Image Hosted by ImageShack.us
,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us
,blog.dnevnik.hr/xxopicenaxx" />

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

dopizdile mi sve moje slike...ciao..nema vise ni mojih ni slika od mojih frenda na blogu..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Pjevaci koje slusam:

Damion Marley


Jelena Karleusaa


I tako dalje

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Op!cEn! cOmEnTaR! yep / nope

by Iwa & Karla

Image and video hosting by TinyPic

za hrvatsku,HRVATE-za sutra ;)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


pusek musek

MoJ nOvI bLoG!

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

dopizdile mi sve moje slike...ciao..nema vise ni mojih ni slika od mojih frenda na blogu..

Ime: Image and video hosting by TinyPic
Nadimci: Adry/Mala/Opicena/Srce/Ada...
Datum i mjesto rodjenja: 20.3. Pula
Razred: 7.a.. sada 8.a
Hobi: rolanje,ples
Slusam: CAJKE,pop..

Volim:
-nescaffe-ovisnica sam o nescaffe-u..najvise volim nescaffe frappe i svaki dan moram jedan popiti..
-sladoled-najdrazi su mi neki vocni okusi,kao..sumsko voce,jagoda,jogurt itd.
-cokoladu-najdraza mi je milka..ili dorina sa karamelom..mmm..
-jednog decka-e to je tajna..
-svoje prijatelje-jako ih je puno..jedni od naj-SARA,PANCHO,ivona,elen..medulinci,liznjanci,Lucicka..bjelovarci itd.-obitelj-mama,tata,brat,baba,dide,pas i ostala rodbina
-ljeto,more-tu nema sta objasnjavat..jednostavno LJETO..ljetne afere xD
-muziku-CAJKE,pop..itd.
itd.

Mrzim:
-skolu-ne mogu je podnest,volim samo neke frendove tamo,a neki mi tak idu na nerve
-neke kuje-da..
-neke kretene-da...
itd.

...budem jos napisala kada se sjetim sta..ako vi imate neko pitanje za mene samo pitajte u kommima,a ja cu tu dodat..

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





četvrtak, 27.03.2008.

Image Hosted by ImageShack.us

Hello people evo mene opet s novim postom..kak ste mi vi..ja sam zkn..danas je matetov b-day pa mate..retardinjo..hh...SRETAN TI ROĐENDAN!! .. inace...ide sve supp...jedino mi zivciraju postevi kod nekih na blogerima..gledajte...ja cu uvijek,al uvijek smatrat da je emo jedno veliko smece i smrt(kao sto se pokazuje) ... oni ni sami ne shvacaju kako je njihovim roditeljima i ostaloj familiji kada pocine samoubojstvo zbog toga sta je recimo primjer prekinula s deckom..pff..mooolim te..takve gluposti..fora su mi emo slike,al ponasanje..ma daaj..pokooopajte se!! i glupo mi je kaj vrjedaju cajke i osobe koje ih slusaju..jednostavno ja OBOZAVAAAAAM tu vrstu muzike i predobra je..cula sam i jedan komentar na cajke..samo pijandure slusaju cajke!! ne ne.. to uopce nije istina..ja slusam cajke,a NE PIJEM!! to nek vam potvrde svi koji me poznaju..tak da molim vas..ako nemate nist pametno rec nemojte niti vrjedat BOLJE OD SEBE..p.s.-o emu mislim sve lose,al necu nikom govorit da ne bude emo(kao sto neki meni govore da ne bude cajkasica)..
to je tak jaaadnoo od njih..al dobro..sta se tog tice..nadam se da ste shvatili da ja slusam cajke i da me one cine HAPPY!!
hehe..ajde samo da vam jos javim..nemojte mi kommati..ja samo ocu da procitate moj post jer takvi ljudi su stvarno zakooon,a ne da bezze kommaju u prazno kao zakon blog sve supp..komme cu vam uzvratit(MOZDA) kada stignem!!!
i da...posjetite xXx OVAJ BLOG xXx jer je to blog s AVATARIMA I BANNERIMA PO NARUDBi..taj blog je od mene i moje frendice karle...
PuSs@,,By€€..



| commentary samo....(12) | PrInT | ReLoAd |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

-->