... pusa...


Friendster images

SRETAN BOŽIĆ SVIMA





Friendster images

A TI,MEDO....NE OSTAVLJAJ ME...MOLIM TE....



- 21:37 - Komentiraj (35) - Isprintaj - #

petak, 15.12.2006.

Xenia - Prvomajski rokenrol

oni su se susreli
na prvomajskoj proslavi
oni je sjedio do nje
između dva govora
njena kosa ga je dotakla
njen je miris udahnuo

nešto između se stvorilo
nešto iznutra govorilo
hajde povedi je
ako imaš srce imaš sve
hajde povedi je
ako imaš srce dovoljno je

ona se točno ne sjeća
vjerovatno prošlog proljeća
bila je neka proslava i ples
orkestar zagrijani
i aktivisti pijani
novu haljinu zgužvali su

sasvim malo je zahtjevala
sasvim kratko bi oklijevala
hajde povedi je
ako imaš srce imaš sve
hajde povedi je
ako imaš srce dovoljno je

već se orkestar utišao
on njoj je prišao
u oči je pogledao i rekao
bez ljubazna otezanja
ja sam umoran od pljeskanja
dođi sa mnom spasi ovaj dan

nešto između se stvorilo
nešto iznutra govorilo
hajde otiđimo
ako imaš srce to je dovoljno
hajde otiđimo
ako imaš srce to je dovoljno


Friendster

Ako imaš srce to je dovoljno...



- 14:16 - Komentiraj (38) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 11.12.2006.

Još uvijek ja...kao nekada...grijem ti stranu kreveta...

AJ EM HEPI!!! Heh,ok nisam,ali s obzirom da je ponedjeljak i s obzirom na to kakva sranja mi se događaju (zapravo,nisu to toliko strašne stvari koliko ja njih previše uzimam k srcu) prilično sam dobre volje.
Proć ću s tri. Ja sretna. Starci pizde. A jebešga,bit će bolje.
Onaj osjećaj srama i nevjerice od subote navečer nije nestao. Al sam se maloprije ispucala tako što sam pustila cd koji mi je dao nakon mog prvog poljupca...raspalila glazbu do daske...pjevala i vikala mu da ga mrzim...
Znate,to vam je osjećaj kao da je umro. Jer zbilja jest. Ona osoba kakva je on bio je nestala...umrla...
I lakše mi je kada tako razmišljam... Ne uništava mi lijepe uspomene,ne gazi po svemu onome što je bilo posebno... On je i dalje moja prva ljubav,moj prvi poljubac,poseban i drag...samo sada ga više nema... Ali on nije kreten koji me sada vrijeđa i kojem nije stalo jer znam,kada bi bio tu,opet bi bio drag,pažljiv i opet bi učinio da se osjećam kao da sam jedina na svijetu...tako posebnom i lijepom...
No,dobro... Bitno je da sam ja mirna... pusach veliki svima...



MySpace images

My Angel...



- 14:27 - Komentiraj (26) - Isprintaj - #

nedjelja, 10.12.2006.

Prespavao bih ovaj rastanak...i ne bih se probudio iz kome...ovakvu patnju...ovakav bol...ne bih poželeo nikome...

Je li ikada netko doslovce slinio za vama dva tjedna...dogovorili ste sastanak...spremali ste se sat vremena za to...čitav dan osjećali leptiriće u stomaku...a on ili ona se nije pojavio? ako je,onda znate kako se osjećam.
Tako...ne znam...prevareno. I sram me je.
Kako sam mogla biti tako jako glupa? I još nakon svega što je bilo? Pa ako je bio hladna kretenčina prije dva mjeseca,zašto bi se sada nešto promijenilo? Zašto bi sada bio onako predobar...nježan i pažljiv? Zašto bi mu nešto značila činjenica da sam mu oprostila?
Mislim da se nikada neću promijeniti...uvijek ću ostati ovako naivna... Pa samo kad pročitam prošli post...kakve stvari sam sve pisala...ali ne mogu ja tako... Nisam bezosjećajna,ne mogu bit hladna na neke stvari...ne mogu protiv činjenice da mi je biti pola godine s nekim puno značilo. A da njemu nije značilo ama baš ništa. Stvarno sam mislila da sam prebolila. Kunem se da jesam. Ali ono jučer me je dotuklo. Bila sam kasnije sa društvom vani. I nisam plakala. Nisam,čak ni kad sam vidjela da ga nema na mjestu gdje me je uvijek čekao. Gledala sam druge kako se ljube i mislila kako smo to mogli biti mi. Ali nisam plakala. I neću. Kunem se da neću. Zbog njega ne. Više nikada. Čitav prošli blog bio je o njemu...a sada obećajem da je ovo zadnji post u kojem patim za njim. Ma nije meni zbog njega...meni je grozno to što sam ispala glupa. Glupa do bola.
A nisam željela ništa s njim,samo sam htjela da malo prošetamo. Tako,bezveze...da popričamo... Jer nakon svega onoga i ne mogu biti s njim... Samo sam ga htjela pitati zašto. Čemu sve ono,kako se mogao toliko drastično promijeniti...Htjela sam vidjeti da li bi bio isti kao nekada.
Znam da sam vam dosadna...dosadna sam samoj sebi. Evo,obećajem da će idući post biti skroz hepi... Samo za vas koji komentirate moja sranja... pusa...

P.S:anđelak,daš mi svoj mail?

Bigoo

medek...kiss

- 12:05 - Komentiraj (16) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.12.2006.

Kad iza sebe pogledam...tvoj korak slutim...kad novo jutro dočekam...tužna se budim...

Opet ja...opet tuga...opet razočaranje...
Ne mogu vjerovati da sam bila tako naivna...da sam opet povjerovala...e pa više nema toga...neću više biti mala glupačica koju svi iskorišatavaju i povrijede...Odsada u obzir dolaze samo površne veze sa bilo kim. Nikakva zbližavanja. Jer to prokleto boli.

Bila sam presretna ovih dana,znate? baš jesam...
govorila sam da je on moj medo...i bio je. bar neko vrijeme... Dok mu je to odgovaralo...Dok nije imao pametnijeg posla nego zezati jednu naivnu petnaestogodišnjakinju.
A mislila sam da je najbolji...
Da me nikada ne bi povrijedio...
A on je isti kao svi...
I tko sada po čitavu noć plače?
Sigurno ne on... Njemu se živo jebe za sve.
Nijedno ono "Volim te" nije mu ništa značilo...


A ja bi mu po stoti put sve oprostila...i sve dala samo da me nazove i onim svojim predobrim glasom i zagrebačkim naglaskom kaže: "Bok,manekenka,pa di si mi ti?"

Ali dobro...proći će me i to jednoga dana...
Barem se nadam... velika pusa svima...falite mi neki od vas,a više nemam vaše adrese...valjda ćemo se jednom opet cuti...
anđelak...tebi posebna pusa za svu podršku do sada...ako ikada opet navratiš...


MySpace

Lolim te medo...još sam tvoja manekenka

- 22:14 - Komentiraj (64) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.