!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: nedjelja, 21.01.2007.

i am sick again

evo mene opet,sidim pred kompom u pidami i s toplomjerom u ruci i pidem vam post iako niste zasluzili,hehe.jucer bio jako tuzan dan,nas razred je bio na sprovodu jer je od jedne cure umro tata i bilo je pretuzno,ja plakala a svi smo plakali a najzesci bio dino kad su mu pocele suze ici....iva drzi se!!!!!volimo te svi!!!!dosla ja doma nakon toga a ono boli me glava,grlo,nos,sve zivo i izmjerim temperaturu a ono 38...pihhhhhh.a sutra imam natjecanje pa cu morati u skolu iako ne znam kako cu to izvesti!!!i to je to ne da mi se vise pisati past cu u nesvjest pa pusa svima!!!!!!!i nini iako mi je napravila ono u petak pa sam i tada malo plakala....grrrrrr,pozdrav!!!!svima pusaaaaaaaaaaaaaaaa

- 11:21 - Pretty In Pink... (13) - Print Post... - Link Of This Post...