....Nowi post, Nowa priča....


smijehEy, piplsi...... evo i mene.... kak ste?
ima tolko toga novog, neda mi se pisati,
al jebiga moram..... idemo redom...
jučer sam slavila ročkasa.... nije nas baš bilo puno,
ali dosta za zabavu...thumbup bile su: Lara, Dina D., Blanka,
Yoya, Dina L..... a najbolje od svega je bilo to
kaj smo bile same doma....smijeh
malo smo poslušale pjesme, malo smo plesale
i tak bilo je tu svega i svačega.... a Blanka si je malo
previše party i onda je počela delati gluposti....
neki ljudi su bili vani, a Blanka se je stala na prozor i počela se derati "UPOMOČ!!!!!", a ja "ljudi, najte ju poslušati, pijana je"....
a ovi su nas tak zbunjeno gledali, a onda su još
poslje Blanka i Dina L. cvilile.... jaaj, ja nisam znala kaj bi napravila....
i tak se malo po malo bližil kraj, već su svi otišli, naravno osim
Larise(ona je "spavala" pre meni).... i tak smo mi došle na ideju kaj bi
se mogle napiti.... uzele smo karte i "dobro" promješale,
i dogovorile smo se kaj na "srce" moramo sve kaj imamo u čaši spiti...
ona je dobila samo dva srca, a ja sva ostalaheadbang...
poslje mi je tak slabo bilo, i onda sam povračala kroz prozor lud....
beeee... bi vam ja i dalje pisala, ali je to sve čega se zmislim....
kaj si nebute kaj krivo mislili, ja inače ne pijem!
i evo post je gotov.... hvala svima na komentarima, iako ih nema
baš puno... pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz svima, a pogotovo:
Larisi, Blanki, Dini, Yoyi, Dini L., Ivani, Škrobaru, Juraju i svima ostalima koji mi komentiraju i koji posječuju blog....wavewave

i evo nekih slika....lud

Image Hosted by ImageShack.us
Blanka...

Image Hosted by ImageShack.us
jaj jaj....

Image Hosted by ImageShack.us
Dina, ja, Blanka i gore je Larisa

Image Hosted by ImageShack.us
Blanka, Yoya, ja, Larisa i Dina....

Image Hosted by ImageShack.us
Blanka, Dina, Yoya, Larisa i Dina...

Image Hosted by ImageShack.us
Blanka & Dina...

Image Hosted by ImageShack.us
Blanka & Larisa...

Image Hosted by ImageShack.us
Lara, Dina i Blanka...

Image Hosted by ImageShack.us
Blanka, ja i Dina...

Image Hosted by ImageShack.us
To je ono"UPOMOČ!!!!!!".....

Image Hosted by ImageShack.us
Ja, Blanka, Dina i Yoya......

Image Hosted by ImageShack.us
Lara, ja, Dina, Yoya...

Image Hosted by ImageShack.us
Lara & ja...

Image Hosted by ImageShack.us
Blanka zbunjeno gleda dok Dina
nekom kretenu govori nek objebe... hehe

Image Hosted by ImageShack.us
Lara, Dina, ja & Blanka...

Image Hosted by ImageShack.us
Lara i Dina su se odmaknule, a Kurt puca...smijeh

i evo, to bi bilo to... nemojte nam se smijati.... znam da smo UŽASNO ispale....headbang

pozzzzzmahmahmahmahmahmahmah


Image Hosted by ImageShack.us
06.05.2007. u 15:01 | K | 69 | P | # | ^

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (16)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

SwE i swAšTa... nEkaJ mAlo o MenI.... pOsToWi o sPortU....
koMe sE bLog nE SviĐa nEk saMo lEpO LaGanO burninmadO*D*J*E*B*E.... burninmad


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
zujoBlog.hr
tu pišem postove itd.....rolleyes

Image Hosted by ImageShack.us
zujoDinamo
Službene stranice....thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
zujo*Net*
tu idem na chat.....blabla

