utorak, 29.08.2006.

Maturalac is over.......

Evo i mene kao što rekoh, nakon nekih pet-šest dana.....bila ja na maturalcu....i vratila se sad.
Bilo nam je mrak i ludnica.....al doslovno ludnicalud...jer sam zadnji dan mislila da ću završti na psihijatriji zato kaj smo ja ifka i ana, počinile mnogo zlodjela i završile u KAZNI, mi jedine, svi su bili dobri, a mi burninmadburninmadburninmad vragovi....pa se to sve skupilo i u jednom trenu puknucu i raski pukne film......tak se je razljutila da je nitko u životu nije vidio tak ljutu......grozno.....a zlodjela nisu bila velika.....il ja to tak mislim....morale smo se spakirat i otič spavat, dok su svi išli na nočno kupanje.......
A največi je razlog bio što smo se družile s vaterpolistima iz Biograda (koji su bili iznad nas u apartmanu).....pozdrav dečkima.......ma mi vam nismo slušale rasku kad nam je bezbroj puta govorila da se nedružimo s njima, onda dok nas je treči put ulovila.....BILO JE GOTOVO.....
Da a nismo se smjele družit s njima jer su oni kao htjeli tuč naše dečke, al su se sam zezali......a i kao nemamo mi ništ kod njih radit........al dečki su nam bili fora i po noći nismo imale kaj radit pa onda......
Žao nam je što se nismo oprostile s njimamah.....i dečki...biograd gori!!!
Tak bilo je zakon i neda mi se pisat kaj je sve bilo a ak vas zanima odite KLIKNITE OVDIJE
Jer anka nam se malo raspisala na našem blogu pa pročitajte!
I da nadam se da će te ubrzo dobit SLIKE s maturalca.....ak ih ana stavi...ma bude....sigurno...
Pozdrav svima & MUCH PUFFA FROM KiKa or MlAiČkA!!!....

- 13:55 - kOmENtaRi (5) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.