subota, 17.11.2007.

Fuck Forever

jebomajku ovoj hladnoći koja me grize za prste.
jeste da sam je tražila, al sad kad je tu ja bi da je nema.

opet sam došla do zaključka da imam zacrtane planove koje bi trebala ostvarit za tri mjeseca, šest mjeseci i devet mjeseci, ali mi fale djelovi koji se odnose na sada.

opet sam se razočarala u ljudima. opet sam upala u neku zimsku rutinu.
opet si mrzim kosu.



'She's La Belle Et La Bete at the ball. You know she could have us all.'

danas sam došla doma i mirišala sva po izletu u muller [eskadaa].
i osjećala sam onu neku ugodu, ono kad vam ništa ne fali, ali ste upravo bili na -3 na kakti mećavi bez kape, šala i rukavica, pa je sve to jos bolje jer ste upravo usli u fino zagrijanu prostoriju.
ali je došla mačka i pobjegla na hodnik. pa sam trčala za njim do dolje i penjala se gore. kao što rekoh, nijesam imala rukavice ali sam zato svoju fino namirišanu majicu navukla preko šaka. i tako ispustih mačku i osjetim neki intenzivni smrad na ruci. na ruci je bio drek. kako, ne razumijem. zašto, ne razumijem. gdje, ne razumijem.
pobogu otkud na mojoj mački drek?

jeste da je tak, pišljiv, ali život je dobar trenutno. iam uvjete da mi trenutno bude bolje, ali ja ništa pod milim bogom ne poduzimam.
primjer je četvrtak, koji je bio predivan dan jer mi je sve išlo 'na ruku', iako sam ja opet bila bezglavi kukac.

Image Hosted by ImageShack.us


a danas su me zatočili u hdz vlakiću.
sanader je saroman.

15:57 - Komentari (6) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.