Image Hosted by ImageShack.us
Kika
Super je...... ima super blog.... navija za Dinamo.....
Obožava Ćorluku.... posjetite ju!!thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
zujoVanja
ima super blog... suuuuuuper je....trenira rukomet.... sve naj...thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zujoYoya
ima super blog....super frendica....thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
zujoMarko
ima super blog... voli nogomet, uzor mu je
C. Ronaldo...thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
zujoEduardo
ima super blog.... suuuper je! sve naj...thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
zujoŠkrobar
ima super blog.... super je.... posjetite ga....thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
zujoNina
stvarno dobar blog.... to morate videti.... sve naj...thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
Ivana
postovi o sportu, naravno i o rukometusmijeh... super blog... sve naj...thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
zujoDina
Tek je počela s blogom.... inače je SUPER!! sluša metal.... posjetite ju!thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
KeKo
ima super blog... super je... dečko iz mihaljevca...smijeh hehe... navija za DINAMO!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Dinamo Fan
poznam ju preko bloga.... Ima SUPER blog!! prava DINAMOVKA!!! posjetite ju!

zujoTihana
ima super blog.... Shubekova... hehe...smijeh
zujoAdela
super je... opsjednuta Vikijomcerek... ima super blog...thumbup
zujoDajchika
luda za nadalom.... ima super blog.... i tak, sve naj....thumbup
zujoVanda
super je... ima super blog... stara frendica...deadsve naj...thumbup
zujoSanchy
ima super blog.... super ženskica.... posjetite ju....thumbup
zujoAnja
fora blogec... ima lepoga dizajna.... super je!thumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



O meni....

Image Hosted by ImageShack.us
....to sam ja....lud

coolIME:Lana

coolNADIMAK:Jenny

coolVISINA: 169cm

coolTEŽINA:52kg

coolRAZRED:8.b

coolŽIVIM U: Malom Mihaljevcu

coolGOD:14,5

coolDATUM ROĐENJA:02.05.1993.

coolTRENIRAM:Rukomet

coolVOLIM: sve kaj vole mladi... rukomet, nogomet.... DINAMO!!
Eduarda... Jednoga dečka...
cerek

coolMRZIM:umišljene osobe, seratore, školu, narodnjake, hajduk...

coolNAVIJAM ZA:Dinamo!!!!!!!!!


coolNAJ SPORTAŠ:Eduardo, a još su mi dobri Kaka, C.Ronaldo, Raul, Mandzo, Ćorluka.....

coolNICK NA CHATU: girl_from_hell_666_

coolBROJ ICQ:450138558

coolBROJ MOBA: 0995904561

coolE-MAIL: jenny747@net.hr

coolNAJ JELO: Pizza, burek....

coolNAJ PIĆE:Juice, coca-cola

coolNAJ FILM: Pirati s Kariba, Prave stvari, Titanic, Ludi provod po Europi, Vražji Nicky...

coolNAJ GLUMAC:John Stamos & Orlando Bloom

coolNAJ PJESME:All the clowns, Times like these, How you remind me, Can I play with madness, Can't stop, Smells like teen spirit, Born to be wild........

coolNAJVEĆA NEOSTVARENA ŽELJA:Upoznati Eduarda




*EDUARDO*

Image Hosted by ImageShack.us

naughtyIME: Eduardo Da Silva

naughtyDATUM ROĐENJA:25.02.1983.

naughtyMJESTO ROĐENJA:Rio De Janeiro

naughtyPOZICIJA:Napadač

naughtyBROJ DRESA:9

naughtyVISINA:177cm

naughtyTEŽINA:72,5kg

naughtyBOJA KOSE:Crna

naughtyBOJA OČIJU: Tamno smeđa

yesSa šesnaest godina iz Brazila je došao u Zagreb i strpljivo Čekao svoju priliku, te ju je iskoristio na najbolji mogući način.
U gotovo svim izborima proglašen je najboljim igračem Hrvatske, što dovoljno govori o kakvom se nogometašu radi. Brazilac s hrvatskim srcem, majstor driblinga i neumorni egzekutor. Posjeduje nogometno znanje za sve najjače europske klubove, koji ga pokušavaju dovući u svoje redove. Glavni strijelac hrvatske reprezentacije.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Create Your Own Countdown

