travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Na ovom blogu ću
pisat o svojoj obitelji,
prijateljima i tome slično.
Pisat ću mišljenja o nekima pa
se nemojte uvrijedit.

NEŠTO O MENI:

Ime:Ana
Prezime:kaj će vam to!?!
Datum rođenja:28.7.1994
Mjesto:Najljepši grad
na svijetu,ZAGREB!!!
Hobi:tenis,komp,
mobitel,odbojka...
Ne volim:bahate,tračave,
umišljene,matematiku...
Slušam:Akona,Seana paula,
Rihannu,Beyonce,50 centa...



Make A Text Magnifier At WishAFriend.com

Swašta:

HRVATSKI-Volim te.
ENGLESKI-I love you.
NJEMACKI-Ich liebe dich.
ALBANSKI-Te dua.
AFRICKI-Ek is lief vir jou.
ARAPSKI-Ana behibak.
ITALIJANSKI-Ti amo.
JAPANSKI-Ai shite imasu.
KANADSKI-Je t adore.
LATINSKI-Te amo.
MAKEDONSKI-Te sakamBUGARSKI-Obicham te.
KINESKI-Ngo oi ney.
DANSKI-Jeg alskar dig.
FRANCUSKI-Je t aime.
RUSKI-Ja tebja ljublju.
ŠVEDSKI-Jag alskar dig.
SLOVACKI-Lubim ta.
ŠPANJOLSKI-Te quiero.
HAVAJSKI-Aloha wau ia oi.



ŽIVOT JE PRILIKA-Iskusi je.
ŽIVOT JE LJEPOTA-Divi joj se.
ŽIVOT JE SAN-Ucini ga stvarnim.
ŽIVOT JE ZADATAK-Izvrši ga.
ŽIVOT JE IGRA-Igraj ga.
ŽIVOT JE DRAGOCIJEN-Njeguj ga.
ŽIVOT JE BOGATSTVO-Cuvaj ga.
ŽIVOT JE LJUBAV-Voli ga.
ŽIVOT JE TAJNA-Pronikni je.
ŽIVOT JE OBECANJE-Ispuni ga.
ŽIVOT JE TUGA-Prevladaj je.
ŽIVOT JE PJESMA-Pjevaj je.
ŽIVOT JE BORBA-Prihvati je.
ŽIVOT JE SRECA-Zasluži je.
ŽIVOT JE ŽIVOT-Brani ga



Custom Myspace Clock


Bob Sinclair -
Wor...


Ljubavni SMS - ovi

Bože, zašto su sve noćne
ptice lopovi, lutalice. Noćima
mi suzno lice, sve zbog jedne
varalice.


Poljubac je utjeha što nikad
ne boli, onaj ko te poljubi taj
te iskreno voli.


Ljubav se osjeća Uvijek i
svud Budi sretan s ljubavlju A
kad te iznevjeri Vjeruj u nju



Ti si svjetlost u tami mog
života, ti si u mojoj muzici
jedina nota, ti si beskrajna
tema za sve moje sne, ti si
moj život i moje sve.


Ako si zaspao probudi se, ako
si tužan nasmiješi se, ako te
netko za ljubav moli, kaži da
te netko već ludo ludo voli !


Ovakav je bio plan, da te
zavolim jedan dan, ali dan je
vrijeme kratko, a tebe voljeti
je slatko. Ma bolje je meni
bez tog plana, da te volim
svakog dana !



Želim biti san u najljepšoj
noći, riječ ljubav što niz usne
će proći, misao što po glaviti
se mota, želim biti samo
veliki dio tvoga života.



Ne znam zašto sam
zadrhtala, kad su se naši
pogledi sreli, možda zato što
nisam znala, da moje srce
tvoj susret želi !


Sunce gubi zrake kad zađe za
oblake. Isto tako srce moje
kad ne vidi oči tvoje. Hoću da
znaš da sam samo tvoja i da
samo ti si ljubav moja !


Trenutak je dovoljan da se
upozna, trenutak je dovoljan
da se zavoli, ali vječnost je
potrebna da se zaboravi ono
što je taj trenutak uspio da
stvori ...


Volim te kao što cvijeće
oblake voli, a ti si me
zaboravio i duša me boli.


Oprosti što lutam ulicama
grada sa željom da te
sretnem iznenada, oprosti
što tvoje ime na knjigama
pišem, jer sjećanje ne mogu
da izbrišem. Oprosti što
nisam htjela da te molim i što
nikad neću prestati da te
VOLIM ! ! ! !


More je duboko, valovi se
kreću, nemoj me zaboravit ni
ja tebe neću, obale plaću,
kamen drijema ... tužno je
kad poruke od tebe nema.


Tvoje oči, blag osmjeh, tvoja
blizina jedino je što mi treba.
Volim te !


Trebaš mi
kao zora suncu, kao tijelu srce, kao suncu
mrak, kao kiši kap, kao plimi
oseka, kao tišini nemir, kao
krv veni, tako ti trebaš meni ! ! ! !


Pišem ti poruku i tebe se
sjećam, kad ti se javim bolje
se osjećam, ovom porukom
ja se tebi javljam da ne
misliš da te zaboravljam.



SLIKE:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Glitter Text @ Glitterfy.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!






[petak][25.04.2008.]

Kako mi fališ..

Svijeća je u mojoj ruci,
drhtim od hladnoće,
ruke su mi hladne,
ali neodustajem.
Želim doći do tebe,
želim ti reći da te volim.
Znam da te neću vidjeti,
ali idem naprijed,
bez povratka.
Sjaj svijeće govori mi put
do tvoga srca,
koje sam izgubila.
Želim ga natrag,
al' znam da ga nemogu dobit...
Suze mi teku niz lice,
jer tebe nema,
želim da me tvoja riječ vodi
kroz život,
kroz putanju tuge i patnje...
Zašto baš ti,zašto baš tebe,
ne znam,
tvoja dobrota,
svidila se gospodaru
koji uzeo te za osobnog slugu...
nadam se da ti je lijepo s njim,
nadam se da će me ova svijeća
odvesti do tvog novog doma,
da će nas opet spojit
te da ću bezkonačnog
moći gledati tvoje oči,osmijeh,...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



[ 79 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.