prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

..::OpIS blOGa::..

ČItaJ pA čEŠ WidIT

..::LInkOvI::..

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
klikni tu,i izračunaj koliko te voli tvoj dragi/a =)
jedna super cura koju smo upoznale preko bloga-IVA
marinina mala ljubav ;)-CARICA!!!
dvije zakon cure sa zakon blogom =)-ANA i NIXA!

...:::Po MAlo oD sVAkE:::...

pa evo ja se zovem mia
imam 13 i pol godina
...volim muziku...
frendove..
skijanje...
praznike..
itd...
nevolim...
umišljene ljude...
ljude koji bez razloga seru po nekome...
školu..
učenje..
slušam hip-hop i r&b...
pa evo ovo bi bio kratak opis menesmijeh..
sada je marina na reduthumbup

olaa...ja sam marina
i iam 13 ipo godina
...volim skijanje...
frendove...
praznikeee....
ZADAR...
čokoladu...
schweppess...
i sve šta vole mladi!
nevolim...
ljude koji bez razloga seru po nekomesmijeh...
mrzim školuburninmad....
lignjeno....
i još puuno stvari!
slušam...
pa sve po malo...u zadnje vrijeme BLINK 182....zakon suu!
obožavam....zajebanciju i ZADAR!
ii to bi bilo ukratko o meni(ugl. glupa,plavuša yesyesyes....smijehsmijehsmijeh)zajebavam se....
ili možda neno!


naši msni:
mia:mia_stefani19@hotmail.com
marina:puppy-1993@hotmail.com

pa ako ikog zanima....

PUSAA

image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting for myspace

image hosting for myspace



Myspace Codes & Myspace Code

Myspace Animations

-
Hilarious Videos


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace Codes & Myspace Code

Myspace Animations

-
Hilarious Videos


Myspace layouts

Myspace layouts


free image hosting

free image hosting


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


layout for myspace

layout for myspace


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


layout for myspace

layout for myspace


layout for myspace

layout for myspace


Friendster

Friendster


image hosting file

image hosting file


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Friendster

Friendster


MySpace images

MySpace images


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


Blog images

Blog images

ponedjeljak, 18.12.2006.

AlL_The_SMaLl_tHinGS

hello piplsi.....evo da vam se javimo malo....za početak tnx na komentarima....ljubimo vas svekisskisskiss!počnimo s petkom....ja(marina),sam bila na međusobnom turniru,tj. cure protiv dečki....cijeli naš klub....ugl. bilo je super.....a nas nešto puklo,pa smo sve išle u kratkim hlačama i kratkoj majci trčat vani,a bio mrak i za smrznut.....užas!i naravno sada sam prehlađena.....i tako igrali mi protiv dečki,i nastao kaos....baš mi ih je bilo žao...jer kada bi onak neku curu jače stisli ili tako neš,bi se derali na njih da budu malo nježniji da kako mogu,blablabla....a kada bi nas puštali onda bi se derali na njih da nas ne puštaju,da budu grublji...ma kaos!ugl. popušili smo....al never mind!ZAVRŠIO je big brother,ful sam tužnanonono,ja bi da još traje!!!!drago mi je da je dado pobjedio,a i s jedne strane nije....evo danas smo dobili ocjene iz testa....zemljopis....ja(marina) sam dobila 2 i 1,a mija 1 i 1....pfff....sretna sam zato što mi je profa zaključio 4 iz tehničkog,a imala sam ocjene 2 i 4....proč ču sa 3.7...valjdanonono.....a dobro,možda ni ne prođem....zbog mat....ma ugl.....idem sada i PUNO vas ljubim,svih koji čitate ovaj post!!!!!!

PUSAAAAAA


btw...evo vam spot od moje naj pjesme....obožavam ju!!!!!



|  (137) komentara #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

a { color: #color; };
  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

..::OpIS blOGa::..

ČItaJ pA čEŠ WidIT

..::LInkOvI::..

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
klikni tu,i izračunaj koliko te voli tvoj dragi/a =)
jedna super cura koju smo upoznale preko bloga-IVA
marinina mala ljubav ;)-CARICA!!!
dvije zakon cure sa zakon blogom =)-ANA i NIXA!

...:::Po MAlo oD sVAkE:::...

pa evo ja se zovem mia
imam 13 i pol godina
...volim muziku...
frendove..
skijanje...
praznike..
itd...
nevolim...
umišljene ljude...
ljude koji bez razloga seru po nekome...
školu..
učenje..
slušam hip-hop i r&b...
pa evo ovo bi bio kratak opis menesmijeh..
sada je marina na reduthumbup

olaa...ja sam marina
i iam 13 ipo godina
...volim skijanje...
frendove...
praznikeee....
ZADAR...
čokoladu...
schweppess...
i sve šta vole mladi!
nevolim...
ljude koji bez razloga seru po nekomesmijeh...
mrzim školuburninmad....
lignjeno....
i još puuno stvari!
slušam...
pa sve po malo...u zadnje vrijeme BLINK 182....zakon suu!
obožavam....zajebanciju i ZADAR!
ii to bi bilo ukratko o meni(ugl. glupa,plavuša yesyesyes....smijehsmijehsmijeh)zajebavam se....
ili možda neno!


naši msni:
mia:mia_stefani19@hotmail.com
marina:puppy-1993@hotmail.com

pa ako ikog zanima....

PUSAA

image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting for myspace

image hosting for myspace



Myspace Codes & Myspace Code

Myspace Animations

-
Hilarious Videos


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace Codes & Myspace Code

Myspace Animations

-
Hilarious Videos


Myspace layouts

Myspace layouts


free image hosting

free image hosting


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


layout for myspace

layout for myspace


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


layout for myspace

layout for myspace


layout for myspace

layout for myspace


Friendster

Friendster


image hosting file

image hosting file


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Friendster

Friendster


MySpace images

MySpace images


Myspace layouts

Myspace layouts


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


Blog images

Blog images

ponedjeljak, 18.12.2006.

AlL_The_SMaLl_tHinGS

hello piplsi.....evo da vam se javimo malo....za početak tnx na komentarima....ljubimo vas svekisskisskiss!počnimo s petkom....ja(marina),sam bila na međusobnom turniru,tj. cure protiv dečki....cijeli naš klub....ugl. bilo je super.....a nas nešto puklo,pa smo sve išle u kratkim hlačama i kratkoj majci trčat vani,a bio mrak i za smrznut.....užas!i naravno sada sam prehlađena.....i tako igrali mi protiv dečki,i nastao kaos....baš mi ih je bilo žao...jer kada bi onak neku curu jače stisli ili tako neš,bi se derali na njih da budu malo nježniji da kako mogu,blablabla....a kada bi nas puštali onda bi se derali na njih da nas ne puštaju,da budu grublji...ma kaos!ugl. popušili smo....al never mind!ZAVRŠIO je big brother,ful sam tužnanonono,ja bi da još traje!!!!drago mi je da je dado pobjedio,a i s jedne strane nije....evo danas smo dobili ocjene iz testa....zemljopis....ja(marina) sam dobila 2 i 1,a mija 1 i 1....pfff....sretna sam zato što mi je profa zaključio 4 iz tehničkog,a imala sam ocjene 2 i 4....proč ču sa 3.7...valjdanonono.....a dobro,možda ni ne prođem....zbog mat....ma ugl.....idem sada i PUNO vas ljubim,svih koji čitate ovaj post!!!!!!

PUSAAAAAA


btw...evo vam spot od moje naj pjesme....obožavam ju!!!!!



|  (137) komentara #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.