Pjesme

Connect i BBB-Boja mojih vena

O, BOŽE, FALA TI
KAJ PURGERI SMO MI
O KAKO BI VI SRETNI
BILI DA STE PURGERI

LIJEM KRV, A SUZA NEMA
TI SI BOJA MOJIH VENA
NEKA CIJELI SVIJET SAD ČUJE
TO JA VOLIM DINAMO

još od malih nogu
zna se ime kluba
što se voli od djetinjstva
baš kao prva ljubav
osvojit ćemo mi
sve naslove prvaka
jer dinamo je uvijek bio
ponos svih Hrvata

kad ni’ko nije htio,
mi smo rekli –moj si-
stoje iza tebe
zaprešički boysi
plemenitog roda
kaj branit ćemo svoje
jer u žilama nam teče
krv plave boje

svi su puno pričali,
a nisu ništa radili
ovo je za dečke
što hrvatsku su branili
kad ime su zabranili
postali smo jači
vole tebe dinamo
TVOJI NAVIJAČIIII

(refren)

hvala bogu kaj imamo
sveto ime dinamo
nema boljeg...
Baci loptu da se igramo
vole svi taj klub
kada gube il’ zabijamo
nema veze
pa mi za njega navijamo

znaj da te vole svi
dinamo šampione
svaki put kad igraš
puniš stadione
palimo te baklje
i dižemo sve šalove
i kada nebo gori
znam da zabijaš te golove

samo tako naprijed
do kraja
nema predaje
u ligu prvaka
da podignemo tenzije
da nam dodu gosti
predugo si ih čekao
dobrodošli...u plavi pakao

(refren)

Yeah, OK, OK, pazi ovo...
To možda ne budeš
pročital u knjgama
to buraz možda nebuš
gledao u kinima
al vjeruj mi kad
ponos grada mog
čuješ na tribinama
zna i dragi bog
da nema kluba do dinama

ako nisam na tekmi
ziher gledam na telki
jer volim ovaj klub
kaj god ljudi rekli
zna se kad si lud
onda kad je derbi
na lijevoj strani grb
sa bojom neba na sebi

svi kaj nas gledaju
k’o na divljake
nek’ bježe
kad se skupe naše šake
(beži, ne...)
Dinamo volim,
to nije nikaj novo
i svima kaj nas mrze
poručujemo ovo:

O, BOŽE, FALA TI
KAJ PURGERI SMO MI
O KAKO BI VI SRETNI
BILI DA STE PURGERI

LIJEM KRV, A SUZA NEMA
TI SI BOJA MOJIH VENA
NEKA CIJELI SVIJET SAD ČUJE
TO JA VOLIM DINAMO

JA VOLIM DINAMO
SAMO DINAMO
ŽIVOTA MOG JE SREĆA SVA
I LJUBAV NAJVEĆA

OOO OOO OOO OOO
JA VOLIM DINAMO!


Leteći Odred - Suze vojnicke

Hladnim prstima, prošlost briše sve,
ma neka cudna kiša padala je niz moje obraze,
al' ništa me sad nemože vratiti od života koji prošao sam,
kada otišla si.

I dok tražiš prave rijeci, mene više ne,
neceš prijeci, jer bole me sve suze vojnicke.

Na vrelim usnama, bezbroj pitanja,
ma baš me briga što nam povežu imena nekada,
jer ništa me sad nemože vratiti od života koji prošao sam,
kada otišla si.


Red Hot Chili Peppers-Can't stop

Cant stop addicted to the shin dig
Cop top he says Im gonna win big
Choose not a life of imitation
Distant cousin to the reservation
Defunkt the pistol that you pay for
This punk the feeling that you stay for
In time I want to be your best friend
Eastside love is living on the westend
Knock out but boy you better come to
Dont die you know the truth is some do
Go write your message on the pavement
Burnin so bright I wonder what the wave meant
White heat is screaming in the jungle
Complete the motion if you stumble
Go ask the dust for any answers
Come back strong with 50 belly dancers

[chorus:]
The world I love
The tears I drop
To be part of
The wave cant stop
Ever wonder if its all for you
The world I love
The trains I hop
To be part of
The wave cant stop
Come and tell me when its time to

