nema naslova


image hosting file

image hosting file



ljudi moji,ja vam se samo javljam.Da nemislite da sam vas zaboravila.
nemjte mislit dasam se zbog ovog srca zaljubila,pa dobro mozda samo malo.Al o tome vam budem pisala kasnije.Sad vas pozdravljam-ajd pozzz
kissscerek


03.02.2007. u 19:24 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Nešto o meni:
Ja sam jedna obićna,
neobićna cura.
Zovem se Patricia,
a prezime nije važno.
Živim u Čepinu,
to je najveće selo u Hrvatskoj
a udaljeno je 9km od grada Osijeka.
Imam 13,g godina,a rodena sam
02.srpnja.1993.
Hobi mi je:spavanje,rolanje,
skijanje,citanje...
Vjerujte mi imam 4 najbolje frendice
i 6 legendarnih frendova
bez kojih nemogu zamislit život.
Ima njih više,ali ovih 10 su oni naj,naj,naj.
A oni su:
Dora,Plavuša,Tena,Dela,
Žera,Sele,Stjepan,
Mario,Dino,Josip.
Neda mi se nabrajat naj glumce,glumice
,pjevače i pjevačice.
Pa ču vam samo nabrojat naj pjesme da znate šta slušam.
Pa onda:Unfatful,Barbie girl,Tarzan and Jane,Tako mlada,
Tatina maza,Luče moje,Smack that,Lucky,curica,zasto cura
sedi sama...itd
Volim:svoju sobu,
mobitel,
svoje frendove i frendice,
mp4,laptop,internet,nekad izlazit
(kad mi se da)
Nevolim:školu,
učit,testove,
neke ljude,,preseravanje,dosadu,
i tak još ta sranja.







5 mojih pravila!!!


pravilo br.1-Nikad ne razgovaraj s nepoznatim dečkima dok ne izvidiš situaciju.
pravilo br.2-Kada nosiš bikini pred dečkom neka bude čvrsto zavezan.
pravilo br.3-Uvijek furaj dugačke nokte,u slučaju da bude potreban napad grebanja.
pravilo br.4-Nikad nemoj imati samo jednog dečka,uvijek moraš imati rezervu.
pravilo br.5-Uvjek se drži predhodnih pravila.

design by Spuky