!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: četvrtak, 22.02.2007.

about my friends=)

evo bio je utorak koncert od starwarsa i bilo je ok..valjda...nemojte mene pitati...jer svi znamo da nisam bila u najboljem stanju...i vise nema koncerata..neeeeeeee!!!dosta o tome..
svi su poceli pisati postove o prijateljima pa moram i ja.evo ovako:
NINA-moja najbolja frendica svih vremena...poznamo se 12 godina..e da...i jos smo dobre...stalno se svadamo oko pizdarija i brzo se mirimo...volim je najvise na svitu al nekad mi se tako gadi...a sto ces...ima uzasne promjene raspolozenja i stalno se izderava ili place...ona je ta koja ce mi uvik kupiti bilu cokoladu...s njom uvik idem vanka..a njen najveci problem je stipe perica!!!
DANIJELA-odlicna frendica iz razreda,uvik je tu kad ti triba pomoci,iako me nekad zna tako izivcirati!
NELLA-super je,uvik mi dijeli savjete uglavnom kad sam u ljubavnim jadima,legenda je sto reci?!
ANCHY-ja i ona idemo 4 godine zajedno u razred i nismo se poodnosile sve do ove godine..sad mi je super i puno je volim...ona je ludakinja na kvadrat !
TONI-evo da me ne pila da nisam njega stavila..moj naj frend iz razreda ajmo reci...obozavam ga..stalno se svadamo al to je sve iz ljubavi...uvik me nasmije...i kupi zvaku
IVONA-ivona malo zaostala u razvoju...a zekam se...i ona mi je isto tek od ove godine postala dobra...najbolje plese na koncertima...nas dvi smo u sestrinstvu!hehe
MATOSKA-uvik me brani i spasava kad sam u nevolji...da nije nje ja bi jos lezala na podu u satoru..
KIKY-uzelac...iz e razreda...uvik vesela...i uvik se smije....a bube moja
NENA-najdobrija osoba koju sam upoznala...legenda.......
NIKOLINA-ona je ta koj mi kupi stvari i robu koju ostavljam po koncertima...
RACHY-uvik me opravda kad ne dodem na trening...nju mozete naci petkom na rivi kako se opija
DINO-moj superheroj...nosi mi vode na koncertima...i spasava pernice....plese ko lud...faca!
SIME-isto ga obozavam...a uvik valja baline....ma cool
-----sad bi mogla jos sto njih navesti al mi se ne da...mozda neki drugi put!volim vas sve..idem zakasnit cu u skolu!pusaaaaa



- 11:47 - Pretty In Pink... (111) - Print Post... - Link Of This Post...