*** NeŠtO o MeNi ***

Hit Counter
Hit Counter

ImE:Mirna
PrEzImE:tatino...
VoLiM:jednog dečka,msn,frendove,sve po malo...
NeVoLiM:umišljene ljude,bahate, uglavnom kretene...
sLuŠaM:rap,hip-hop,techno....


Get your Cootie Catcher!

*MaLo sLiKiCa*

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Animal Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Band Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Beach Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Beach Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Party Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Party Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Kiss Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Movie & TV Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Punk Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Punk Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Punk Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Punk Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Gothic Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

image by: Lentzy design by: † LuNa° †

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (10)
Prosinac 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Love: Y/N?

Opis bloga

*Ma SwE cEtE wIdJeT....HmM...ObAuT mY LiFe...*
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Drink Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Lyrics Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Lyrics Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Ghetto Pimp Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Hot Avatars

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic x)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

srijeda , 31.12.2008.

° vic
°

bili mujo,švabo i crnogorac na pustom otoku
i uhvatili oni zlatnu ribicu
ribica:ispunit ću vam svakome po jednu želju ako me pustite...
švabo:ajde...oću da ti mene vratiš u moju njemačku...!
i ode švabo u njemačku
crnogorac:ajde ti mene vrati u crnu goru!
i ode crnogorac
ribica:ajde mujo a štaš ti?
mujo:a meni ti je dosadno bez ove dvojice,vrati ih ti meni...zubosretanzubo



HearT ° 13 ° LovE ° #

utorak , 30.12.2008.

° prvi dan na laptop-u x)
°

jeeej došo i prvi dan na MOM laptopu...!!! nisam navikla da je samo moj zato kai sam dosad djelila komp sa mojim starijim bratom...i sada napokon slobodnazubo...uuuf kako je ovo dobar osjećaj-brat me nemože najurit kad on treba na kompač...eto ti burkibeljlol....aj idem ja sad pa dođem poslje...puffač



HearT ° 16 ° LovE ° #

ponedjeljak , 29.12.2008.

° ***one boy***
°

woow...sviđa mi se jedan dečko...al dobro nije bitno koji...(neki znaju)!!! ja sam se zaljubila u njega sretan al sam nesretno zaljubljena...kmeeecry a dobro zaljubit ču se ja u nekog drugog,nekog boljeg...curke vi sigurno znate kako je to nesretno se zaljubiti,jer ja poznam puno takvih cura(moje frendice...)...a neznam kai bi više pisala ...presladak je!!!



HearT ° 12 ° LovE ° #

° E jebenica =D
°

jaooo Majich kako nam je bilo jebeno vani hahahah......sreli smo i Ivonu a meni se nije ni javila da dolazi iz Bosne....tuzan ...e Maja mi uvjek kad idemo van moramo se zbrukat i to teško...!!! e bili mi neki dan vani i pucali petarde i nama likac kaže da prestanemo al mi sve jedno pucali(LoL) i uzme on kameru i počne nas snimat hahaha lud i mi bježmo koliko nas noge nose LoL...a Ana nama tam donese petarde haha...a dobro...aj odo ja sad pa dođem poslje...kiss



HearT ° 19 ° LovE ° #

nedjelja , 28.12.2008.

° Nova godina =D
°

eey ljudovi,,jedva čekam Novu godinu!!! kai čemo mi Maja a? di čemo slavit ? a valjda negdje vani !!! a neznam još nikai al dobro budemo se dogovorile! idemo sutra van pa čemo sve vidjet...! aj idem ja sad kiss



HearT ° 22 ° LovE ° #

° Škola x(
°

cry jaoo,fala bogu praznici...al brzo če i oni proći !!! a jbg kai češheadbang a neznam kai bi pisala pa moram neke gluposti...mrzim fakat neke profesoreeee...nemaju razumjevanja...burninmadheadbangburninmad...jedva čekam ljetne praznikee...a dobro idem ja sadkiss



