Dizajn: SkaterGirl^^ Help: ldesigns BlogSkins

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..LinkOvi...

priatelji::
bit ce nesta hehe
(bit ce oni koji mi komaju!)
¤¤IvAnA¤¤
°°SeKa°°
˘˘DoRa˘˘
~~sanDy~~

0staLi:
WtF Dz..=)

×..My LiFe iS BiG sHiT..×


MusicPlaylist
MySpace Playlist at MixPod.com



Image and video hosting by TinyPic

AbOuT Me:
-andrea
-osijek
-13 godina
-16.11.95
-zbunjena
-zajebana
-izgubljena u ovom velikom pustom svijetu
-s lancima u ljubavi
-tvrdoglava



Image and video hosting by TinyPic
-obitelj(sve osim sestre..oke nekad i nju)
-životinje
-fensi slikice
-komp,msn,mob(tehnologiju)
-gou aut
-frendove frendice blabla
-emo
-bebače
-filmove
-slušat glazbu
-rock
-sir
-vajkrem
Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic
-svađu s frendicama
-tražit dizz
-smak svijeta
-umišljeno,glupo,retardirano...
-neka jela
-spremat sobu
-neka govna od ljudi
Image and video hosting by TinyPic


sLuŠa:

-glazbu
-mamu i tatu(nott)
-plavi orkestar
-neke cajke
-tošu
-t.a.t.u
-thompsona
-basshunter
-sms
-jednu pjesmu koju mi je alen poslo..prepre je..
Image and video hosting by TinyPic

×..OpAsNo..×

..Smrt je točka na kraju rečenice,
nije važno da li je bila kratka
ili duga
nego da li je imala smisla..



Image and video hosting by TinyPic

..Mogla bih da se okladim
kako ćeš patiti
jer sve što drugoj uradiš,
netko će ti vratiti…

Image and video hosting by TinyPic



..Ja sam ovdje, a ti si tu…
To znači da je netko od nas
na na pogrešnu mjestu!!..


Image and video hosting by TinyPic

*"Teško je voljeti, još teže ne
voljeti, a najteže je naći
voljenog koji te voli."

Image and video hosting by TinyPic


*Voljela sam ga,
i on je volio mene.
Voljeli smo se,
ali ne u isto vrijeme!!!

Image and video hosting by TinyPic

*Lako ti je to kad leđa
okreneš,
Kada život svoj sa nule
pokreneš..
A ta sam nula bila ja,
baš u tvojim očima…

Image and video hosting by TinyPic


*Zaustavi suzu,odbaci tugu,
naći ćeš negdje za oblakom
dugu.LJepota prijateljstva
neka ti dušu grije,
oprosti životu što savršen nije!


Image and video hosting by TinyPic


i have PMS
and a GUN..
did you have
samothing to say? =)

Image and video hosting by TinyPic

take a look
the sky,
just before
you die...

Image and video hosting by TinyPic

da si lijep.to vidim.
da si dobar.to znam.
da voliš.to mislim.
ali koga.to neznam.

Image and video hosting by TinyPic

ja neplacem..
i kada gubim-pobjeđujem..
ja nemolim..
stisnem zube..
nasmijem se........
i prebolim!

Image and video hosting by TinyPic


no world no men...
no men no women..
no women no sex...
no sex no children..
no children no school...
no school NO PROBLEM!!!

Image and video hosting by TinyPic

oprosti mojim oćima što
traze pogled tvoj..
oprosti mojim osnama što
zele dodir tvoj..
i posljednje što te molim....
oprosti što te volim..

Image and video hosting by TinyPic

kad nekog voliš,
iskreno ga voli.
nemoj da ga varaš,
zapamti,to boli....

Image and video hosting by TinyPic


dugo,već dugo te promatram..
pokušavajući otkirti neku tvoju
manu..
i konačno sam uspjela..!!
....ANĐELE pa ti nemaš krila...

Image and video hosting by TinyPic



lijepo je znati da postojiš
u mom zivotu.nije bitno
ni koliko,ni otkad,ni zašto..
lijepo je otvoriti oči,i jednostavno
znati,da si blizu...

