SaMo PoZiTiVa-DIDI

03.03.2008., ponedjeljak

Još jedan dan.....

Napokon smo uspjeli iživcirati onu kuju Potkrajku.....smokin!!!David je otišao u Italiju s košarkaškim klubom,tako da mogu raditi šta hoću......party !!Nema ničega na Krasici.......bang.....gledam susjeda kako pere auto naughty!!Mama je opet napravila rižu.....lud.....svaki dan riža........headbang!!!!Napokon ću dobiti đeparac greedy!!!Pozzzz!!Odjebite kučke...razmažene ljepotice....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!glupe ste ko ********
- 13:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

FrEnDoVi

Ja nisam pauk I ne pletem mrežu,ali znaj da najljepše uspomene za tebe me vežu.u svakom prijatelju tražim sreću,ali tebe nikad zaboravit neću!party

O meni!

Ime mi je Afrodita Lekaj,idem u 7a razred Oš Bakar,bavim se plesom!Imam 2 BF-Martina i Matea koje su super cure!Slušam NIRVANU I AVRIL,malo čudno ali slušam i hip-hop!Mrzim umišljene bahate cure,cajke,Potkrajku i sve emisije na HRT1 i HRT2!!!!KISS

Najjjj!!!!!

Love buzz
Would you believe me
when I tell you
you are the queen
of my heart
please don't deceive me
when I hurt you
just ain't the way
it seems
can you feel my love buzz 4x
Would you believe me
when I tell you
you are the queen
of my heart
please don't deceive me
when I hurt you
just ain't the way
it seems
can you feel my love buzz 4x