HearT ° 3 ° LovE ° #

° My fRiEnDs
°

eey,evo mene malo da pričam o svojim frendovima...imam ih puno...jedna od najboljih je Ivona,a zatim Maja,Jelena,Natali,Tina...a dobro neču sad nabrajat,al ih ima puno.Imam i muške frendove...najbolji je naš razred,sve ih obožavam,volimo radit nevolje i tak,a imamo par pedera u razredu koji vole tužakat pa zbog njih neki upadnu u nevolje...a kai češ takvi su...lud...jedna od najboljih mi je i Nikolina al ona ne živi tu baš blizu pa...al dobro vidimo se ponekad...eto to bi bilo to o mojim frendovima...zubo...fakat su posebni...!!! odo ja sad kisskiss



HearT ° 9 ° LovE ° #

° ey,ljudovi
°

evo mene opet...ovak jedno malo pravilo:ak vam se nesviđa blog nemojte u komentarima psovat i vrjeđati neg otiđite...!!!



HearT ° 9 ° LovE ° #

° Pjesmice
°

sada hladno je i liju kiše
vjetar se spušta, sve je tiše i tiše
samo još moe srce glasno kuca
slova tvog imena zapečačena od poljupca...


Tesko je voljeti nekoga, a ne biti s njim...
Pricati da je kraj i
zivjeti s tim...Tesko ga je voljeti,a nikom ne reci,
skrivati svoju bol, a
pricati o sreci!!...


Zaljubit cu se lako,
voljet cu te jako.
Dat cu ti sve,
ali plakat za tobom NIKADA ne...


Ti sanjas da si nebo plavo s oblakom jednim bijelim
a ne znas da sam
taj oblak ja i da te zelim srcem cijelim!!

VOLIM your eyes ZATO STO SU very nice,
MALO look at me,
NEMOJ forget me,
SRCE MI KUCA for you,
because I LOVE YOU!

Sve je nocas za ljubav stvoreno,
samo tvoje usne su daleko, daleko
meni nedostizne, zato sklopi oci
a JA cu tiho doci i ljubiti TE cijele
noci!!!


Trazi mi zivot, tebi cu ga dati,
trazi da umrem i srce ce stati, al
nikad ne trazi da odes od mene
jer umjesto krvi teces mi kroz vene!!!

Jedan savjet: cuvaj se.
Jedna molba: ne mijenjaj se.
Jedna zelja: ne zaboravi me.
Jedna laz: ne volim te.
Jedna istina: strasno mi nedostajes!


Voli me, voljet cu te!
Ljubi me, ljubit cu te!
Varaj me, ubit cu te!!!


Kad te svi zaborave,
kad te dani tuge stignu,
kad shvatis da snovi nisu
samo snovi puni zelja,
do smrti u meni imas prijatelja.


Ti si moje zlato,
ti si moje srebro,
vidim li te s drugim
slomit cu ti rebro!


Trazim te medu zvijezdama i izvorima sna,
trazim te u magli samoce i u
ocima prolaznika, trazim te u oku koje suzom vlazim,
znam da je to uzalud,
ali ja te ipak trazim!


Trazim od Boga cvijet, On mi da vrt,
trazim od Boga drvo, On mi da
sumu, trazim od Boga andjela
on mi da TEBE!!!!!


Nemoj da patis,
suze da lijes,
ako me volis zasto da krijes,
ne muci
srce, ne muci sebe
jer mozda i ja volim tebe!


Klizila je niz obraz i na usni je stala,
bila je tako vrela tako mala,
u njoj se skupila tuga, u njoj su usnule boli,
ta je suza znala da te srce iskreno voli.


U kasne sate duboke noci,
kada su svima sklopljene oci,
mislim na tebe
polako drijemam,
ne mogu da zaspim
jer tebe nemam.


Ako neko uspije ispisati na
Suncu ledom tvoje ime,
priznat cu da te voli
vise od mene...


Tek kad Andjeli postanu zli, kad oceani presuse svi, tad srce ce prestati gorjeti i ja cu te prestati VOLJETI!!!!

Koliko u danu ima minuta, toliko te zelim poljubiti puta

Hocu da napisem pjesmu o bolu, o ljubavi i sreci kako su tuzni dani kada izmedju nas postoji neko treci.







HearT ° 11 ° LovE ° #

° MoJ nEW bLoGaCh
°

eeey,evo mene...već sam vam se predstavila u box-u,al za svaki slučaj ja sam Mirna...XD



HearT ° 15 ° LovE ° #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.