Image and video hosting by TinyPic

srce svoje nedaj nikome
ni po koju cjenu..
samo onom tko ti daje svoje
u zamjenu.
idi stazom ljubavi i negdje
se smjesti..
ja cu ici istim putem pa
cemo se sresti..

Image and video hosting by TinyPic


ja sam tvoja cokolada..
ti si moja cokolada...
da nema onog gada..
ti bi mene ljubio sada..

Image and video hosting by TinyPic


niko nije blesav da procita
ovu poruku do kraja..
ali uvjek se nađe iznimka..

Image and video hosting by TinyPic


znam da će te razoćarati ovo što
ću ti sad reči..vjeruj ni meni nije bilo lako..
on nekog moraš saznati istinu..
djed mraz NEPOSTOJI!!

Image and video hosting by TinyPic

Pozdrav iz Europe!
Ovdje vlada velikooo nevrijeme,
velikeee poplave, kiša,
snijeg...!molim te pošalji mi svoju
sliku, da im pokažem da ima
i većih katastrofaaaa..

Image and video hosting by TinyPic


Ako te gnjavim, zovi 92,
ako te povrijedim, zovi 94,
ako te prestrašim zovi 93,
a ako me želiš, zovi moj broj!

Image and video hosting by TinyPic

Bol nije vrjedno zaljevati suzama..
Jel sve što zaljevaš raste...

Image and video hosting by TinyPic

Hej sreco, pisem ti sporo jer
znam da sporo citas. Javljam ti
se iz ludnice. Ovdje je super.
Svaki dan skacemo u bazen, a kada smo
dobri napune nam ga vodom

Image and video hosting by TinyPic

Poslala sam bogu jednu malu zeljicu....
DA MI CUVA NAJBOLJU PRIJATELJICU....

Image and video hosting by TinyPic

Nemoj plakati ti si prekasno bice,
svaka tvoja suza i mene se tice,
svaka tvoja suza i mene boli,
jer ja sam ti prijateljica koja te puno voli!!!

Image and video hosting by TinyPic

Ja sam ti prijateljica, kad ti lose krene,
kad te svi napuste potrazi mene,
svijetlo u mraku tvoja sam sijena,
vjerna prijateljica za sva vremena!!!!

Image and video hosting by TinyPic


Ja nisam trava po kojoj se gazi,
ni kiša koja noću bije,
ja sam samo biće koje voli, a voljelno nije!!

Image and video hosting by TinyPic


Obecajem ti: da te više necu voljeti,
da te više necu sanjati,
da te necu više ljubiti,
ali i obecajem ti da ta
obecanja necu ispuniti.

Image and video hosting by TinyPic

*Smrt je točka na kraju rečenice,
nije važno da li je bila kratka
ili duga
nego da li je imala smisla..


Image and video hosting by TinyPic

*Nije bitna pobjeda.
Nije važno to što smo izgubili,
već kako smo izgubili i
kako nas je poraz promijenio
i što smo naučili,
spoznali za budućnost,
za buduće igre.
Poraz je na neobičan način pobjeda.

Image and video hosting by TinyPic

idealan dečko..
nepije,
nepuši..
nepostoji!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




mrzim ovaj dan..

mrzim ovaj dan
mrzim ovaj dan
mrzim ovaj dan
mrzim ovaj dan
i hate this day
and this week..

hmm...a zasto mrzim??
....2000 razloga.....
1. svi me zivcirajuuu!!!
2. moram sjedit s stijepanom ...
3. baba i tata me nerviraju cjeli dan
4. svađe
5.jebe me komp ko nikad u zivotu!!!
6. jebe me miššš!!!!!!...!!!!!!...
7. umro mi neki rođak pitaj isusa...
8. dosla ja danas na komp i nema datoteke
"mi krelci".. di su bile slike od tinaaaaa..predivne slike..
i to me nejvise zivcira sto ih nemaaaa..plakat cu
i tako dalje..da nenabrajam...
ovaj post je nes kratak ugl...ae idem ja sad
eo nesto slika mojih...ali nemojte komentirat slike pls..
imam ogledalo..!!....izbrisala sam slike hehe


|subota, 08.11.2008. , 22:59|

| Komentari (93) | Da/Ne| Print| ^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.