Sweetheart is bleeding in the snowcone
So smart shes leading me to ozone
Music the great communicator
Use two sticks to make it in the nature
Ill get you into penetration
The gender of a generation
The birth of every other nation
Worth your weight the gold of meditation
This chapters going to be a close one
Smoke rings I know your going to blow one
All on a spaceship persevering
Use my hands for everything but steering
Cant stop the spirits when they need you
Mop tops are happy when they feed you
J. butterfly is in the treetop
Birds that blow the meaning into bebop

[repeat chorus]

Wait a minute Im passing out
Win or lose just like you
Far more shocking
Than anything I ever knew
How about you
10 more reasons
Why I need somebody new just like you
Far more shocking than anything I ever knew
Right on cue

Cant stop addicted to the shin dig
Cop top he says Im gonna win big
Choose not a life of imitation
Distant cousin to the reservation
Defunkt the pistol that you pay for
This punk the feeling that you stay for
In time I want to be your best friend
Eastside love is living on the westend
Knock out but boy you better come to
Dont die you know the truth is some do
Go write your message on the pavement
Burnin so bright I wonder what the wave meant

Kick start the golden generator
Sweet talk but dont intimidate her
Cant stop the gods from engineering
Feel no need for any interfering
Your image in the dictionary
This life is more than ordinary
Can I get 2 maybe even 3 of these
Come from space
To teach you of the pliedes
Cant stop the spirits when they need you
This life is more than just a read thru


Nirvana-Smells Like Teen Spirit

Load up on guns bring your friends
It's fun to lose and to pretend
She's over bored, self-assured
Oh no, I know a dirty word

hello, hello, hello, how low (4x)

(CHORUS)
With the lights out, it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
Here we are now, entertain us
A mulato
An albino
A mosquito
My Libido
Yay

I'm worst at what I do best
And for this gift I feel blessed
Our little group has always been
And always will until the end

Hello, hello, hello, how low (4x)

CHORUS

SOLO
And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it was hard to find
Oh well, whatever, nevermind

Hello, hello, hello, how low (4x)

CHORUS

A denial (9x)


Prljavci - Korak po korak

Dok hodamo gradom korak po korak
Reci mi dušo dali sam ti još drag…
Reci mi dušo s kime dijeliš sne
Stvorena ti si samo za mene…

Dok hodamo gradom korak po korak
I po nama pada kiša kap, kap po kap
Krijem ti glavu kao dijete goluba,
Skrivam te od svih muških pogleda…

Jer ljubav je tako slijepa, za tobom i na kraj svijeta
Korak po korak, korak po korak…
I svaki put kad ti kažem volim te,
Ti pobjegneš daleko od mene,
Korak po korak, korak po korak…

Dok hodamo gradom korak po korak
Reci mi dušo dali sam ti još drag…
Reci mi dušo s kime dijeliš sne
Stvorena ti si samo za mene…



Prljavci - Pisma ljubavna

Svi pacijenti ko i doktori,
svi vojnici, a i pukovnici,
Svi žandari, a i svi lopovi,
svi su dušo s tobom spavali…

Cijele noći stojim ispod njenog prozora,
ona kaže ''Mali marš, soba je zauzeta…
Ti nisi bogat, a nisi baš ni lijep,
Meni treba neka prava lova, a ne jadan svijet…''
Jedini baš ja nisam nikada,
ja sam pisao pisma ljubavna…

Svi pacijenti ko i doktori,
svi vojnici, a i pukovnici,
Svi žandari, a i svi lopovi,
svi su dušo s tobom spavali…

Jedini baš ja nisam nikada,
Ja sam pisao pisma ljubavna…



Jasmin Stavros - Neka je šarala

Stanite prijatelji da vam
još po jednu natočim,
usputnu, da vam kazem
da se na vas nista ne ljutim
znao sam sve, što bilo je,
al uspomenu na nju
mi ne dirajte

Sad kad je nema ne
morate više ništa lagati
ali vam nedam pravo
za njom nikom od
vas plakati
što bilo je, sad proslo je,
al uspomenu na nju
mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Neka je sarala sa svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Oprastam svima sto
ste mi se iza ledja smijali
al samo tijelo, al ne
dusu vi ste od nje imali
opraštam sve, što
bilo je,
al uspomenu na
nju mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa
svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Oprastam sve, sto bilo je,
al uspomenu na nju
mi ne dirajte

