!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: utorak, 02.01.2007.

prvi post u 2007.godini!

evo mene a i nova godina je tu!za novu godinu bila sam na nekom partyu(to je bila odluka u zadnji cas) i bilo je dobro..kao i obicno malo plesa i cuge i to...isla sam u 3 ujutro ća...digla sam se u podne ipo i taj sljedeci dan je bio totalni uzas,eto nego kakav bi meni bio pocetak nove godine.no necemo sad o tome.
vrime bas brzo prolazi,a ja to ne zelim,zelim da sve bude ovakvo kakvo je sad..ne zelim u srednju!!ne zelim odrasti,ne zelim ja svasta!!!!!!ali nazalost i to ce se desiti.evo nagovaram mamu da idemo u zagreb jer idemo za svake praznike(imamo stan tamo)a ona ne zeli ici pa cu se najvjerojatnije uvaliti nekom da me odveze....i tako svi idu negdje na praznike i na skijanje osim mene naravno....ajme jos manje od dva tjedna i skola...meni se nikako ne da u skolu ali zelim vidjeti frendove!!!!!!!!jupi!!!!!!!!!
eto to je sve za sad ja mislim mozda jos nesto poslije nadopisem..
pa pusa svima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


good charlotte-lifestyles of the rich and

- 10:56 - Pretty In Pink... (21) - Print Post... - Link Of This Post...