travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen =)

o meni

ime:Petra
prezime:kaj je bitno?
razred:6.a
godine:12
naj frendice:
Anja
Mema
Lara
Dora
Dea
Ivana
Nina k.
Jurlina

msn:the_funky_monkey@hotmail.com

volim:
kino
blog
starke
TV
Suzvu Boba
hranu iz megica
ic van

nevolim:
mahune
skolu
DZ
ucenje
lazljivce
umisljene

malo sljikica:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


love

LOVE

kiss

make love not war


best friends








Linkovi

NINA
ANJA
DORA
MEMA
LARA
DEA
test kolko me dobro znate

ponedjeljak, 07.04.2008.

Rajacickin rodendan

Hy!Sorryte kaj nisam jucer napisala post.Nisam imala vremena.Na rockasu je bilo tak tak.Da nije bilo mog singstara i Domagojevog playstationa bilo bi grozno.Igrali smo bingo i nakrade su vise manje bile bezveze al dobro.Rajacicka je zvala Doru na rockas a Dora nije dosla.Znala je da ce bit dosadn.Otvorili smo prozor i vidli svi Doru i Deu kak se vani secu.Zbrukale su se.Rajacickina mama je rekla rajacicki kao to ju je sigurno nagovorila dea(jadna Dea).Bili smo i malo vani i igrali bombe,kokota i skrivaca.Bili smo i na internetu.Jucer navecer mi je Rajacicka poslala zakaj ti mene smatras glupacom i zakaj te ja nerviram(smrc neljutim se uopce).Ja sam joj odgovorila da si nade novo drustvo i da na mene vise ne racuna .Posvadale smo se.Jucer sam bila vani s Memom,Deom,Anjom,Nives,Jurlinom,Robertom, a poslje su dosli Damjan,Lara i Jakisa.Bilo je super.Bolje nego na rajacickinom rodendanu.
Ostavljaj te puno komica...za sada ih je pre malo



| Just Say SomeThiNg (5) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.