subota, 01.12.2007.

punk is all about being bored in the suburbs.

otkrila sam pune čari subota.
otkrila sam okus onog šećera koji lada uvijek gnjeca u ostatku kafe.
otkrila sam svađe.

.otkrila sam ruski.

Fevral'. Dostat' chernil i plakat'!
Pisat' o fevrale navzryd,
Poka grohochuschaya slyakot'
Vesnoyu chernoyu gorit.


suočavam se s činjenicom da jednostavno neznam pisat.
i s činjenicom da hrpu stvari zbog kojih sam kao bila malo
multitalentirano djete više nemogu. a štaš. zato se djete orijentiralo
na kombiniranje klavira, engleskog i ruskog (čitaj:reginu spektor). i školu. donekle.

Image Hosted by ImageShack.us


nemreju oni spustit duh vesele djevojke. jeste da nam je pola dobrih profesora ošlo u vražju mater (postali su zli, nisu mrtvi) al pa štaaa onda. ja sam prvi put nakon dugo vremena u ponoć sretna i nemam potrebu pljuvat po svemu.

osim po ovom vremenu, jer nit pada snjeg nit sija sunce. iako neznam ko bi mutav sad sunce (hana=)). i jedva čekam božić. i rođendan. i novu godinu. i bordanje. čak i drugo polugodište. i ja čak mislim da sam napušena, al nema veze jer ću ovaj post vrlo vjerovatno na pola ili cijeli izbrisat.

kre! idem plesat kao dSubote na trgu!
c'est la vie!
vidimo se u cici.

22:43 - Komentari (6) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.