siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us



xxxJuSt My LiFexxx
uZiVaJtE kIsS

KoLiKo VaS iMa Na MoMe BlOgE:
users online


Free Music

Free Music



Free Music



OvO sAm Ja(Al U eFeKtU sTriPa)
Image Hosted by ImageShack.us

!mE-MaJa
pReZiMe-tAtInO
zIvIm U oSiJeKu
IdEm u MoŠU

smajlichi:
sretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze

~¤volim¤~
×glazbu×
×frendove×
×ici van×
×lijeto×
×more×
×mp3×
×hip-hop×
×rNb×
×fergie×
×avril×
×pink×
×rihanu×
×ljubicastu boju×
×ljude od povjerenja×
×iskrene×

~¤ne volim¤~
×nered×
×ljubomoru×
×bube×
×laz×
×paris hilton×
×zimu×
×operu×

Linkovi

thumbupDnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

...bLoGOvI kOje Ja CiTaM...
¤¤mIcKy¤¤cerek


¤¤p@ I tO jE dObRo¤¤mah

¤¤tOkIo HoTeL-mIH@¤¤naughty

¤¤aDpH¤¤zujo

TENAnjami
¤¤MySpAcE oD jEdnE cUrE iZ @mErIkE¤¤wave

¤¤DeJzI¤¤yes
¤¤s@NjCe¤¤nut

¤¤m@l@ VeJiKa TeN@¤¤cerek

¤¤tOt@LnO LuD bLoG¤¤smokin

¤¤sPaLjEn@ N@ Kv@Dr@t¤¤
¤¤k@T@rIn@¤¤

¤¤AnJ@¤¤mah

¤¤PaLoMa-M@rAmIcE¤¤smokin

¤¤An@¤¤kiss

¤¤mArIj@¤¤cerek

¤¤sUpEr BlOg¤¤

¤¤zAkOn bLoG¤¤wave:

¤¤pArKoUr dEcKi¤¤kiss

¤¤Ja I sAmO Ja-SuPeR bLoG¤¤

¤¤En@-najbolja je¤¤thumbup

×.....mayena
cuwica......×
mah


×....LiTtLe BoY...×

mala slikica od prijatelja iz skole:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

eVo oVa VaM Je DeJZi tOtAlNo LuDa
zNaM Ju SmEdU PLaVu cRnU S pRaMeNoVImA
A eT Na KrAjU Je CrNa SuPeR JoJ StOjI
ONa Je SuPeR LuDa i SuPeR PrIjAtElJiCa zAbAvNa
nEmOzE bItI dOsAdNo S NjOm
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

eVo PaLoMa-wC mArAmIcE
SuPeR jE lUdA VoLi ZeZaTi aL DoBrO
Voi U sKoLi NoSiTi ToRbIcU OkO (guzice)
lIjEpO sE oBlAcI I sVe SvE pEt zA nJu
Image Hosted by ImageShack.us

hElEnA SuPeR Je PrIJe SmO bIlE JaKo DoBrE
SaDa i NiSMo bAs tAk Al I DaLjE jE SuPeR
Image Hosted by ImageShack.us

Ev Tu Su DeJzI i AnDrEa Na EkSkURZiijI
aNdReJA jE sUpeR SjEdIm iSpReD NJe
jAkO sE gLaSnO sMiJeHe Tak Da Me NeKaDa uSi ZaBoLe
aL oVaK sUpEr jE uViJeK POmOGnE
Image Hosted by ImageShack.us

EO oVo Je DoRa sUEr cUrA
Ev OvO moRam NaPoMenIti lUdA Je Za BULLETOM,
LiNkIn pArK,sUm41 i ViDi ZaMaLo zAbOrAViH
NaJvAzNiJe Od SvEgA oBoZaVa MaTTa
Image Hosted by ImageShack.us

tEnA NaJ NaJ NaJ VeC Mi DuGo ObECaVa dA cE doCI
Al OvAk sUpEr sUpEr sUpER OnA mI jE kAo SeKa
SvE jOj mOgU ReCi nAjBojA jE

SaNjA nAj LeGiCa Iz RZeDa SjEdIm s jOM
OdLiCNa Je SlUsA hIm i NiGhTwIsH
LuDa Je ObOzAvAm jE ZeZat cAk Za NjU mOgU rEci dA nAjBoLjE cUvA tAjNu
uViJeK JoJ SvE kAzEm i OnA tO cUvA Do GrObA
SvE u SvEmU jE sUpER

KikA jEdnA oD nAj freNdIcA ZaLjUblJenA
NaJ fAn Od AvRiL-zNa SvIrAtI GiTaRu
mI sMo TrEBaLi IMaTi BeNd aL jA i tEnA sMo OdUstAlE TaK Da
OnI tReNuTnO TrAzE gItArIstA OnA jE sUpER LiJePa Je I lIjEpO sE oBLaCi
vOlI Se SmInKaTi I sLikAti oDlIcNa Je NaJbOlJe dAjE mOdNe SaVjEtE
DaK dA nAm Je OnA mOdNi SavJeTNik(lol)