Ref.
Neka je sarala sa
svima vama
nek me je varala i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Neka je sarala
sa svima vama
nek me je varala
i boljela
Znam, vjerujte znam
samo je mene voljela

Znam, vjerujte znam



No name-Zauvjek moja

Tamo, ljubavi, gdje zvone zvona
ti ćeš zauv'jek bit' samo moja,
tamo gdje i r'jeka ljubi more
do zore.
Zauvjek.
Tamo visoko za brda ona,
tamo gdje je stara kuća moja,
tamo ću sa tobom, željo moja
ostati ... zauvjek
Ti si mi dušu ranila,
ljepotom me opila.



Lana- Preboli me

Nije vrijeme da se udajem
Nije vrijeme da glavu izgubim
Moji snovi sada bude se
I Zato ne bih još da se zaljubim
A ti, ti već imaš neke planove
Ti bi htio mene dušo
Vezat za sebe
REFREN:
Preboli me kako god znaš
Najvažnije je da se više ne vračaš
Preboli me učini mi to
Moje pravo vrijeme tek je počelo
Loše snove noću sanjam ja
U njima sva su lica tako ozbiljna
A ja bi htjela malo radosti
Mene nosi ritam moje mladosti
REFREN:
Preboli me kako god znaš
Najvažnije je da se više ne vračaš
Preboli me učini mi to
Moje pravo vrijeme tek je počelo



Dražen Zečić-Tvoje oči zelene

Došlo vrijeme sudbine,
kad me tako zabole,
ove noći besane,
ove tuge duboke.
Ima, dušo, godina,
uspomena ubija
pa me vraća na tebe
i tvoje usne varljive...

Sve te noći bez tebe,
kad me tuge polome,
kad se čaše isprazne,
sve zbog tvoje nevjere...
Druge žene ljube me,
da mi srce prevare,
a ja još uvijek sanjam te
i tvoje oči zelene...



Prljavci-Šteta što je kurva

Nosiš modru haljinu, onu meni najdražu
Ali znam to nije zbog mene
I u oči gledaš me da mi srce polomiš
I da umrem od ljubomore

Tajno iza koljena kap parfema nanosiš
Ali znam to nije za mene
Nočaš ides tko zna gdje, samog sebe sram me je
Kada znam da sam ti kriv za sve

Al' ja nisam k'o i drugi,
Ja uvijek praštam prvi

Šteta što, što je kurva
Kažu svi, a ja šutim
Šteta što, što je kurva
Ne znaju, a ja slutim...

Nočas ideš tko zna gdje, samog sebe sram me je
Kada znam da sam ti kriv za sve
I u oči gledaš me da mi srce polomiš
I da umrem od ljubomore

Al' ja nisam k'o i drugi,
Ja uvijek praštam prvi

Šteta što, što je kurva
Kažu svi, a ja šutim
Šteta što, što je kurva
Ne znaju, a ja slutim...



Pips, Chips & Videoclips-Dinamo ja volim

Popevke sam slagal
i rozice bral
i svu svoju mladost
sam tebi ja dal

Navijaj
Srusit ce se stadion
Nek' je nered, nek' je lom
Ja te volim Dinamo

Nek' se pale baklje sve
Za sve nas za purgere
Jer na barjaku modrom
Pise samo Dinamo
Dinamo!

I znaj
Da Bog
Zna za sveto ime to
Sveto ime Dinamo
I u nebo s njim
I u pakao
Bad Blue Boys i Dinamo
Dinamo
Dinamo!

I kolcem i lancem
I bokserom u glavu
Udari razvali
Za Dinamovu slavu



Leteći Odred- Nisam plak'o majke mi

Ispravi me ako grijesim
zelio sam ti samo najbolje
u zivotu
Mozda sebe samo tjesim
al' nista nije mi oko srca bolje
otkad nisi tu

Nisam plak'o vjeruj mi,
nisam majke mi
suze muski ne vole
stisnu zube i prebole

Ispravi me ako grijesim
al' nisam onu noć, nisam bio s njom
bilo bi mi gore
vjeruj samo htio sam, da te naljutim
pa da poludis
od ljubomore......



