!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: subota, 10.02.2007.

i plavuša se vratila!

evo mene opet,prominila sam adresu bloga jer kao sto vec svi znate da su nam profesori citali blog!a mislin stvarno bolesno,(nina molin te smiri se i nemoj ih ubiti!)..ovaj tjedan bilo bas super u skoli..samo sto nam je anamarija jucer otisla u dubrovnik i vraca se u ponediljak..sutra ja i nina idemo nasoj bucicki na rodendan,jeeeee!a meni onda skola ujutro...ajme...
e u cetvrtak mi nakov ukrao pernicu i otisa s njom u muski wc a ja za njim i onda me ovi ugurali unutra i zatvorili,i izadem ja nekako van a ono zapanjena profa iz engleskog:matea,dobro sto ti radis u muskom wc-i?-a nakon toga izade nakov!!!ja sam pukla.......uff srama..hehe....a onda mi je na kraju moj "superheroj" dino spasio pernicu...u pon.na tehnickom me je idiot toni udarao knjigama po glavi pa je onda sve one kretene posla da isto to rade pa smo se naganjali po razredu i ko je onda dobio jelinu famoznu tocku???pa JA naravno..jucer su mi na tjelesnom u dvorani punili mobitel i onda kasnije matoska stavila ga puniti i na biologiji i tek posli skuzila da nema struje u onoj uticnici!!a sto ces..i tako to u sridu valentinovo a meni se ne da pisati ona glupa pisma a ionako sam sama na valentinovo,nee....
popodne idem kod nine(nazalost)a salim se....pozdravljam tonija,anu(naughty girl),ivu,eni i sve blogere nije ih puno ostalo zbog onog s profesorima,cili svoj razred i anchy i ivonu,nenu i e-razred,ma cilu nasu i drugu smjenu(a kad moran) i emu,karlu,morku,rachy,bucicku,i sve koje poznam!!!!!!!!!!
see ya & love ya
kiss


- 10:16 - Pretty In Pink... (50) - Print Post... - Link Of This Post...