!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: srijeda, 10.01.2007.

EVO ME NAPOKON

evo i mene!oprostite sto vam nisam odgovarala na komentare ali bila sam u zagrebu.u zagrebu nis posebno,bila san u onom city centru isuse kolki je ono ima previse ducana i ljudii i nemos nista ni pogledati ni viditi,dode moja frendica da kupi neke carape pogleda ona cijenu a ono 500 kn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jeli to normalno...i tako ja dosla u zadar a tu mi je najlipse.ajme u ponediljak pocinje skola,vata me groznica na samu pomisao,ajme...pozdrav i pusa nini,lovri,ivi,naughty girl,toniju,i svim blogerima,bye!!!
11.10,,cetvrtak
danas jecini se svima dosadan dan pa tako i meni samo stojim u kuci i izlezavam se i sanjarim.evo promijenila sam 10 dizajnova dosad doci ce racun,upss!!!!!!!!!!i ako neko ima msn nek ostaavi adresu moj je:plavusha_zd@msn.com
pa pusa svima

e i posto neki ovo jako vole evo im:

Click Here to get a Post-It from pYzam.com!

- 10:33 - Pretty In Pink... (54) - Print Post... - Link Of This Post...