Prljavci-Marina

Božićno jutro, sneno i mutno
U kaputu ocevom
Malcice prevelikom
Dosao sam na njena vrata
Da joj kazem bas da odlazim.

Jer nitko nije znao sakrit suze ko Marina
Imala je oci boje vena
Boje vena, boje Dunava
U je, u je je je
Boje vena, boje Dunava

A ja, ja ne mogu bez nje
Boze, boze spasi me
A ja ja nemogu bez nje,
Bože, bože vrati je



Prljavci-Oprostio mi Bog

Ma ima dana ima noci,
lago sam ti,
ne mogu bez tebe,
a prije nego triput pjevci,
onako zorom jave se,
ja cu se tebe kao Petar,
Krista, ipak odreci,
ma da suzama cu svojim,
noge.....tvoje oprati.

Ma ima dana ima noci,
koje propijem,
i kao Juda trazim kako,
da se opravdam,
kosu svoju mazem vinom,
mirisnim uljima,
dobro jutro, gospodine H,
steta sto ste lazov i kurva.

Oprostio mi Bog,
mogla bi i ti,
jer na moja vrata,
sunce bas ne dolazi.

Oprostio mi Bog,
mogla bi i ti,
jer na moja vrata,
sunce bas ne dolazi,
sunce bas ne dolazi.

Oprostio mi Bog,
mogla bi i ti,
jer na moja vrata,
sunce bas ne dolazi.



Prljavci-Heroj ulice

Uvijek sam zelio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Zelio sam biti heroj, heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.

Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Koji ce promijeniti bas citavi svijet.

Prisiljen da razmisljam, ja shvatio sam sve
Nisam roden da budem heroj
O ne ne ne.

Uvijek sam zelio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Zelio sam biti heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.

Uvijek sam sanjao da je neko drugo vrijeme
Ja bi bio Romeo, a ti Juliet
Uvijek sam sanjao da sam ja heroj
Koji će promijeniti baš čitavi svijet.



Leteći Odred-Od Prevlake do Dunava

Mozda ono nije bio vjetar, mozda tako moje srce dise
a u njenom da li igdje pise i dal se prisjeca kako izgledam

Nije meni sto ja sada patim, vec je meni sto mi drugi suede
i sto se trude da lose izgledam

Sto se dobro mala ljubila usnama ko ranim tresnjama
od prevlake pa sve do dunava ljubiti me nije prestala



Gibonni-Zlatne godine

Noc bez zvijezda, gradovi bez imena i moja sjecanja
Tragovi kocenja na cestama sto vode do neba
A bio sam na kraju svijeta sam, bez tebe korak do dna
Sam protiv svih na kraju vremena, a gdje si ostala ti
Zlatne godine i duge sjene
Pomoli se za nase vrijeme
Jednu svijecu ljubavi
Zapali za mene
Hladna kisa moje noci umiva tvojim suzama
Nije zivot posuo sa ruzama sva moja sjecanja
A bio sam na kraju svijeta sam, bez tebe korak do dna
Sam protiv svih na kraju vremena, a gdje si ostala ti



Vesna Pisarovic - Imam sve, al' tebe ne

Hladna sam ponekad, divlja i bez razloga
jesen kisu doziva a tebe ja.
Iz daleka volim te, kad si blizu bojim se
i nisam uvijek sigurna u nas.

Imam sve, al tebe ne
sto su rijeci kad nisi kraj mene.
Imam sve, al tebe ne
Sto su rijeci kad nisi kraj mene.

Hladna sam ponekad, divlja i bez razloga
jesen kisu doziva a tebe ja.
Sjecam se proljeca, kad sam te poljubila
I nisam bila sigurna u nas.

I kad si sad tu blizu, ti gledas u daljinu
Ja neznam put sto vodi do tebe.



