!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: četvrtak, 14.12.2006.

here i am again

huhu,evo i mene nemam sto pametnije raditi nego pisati post!danas u skoli bilo dobro nismo imali zadnja 2 sata(to kukavicesmokin)i onda smo se malo zajebavali isprid skole al je tamo bilo glupo(bar meni),a onda smo ja,matoska,coza,eni,danijela,i ne znam ko jos,isli do melade a onda san ja ipak otisla opet kod skole tamo vidila eninog dragogkiss...i tamo su pucali petarde(mamicu im..)mrzim petardeburninmadi tak...e da na odmoru me nakov pogodio mandarinom u facumaduuu to je bolilozujoma taj nakov je cili munjen.......sad svaki vikend idem u gradpartyi super mi je..
dosa mi je neki dan racun od telefona 430 knludtata popizdija da je najvise poziva bilo na 060 ... ...,a mama jesan ja zvala hot line ili seksi telefon??!!!!!!!!!ja ih gledan,hellooooooooooooo odakle ste vi sad ispali!!!!!majko mila,a nemam pojma koje to zva..bi ce moj ludi brat za one nagradne igre i onda ja ispastam zbog njega.headbang..u skoli sve dobro ide na neki nacin,imam malo losije ocjene nego sto san imala pa mi kazu da me unistija moj *****..cini mi se da je anamarija ljuta nesto na mene,a to ne zelim jebote jer nam je ova zadnja godina i uhvati me depra kad pomislim da cu morati ostaviti sve frendove,,neeeeee!!!!!!!!!!!e sad bi ja jos puno toga pisala nesto sam se ufurala al dobro.kolki post,đizs
a šo ima kod vas?sto mislite ko ce pobijediti u big brotheru?
aj čao ljudeki i kizzaaaaaaaakisswinkcoolsmijeh

- 19:41 - Pretty In Pink... (19) - Print Post... - Link Of This Post...