¤EvO mAlO ŠlAtKiH pJeSmIcHa¤

nemoj plakati, ti si predivno biće,
svaka tvoja suza i mene se tiče,
svaka tvoja suza i mene boli
jer sam prijatelj koji te puno voli.


ako me voliš to je tvoje pravo,ali kad me sretnes reci mi bar zdravo.

dok pišem poruku u sobi je tama vidim sjenu na zidu i ona je sama,srce mi je hladno mislim da se ledim pošalji mi poruku ako išta vrijedim.

ovi naši dečki misle da su lijepi misle da je ljubav pljuni pa zaljepi....

krenut ćemo na sve strane kao jato ptica lai ti ćeš zauvijek osati moja najbolja
prijateljica.



nEsTo MaLo LjUbAvNo:
Image Hosted by ImageShack.us

Zasto sam te voljela ludo?
Zasto toliko strasno?
Zar je ljubav uvjek cudo,
zar kad-kad nije i krasno?

Zasto sam umirala pod tvojim dodirima?
Zasto sam dala sve za tvoje poljubce?
Zar se uvjek gubim pod tudjim pogledima,
zar je ljubav satkana iz bolne kapljice?

Zasto uvjek patim ja?
Zasto nekad to ne budes ti?
Zar meni sreca nece da sja,
zar moram zbog tebe uvenuti?

Zasto na kraju kazes zbogom?
Zasto mi okrenes ledja lako?
Zar ne znas da umirem za tobom,
zar ne znas da to ne umije svako?

Image Hosted by ImageShack.us

Razumijem patnje mladog srca,
to je jedno samotno mjesto.
Bas kao i neka legenda
o kojoj se prica cesto.

Poput jedne male ptice
koja pjeva samo jednom
i trazi trnovit grm
za zivotom joj je svejedno.
Zapjeva najljepsu melodiju
ljepsu od slavuja i seve
i nabode svoje malo srce
na najostriji trn bez imalo dileme.

I u casu uz samotnu smrt
ona uz plac pjeva,
napreze se i zadnji dah
u svoju pjesmu slijeva.
(kao i srce kad se umrijeti sprema).

Image Hosted by ImageShack.us

... Baš svaki put kad Tebe vidim, uvijek srce zadrhti.
Kad zorom na Te pomislim, suza suzu pretopi ...
Image Hosted by ImageShack.us

Crna ruža na vjetru se njiše,
ja volim tebe i nikoga više,
ako otvoriš srce moje,
u njemu ćeš pronaći ime svoje!
Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav,to je cilj života,
kada ljubiš nekog to nije sramota.
Rekla bih ti nešto ,ali neću
glasno,pogledaj u moje oči i bit će ti jasno!

Imam hobi...trčim po sobi...mučim sebe
mislim na tebe...volim te više od sebe,ali kad
razmislim, ma ko te je.. bolja sam od tebe!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Oprosti mojim očima što traže pogled tvoj,oprosti
mojim usnama što žele dodir tvoj i posljednje što te
molim oprosti što te VOLIM!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Voljela bih da si kao droga,
da me voliš kao Boga i da me
ubrizgaš u vene pa da umreš zbog mene!!!


Voljeti je lijepo,voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svatko...
Koliko te volim to se teško piše jer svaki trenutak
ja te volim još više!

Kako se zoveš?
LJUBAV!
Što radiš?
VOLIM!
Cijeli svijet?
NE!
Koga?
TEBE!


Voli,voli dečka bilo koje boje
samo nemoj dečka prijateljice svoje!!

Ljubav je jaka,ali nije za đaka,
oprosti mi Bože bez nje se ne može!!!


Vene,vene tulipan,
vene svako cvijeće ali naša
ljubav uvenut nikad neće!!!


Volim te ne znaš koliko,volim te svim srcem,
a ono je veliko!!!

Teško je vidjeti sunce,a ne vidjeti njegov sjaj,
teško je voljeti nekog,a znati da je kraj!!



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us









Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Click here to get images like this!


subota, 05.01.2008.

..:fr$t pOsT aT tHiS bLoG:..

×××OlA lJuDi eWo MoJ pRwI pOsT nA owOmW bLoGu×××nEvOlIm BaS pRwe PoStOv jEr NeZnAm StO dA pIseM!!!AL eW pOTrUdItI cU Se ImAlA sAm I pRiJe bLoGoVa zAdNjI kOjI sAm ImAlA jE crnobijelisarenisvijet.blog.hr aL mI gA sE vIsE nEdA pIsAtI jEr Mi Je DoSaDiO A i NiSaM ImAlA bAs NeS kOmEntArA U zAdNjE vRiJeMe×××nAdAm Se Da Cu Na OwOm bLoGu ImAtI×××I tAk sTo Bi VaM jOs MoGlA nAsRaBaTi SaDa×××

×××KaK jE fOrA oVa SlIkA×××a eT iDeM jA sAdA CuJeMo sE,oD sAdA SwAkI kOmM wRaCaM×××
lJuDi UzIvAjTe PuNnO pOzDrAwA i KiSs×××



| kOmEnTs. (159) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

document.onmousedown=disableselect