Crno Perje - 21. stoljeće

Dobro jutro ljudi svi
Mi smo iz budućnosti
Htjeli bi pokazati
Što smo lijepog otkrili

Da bi vas posjetili
Ne treba nam zrakoplov
Mi smo bili pametni
I izmislili vremeplov

Kod nas sve je bajno sjajno
Samo neka bude trajno

21. stoljeće
Sve nas samo ljubav pokreće
Plava polja žuto drveće, je je
I kod nas svaki, svaki čovjek ima sve

Nema više parenja
Stanice kloniramo
Nema više starenja
Starce recikliramo

Nema ni municije
Jer nema više topova
Nema ni policije
Jer nema više lopova

Ma kod nas sve je bajno sjajno
Samo neka bude trajno

21. stoljeće
Sve nas samo ljubav pokreće
Plava polja žuto drveće, je je
I kod nas svaki, svaki čovjek ima sve

Nema više država
Jer smo ih ukinuli
Nema niti kraljeva
Za koje bi ginuli

Nema više brakova
Ma kome treba vezanje
Svako voli svakoga
I svima treba zezanje

Ma kod nas sve je bajno sjajno
Samo neka bude trajno

21. stoljeće
Sve nas samo ljubav pokreće
Plava polja žuto drveće, je je
I kod nas svaki, svaki čovjek ima

21. stoljeće
Sve nas samo ljubav pokreće
Plava polja žuto drveće, je je
I kod nas svaki, svaki čovjek ima sve



Jasmin Stavros - Dao bi' sto Amerika

Sreo sam prijatelja svog
Sretnog, k'o da me posl'o Bog
"Nikoga vise ovdje ne znam," kaze mi
Reci gdje su nam prijatelji svi?
Pa kaže:

Dao bi' sto Amerika,
Sve na svijetu ja bi' dao
Tek da sjednem na verandu
Pa uz karte i bevandu
brojim valove

Gledam u slike on i sin
Kaze da malog zovu Dzim
Da prozora kuca ima dvadeset i dva
"Dobro zivis," cudim mu se ja
A on kaze:

Dao bi' sto Amerika,
Sve na svijetu ja bi' dao
Tek da sjednem na verandu
Pa uz karte i bevandu
brojim valove



Drugi Način - Pisi mi

Dugo nisam vidio
svoj rodni kraj
proljece je sada
mene obuze sjeta.

Ja ti pisem pismo stari
prijatelju moj
daj mi reci sto ima novo
sve mi reci sto znas.

I dal jos svirate nocu pored rijeke
sad je doslo lijepo vrijeme
pjevate li one nase pjesme?

Da li ponekad sretnes moju dragu
jel jos uvijek onako lijepa
pita li za mene i dal me ceka?

Pisi mi sve.

Jutrom kad se budim cesto
tuzan sam
noci su moje duge
pozdravi drustvo i druge.

Ja ti pisem pismo stari
prijatelju moj
daj mi reci sto ima novo
sve mi reci o njoj.

I dal jos svirate nocu pored rijeke
sad je doslo lijepo vrijeme
pjevate li one nase pjesme?

Da li ponekad sretnes moju dragu
jel jos uvijek onako lijepa
pita li za mene i dal me ceka?



Leteći Odred - Priznajem

Ja od tebe nista ne trebam
Samo nestajem, samo propadam.
Svidjelo se tebi ili ne,
Danas odlazim medju oblake.

Potrebno je malo zacina,
Da se zivot moj ljepsim pricini.
Potreban je korak ili dva,
Da te prebolim da zaboravim.

Priznajem da mi ne ide,
I na glas kazem: ”gaduro uh sto volim te”.
Priznajem da mi ne ide,
I na glas kazem: ”gaduro uh sto volim te”.

Sve me na tebe podsjeca,
Da mi lakse je nije istina.
Lazem ako kazem da me
Bol je napustila, da se ne vraca.

I priznajem da mi ne ide,
I na glas kazem: ”gaduro uh sto volim te”.
Priznajem da mi ne ide,
I naglas kazem: ”gaduro uh sto volim te”.

Priznajem da mi ne ide
I naglas kazem: ”gaduro uh sto volim te”.
Priznajem da mi ne ide
I naglas kazem: ”gaduro uh sto volim te”.

Na glas kazem: ”gaduro uh sto volim te”.

design by Spuky