!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: subota, 03.02.2007.

u ljubavi ja nesritna

e tako je....kako naslov posta kaze...a sta ces...necemo sad o tome..e ivona me tira da napravim anketu za naj bivsi par ali meni se to ne da...uglavnom je predlozila da to budu:
adriana i cimpre
ivona i soro
zara i banic
ivona i marcina
anchy i roko
i neman blage koga jos al mislim lista je genijalna samo ivonino ime na njoj,i ja to necu raditi neka neko drugi..ovaj tjedan je bio superiska bas sam se skompala sa svima i sve je pet sad...eto kraj posta to je sve bas je dug jelda??
i jos ovako pozdravljam:tonija,ivu,drugu ivu,nenu,dina i toncija,dodu i sve ostale blogere i blogerice,emu,rachel,danijelu,anamariju(ne onu koju vi mislite)nikolinu,ivonu naravno,antonelu b.,eni,jasonu(culi)koji je slomio ruku,ma cili razred,i cilu nasu smjenu,i cilu drugu smjenu osim nine,,i pogotovo veliki pozdrav mom novom frendu dejanu i najveci loci!!!!kisskisskiss

- 16:29 - Pretty In Pink... (54) - Print Post... - Link Of This Post...