VaLeNtInOvO


Image hosting

Image hosting

Evo ljudi moji kao sto vec znate danas je 14.veljace,a to znaci da je danas VALENTINOVO-Friendster

Friendster

.Mnogi od vas kao npr.ja nemaju decka.Ali NE tugujte ljudi.Istina da tada nemate nekoga da vam kaze da vasvoli,zagrli ili poljubi.Ali valentinovo ko valentinovo traje jedan dan i onda koda ga i nije bilo.Images for your blog

Images for your blog

.Iakoste na taj dan ak nemate decka JAAKO tuzni.svi oko vas se grle i ljubakaju,a vi nista.Ma nema veze ljudi moji glavu gore.MySpace images

MySpace images

!Ali ja se nadam da ste vi danas sretni i da IMATE decka koji vas obozava.href="http://www.bigoo.ws">MySpace images

MySpace images

,kak su SlAtKi!Od vas zelim jedan mali poklon za ValentinovoFriendster images

Friendster images

,a to je da mi ostavite PUUNO komentara-barem nekih pedesetak!Nadam se da vam se svida moj post,sad vam budem ostavila jos mal sweet slicica.Image hosting

Image hosting

Images for your blog

Images for your blog


Images for your blog

Images for your blog

MySpace Layouts

MySpace Layouts

I sad Vi recite da ljubav NIJE nesto NAJLJEPSE u zivotu!

Nesto o danu zaljubljenih:Prema jednom tumačenju, blagdan vuče svoje korijene iz svečanosti pastira imena Luperkalije, a koja se održavala u starom Rimu. U ranim danima Rimskog Carstva, divlji vukovi lutali su po obližnjim šumama i narod je pozvao jednoga od svojih bogova, Lupercusa, da vukove drži što dalje od ljudi i da štiti njihova stada. Zahvaljujući tom događaju, narod je 15. veljače počeo održavati festival u čast ovog zaštitnika stada od vukova, a istovremeno je taj blagdan postao i slavljenje dolaska proljeća (naime, po tadašnjem kalendaru s početkom veljače zaista je i započinjalo proljeće). Tijekom tog blagdana odvijala se jedna simpatična ceremonija. Ispisivala su se imena djevojaka na komadiće papira koji su presavijeni i stavljeni u duboki vrč, nakon čega su ih mladi momci izvlačili. Ona djevojka čije je ime neki mladić izvukao, trebala je postati njegova "draga", a ovaj običaj, za koji se pretpostavlja da je originalni izvor Valentinova, kasnije je dobio ime po jednom potpuno drugom događaju. Drugo tumačenje također potjeće iz Rima, još dok je kršćanstvo bilo potpuno nova i mlada religija, živio je svećenik Valentin. Tadašnji car, Klaudije I, naredio je svim vojnicima da se niti slučajno smiju ženiti ili zaručivati, jer je držao da se vojnici (kao oženjeni ili zaručeni muškarci) neće htjeti boriti u njegovim ratovima, već će radije ostajati kod kuće sa svojim obiteljima. Svi svećenici odlučili su poštovati ovu carevu odluku pa nisu više htjeli vršiti sam obred vjenčanja. Svi, osim jednoga... Svećenik Valentin oglušio se na carevu odluku i počeo je potajno održavati ceremonije vjenčanja svih mladih parova koji su to željeli, sve dok ga nisu ulovili i bacili u tamnicu. 14. veljače (večer uoči rimskog proljetnog blagdana Luperkalije) svećeniku Valentinu odrubili su glavu. Nedugo nakon smrti narod ga je proglasio svecem pa kada se u Rimu učvrstilo kršćanstvo, svećenstvo je odlučilo spojiti blagdan Luperkalije i smrt Svetog Valentina u jedan. Odredili su da će se novi praznik slaviti 14.,a ime su mu dali u spomen na ovog sveca. Naravno da postoje i druge teorije o porijeklu ovog praznika, pa se mogu recimo pronaći teze da potječe od nekih poganskih obreda, dok druge pak govore kako se u srednjovijekovnim vremenima vjerovalo da se ptice počinju pariti 14. veljače, pa otuda običaj slanja " Valentinovskih" čestitki.


10.02.2007. u 21:19 | K | 14 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Nešto o meni:
Ja sam jedna obićna,
neobićna cura.
Zovem se Patricia,
a prezime nije važno.
Živim u Čepinu,
to je najveće selo u Hrvatskoj
a udaljeno je 9km od grada Osijeka.
Imam 13,g godina,a rodena sam
02.srpnja.1993.
Hobi mi je:spavanje,rolanje,
skijanje,citanje...
Vjerujte mi imam 4 najbolje frendice
i 6 legendarnih frendova
bez kojih nemogu zamislit život.
Ima njih više,ali ovih 10 su oni naj,naj,naj.
A oni su:
Dora,Plavuša,Tena,Dela,
Žera,Sele,Stjepan,
Mario,Dino,Josip.
Neda mi se nabrajat naj glumce,glumice
,pjevače i pjevačice.
Pa ču vam samo nabrojat naj pjesme da znate šta slušam.
Pa onda:Unfatful,Barbie girl,Tarzan and Jane,Tako mlada,
Tatina maza,Luče moje,Smack that,Lucky,curica,zasto cura
sedi sama...itd
Volim:svoju sobu,
mobitel,
svoje frendove i frendice,
mp4,laptop,internet,nekad izlazit
(kad mi se da)
Nevolim:školu,
učit,testove,
neke ljude,,preseravanje,dosadu,
i tak još ta sranja.







5 mojih pravila!!!


pravilo br.1-Nikad ne razgovaraj s nepoznatim dečkima dok ne izvidiš situaciju.
pravilo br.2-Kada nosiš bikini pred dečkom neka bude čvrsto zavezan.
pravilo br.3-Uvijek furaj dugačke nokte,u slučaju da bude potreban napad grebanja.
pravilo br.4-Nikad nemoj imati samo jednog dečka,uvijek moraš imati rezervu.
pravilo br.5-Uvjek se drži predhodnih pravila.

design by Spuky