Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

dopizdile mi sve moje slike...ciao..nema vise ni mojih ni slika od mojih frenda na blogu..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Pjevaci koje slusam:

Damion Marley


Jelena Karleusaa


I tako dalje

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Op!cEn! cOmEnTaR! yep / nope

by Iwa & Karla

Image and video hosting by TinyPic

za hrvatsku,HRVATE-za sutra ;)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


pusek musek

MoJ nOvI bLoG!

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

dopizdile mi sve moje slike...ciao..nema vise ni mojih ni slika od mojih frenda na blogu..

Ime: Image and video hosting by TinyPic
Nadimci: Adry/Mala/Opicena/Srce/Ada...
Datum i mjesto rodjenja: 20.3. Pula
Razred: 7.a.. sada 8.a
Hobi: rolanje,ples
Slusam: CAJKE,pop..

Volim:
-nescaffe-ovisnica sam o nescaffe-u..najvise volim nescaffe frappe i svaki dan moram jedan popiti..
-sladoled-najdrazi su mi neki vocni okusi,kao..sumsko voce,jagoda,jogurt itd.
-cokoladu-najdraza mi je milka..ili dorina sa karamelom..mmm..
-jednog decka-e to je tajna..
-svoje prijatelje-jako ih je puno..jedni od naj-SARA,PANCHO,ivona,elen..medulinci,liznjanci,Lucicka..bjelovarci itd.-obitelj-mama,tata,brat,baba,dide,pas i ostala rodbina
-ljeto,more-tu nema sta objasnjavat..jednostavno LJETO..ljetne afere xD
-muziku-CAJKE,pop..itd.
itd.

Mrzim:
-skolu-ne mogu je podnest,volim samo neke frendove tamo,a neki mi tak idu na nerve
-neke kuje-da..
-neke kretene-da...
itd.

...budem jos napisala kada se sjetim sta..ako vi imate neko pitanje za mene samo pitajte u kommima,a ja cu tu dodat..

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





ponedjeljak, 31.03.2008.

Prvi dan proso SUPER!!!

Eee ljudi..evo i mene opet..prvi dan skole proso super =)
Imali smo sedam sati .. pitala je matis dva sata,al ne mene..hh....pff..tek smo dosli vec nas resetaju..ajoo..al ajde..druge predmete smo isli dalje..=p..ja jedva cekam ljeto i sada sam bolje upoznala lucicku i fkt je zenska predobra...prezakon..VOJIM JU..jedva cekam da ju vidim kao i svoju karlicu..jeej..meni mama rekla da je super to da karla dode..i lucicka supp..hihi.. =p..jedva cekam!!! i cula sam se sa elen i ivonom..i one dolaze =)))..i tako jos neki :p..wee!!!!!
danas sam se u skoli sve satove zajebavala sa matthiasom..o tome..ma.. on mene zeza da ne znam crtat,ja njega da ne zna crtat pa me cijelo vrijeme cupa za kosu jer sjedim ispred njega i lupa nogom o stolicu moju itd. a ja se okrenem i stipljem ga..cak smo provjeravali ko je jaci i ja sam..iako sam koristila obe ruke..ma lol..tip se ofarbao u smede..lol..dobro mu stoji,al bolje ti je prirodna kosa,plava..=P..
vidla sam frendice i frendove i sa svima sam si dobra i supp =) jeeej..Anita i ja smo si sve bolje,tipica je super..mislim..sjedim s njom i zkn je..pancho isto se s njim zekam i sa svima sam si ok..ma super!!
ljubav..ajme..ljubav..nisam vidla tu osobu nekoliko dana i vise mi nije bio simpa,al sada..hmm.. ne znam..ma ne..nije mi simpa!! iako osjecam "kemiju"..haha..ma ub. pogledi su padali svaki odmor =p..ma da sada .. necu ja nastavljat pisat jer ce se otkriti..a frendice onak prije zemljopisa kada je nest "bilo" one onak meni se smiju pa tako..ma zivi smijeh..aee idem sada..na msn..pa se rolat..jucer sam bila do mora s rolama :P...jeeej..idem,idem..hhe..PuSa svima..CyA!! love ya..
I da..Anto happy b-day...
p.s.-vidis mate kak ja iam sretnu ruku..lol..
svasta jos iam za pisat..al neda mi se,a i moram ic ucit =( kemiju jer sutra najvjerojatnije pisemo =(((!!
...pozzz..



| commentary samo....(91) | PrInT | ReLoAd |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

-->