< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRy OoUuYe

by °°Sweetest girl°°

ew i mene .. hah...

×Valentina
×prezivam se prezimenom
i×dem u 8b..=D
×imam 14godina
×zivim u cepinu...
×volim sve
×ne volim nista
×druzim se s nekim likovima..
×to je sve sto dosad trebate
znat o meni..xD

×m0i msN:
missblack104@hotmail.com

×neke slikee::

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
×ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
×maaa ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
×maa opet ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
×opeee__=D



×ana i ja..


×opeee...


×kiSSacH


×slika porucuje "ajde mrs"..hh


.........................
..............................
....................................
..........................................


Click here to get avatars like this!

NARKOMANKA

Najdraži jedini prijatelju
uz ovu tihu jesenju kišu
moji ti tanki i blijedi prsti
posljednje pismo pišu.

Ako mi slova nisu lijepa
oprosti ruci što drhti
jer osjecam vec da tiho idem
k zadnjem casu smrti.

Ruke mi drhte,postaje hladno
moj zadnji dan ce brzo proc
i sad cu sama s tugom
u drugi kraj ko stranac poc.

Kada mi sretneš majku na putu
uruci joj topao pozdrav moj
i reci joj da sam sretna bila
jer sam živjela život svoj.

O ,kad bi znao kako je tužno
pozdrave slati posljednji put
kako je teško reci ''ZBOGOM''
i poci na tamni,hladni put.

Možda je bolje da sad odem
nego da dode bijela zima
al svakako kad jednom odem
reci da sam svima oprostila.

Ako netko i pusti suzu
obriši je nježno sa lica tog
i ne daj da itko za mnom place
niti da dode do groba mog.

Ne daj,jer nitko nije bio
takav prijatelj kao ti
jer nitko nije pricao
kao što smo pricali mi.

Kraj pisma vec se bliži
na slova pade suza bijela
tek sada mogu da kažem:
''JEDINO TEBE SAM VOLJELA!''

Ako te pita koji neznanac
zašto je na grobu igla tanka
reci:''TU SNIVA PROPALO DJETINSTVO
I JEDNA NARKOMANKA''.....


Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 10.08.2008.

...ajde decko stisni se uz moje tijelo ,da sve ove rijeci sprovedemo u dijelo...*

eejj mališanii m0i...xD
ja d0shla s m0ra juce u 5h ujutroo...
pa vam se javljam......*
meni bilooo preeedobro ..... ja & michel ..
onaj andeo....jebem ti mjesecinu.......hhh
miceh izgubila majcu mi se dodavamo...
i uhvati njezna mama i stavi u kupaci....i odenese
ju plima........nene bura ju odnese...trshh...
vjetar....duva...*...
joj nezznam sta da vem pisemm .... dušk0 me
tu ubija i nani s njim...jao0o0....-.-...
i da michell hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala ( za d0mca) hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala ......................... hhhh.....
voljem te....xD...
ana mi tu govori kak su joj sexy nogee....haaah...nije ta sva svoja......
vidila sam gay-a .... hhh ... jos je veca gejcina......hh...
i takk.... nezznam....morate dozivt sta sam ja dozivila ..
ne da mi se tu sve pisat.....
mi vam se kupamo michel&ja i kaze ona ajd se opusti
mozda zavrsis u dravii....xD
jaoo ja nezznam .... tuu ....sutra mozda idem do d0mca s suzom..
ali on to nezZna....da vidim jel me vara tammm....hhh
nezznam nisam sva svoja tu nest stalno pisem nezznam...
pa ja nist nezznam...ajmeee
neke vam se cure kupaju navecer kad smo bili na moru oko 1h
ja mislila da neko ostavio japanke i oso ono zaborafio ih....
ja uzela japanke i zafitiljila ih ..... pobjeze ja....
tek kad sam bacila vidila sam da se neko kupao.....
bwahahahahaah....xD
jedva cekam da vidim ove iz razreda...mal mi nedostaju....onak
kić.....hhhhhh...*...
ja sam superrr....i vi istoo....
ja sam....hh...i vi ste hh....
ajmee aj odo ja...tu cu jos ispast gluplja neg sto jesam....
ii da idem s nanisom dns u grad ..... pa izvjestit cu vas
ak ima nest uuuuuuu......hhh
ii da sretam rodendan mom blogu.....hhh....1 godina
mala sfatka bebica....lol......xD
joj...trshhh.....kakva sam ja meduza?!!?
s kakim se ja kitovima druzim....hhh
ae poZzZzZzZ*
voljem vasss.....
ljubim vass....



vasa ....krejzi tinaa......hh.....moš mislit...
papa bubamare moe...xD

slike u iducem postu......(nadam se)

pApA(=




d0datak....10.08....ja&ana....(=
demo vam ja i ana u grad....hihihh.....
preeeeestrasn0o0o....
i tak mi zajebavali nekog lika sto ze zanima
za mene.....haaah....
i dosli vam mi u Pp......i jedemo.....
idu neki likovi.....joj....da ste vidili to..
neki preeeeeeed0ar lik kaze kaki su ovo p0kemoni...
ja gotova...ide klempo za njim.....bwahahha....
i jos jedan jos veci klempo i nosi cigaretu iza uha...
ja onak vidi ovog ko moj tata.....a ana koda je poludila
i nafiksala se sam tak...xD.....ona se smjieeeeee....
hahhhahhahhah....tak skrozzz ... nije nikad zavrsila.....
i idemo mi van iz tog....kaze onaj b0k....
a ana koda je poludila ona se sam smije....
ja onak bok....a ovi gledaju jel ana normalna il sta....?!?
joooooojj....
sad idemo u mC i uzmenmo big mac...
i koji smo mi likovi uzmemo za van kao ono.....
odemo 3m od mc i jedemo....
ana tam vice ispali mi kupusici ...ispali mi kupusici....
ajmeee....cijeli trg ju cuo.....haaah....da ste vidili nas
kak jedemo....strasno0o0.....
dosta jeee.....
ajd papa....
voljem vas .... neke ...a neke neee....
ali ljubim vas sve.....xD
ae pozz...kupusari....haaah



vasa....tj....ja....tina....vi .... nista...*

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.