!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: utorak, 12.12.2006.

nis posebno

uuuuuuu,jucer u skoli bilo ajmo reci dobro,ali cu virojatno proci sa 4,neeeeeeeee.
mama i tata otisli u dubrovnik i pozvala ja frendicu tu,i bile pola noci budne jos smo gledale invaziju i usrale se....bla bla bla bla
hvala na komentarima...90..to mi je rekord
ne znan sto vise.......i cry cause i am lonely....
aj kizzaaaaaaa(ma svi ste vi govna)hm hm..sala mala


sms poruke:
ako procitas moju poruku,
dugujes mi zagrljaj,ako
je izbrises-poljubac,ako
je upamtis-izlazak,ako
ne odgovoris-seks,ako
odgovoris onda mi dugujes sve!
izbor je tvoj!!!


ona te ima..ja cu te preoteti...njoj si otisao...meni ces se vratiti....
ti ces me ponovo trebati a ja cu te ODJEBATI...

znami sama koliko ti znacim
koliko ti nedostajem,
kako sam ti potrebna
u ovom trenutku...
žao mi je sto sam te
zauvijek napustila.
...........tvoja pamet

Kad gledam nebo vidim tebe, kad gledam sunce vidim tebe, kad gledam mjesec vidim tebe, JEBO TE PA DAJ SE MAKNI !

ZNAM DA CE TE OVO STO CU TI SAD RECI RAZOCARATI, ZNAJ NI MENI NIJE BILO LAKO, OD NEKOG MORAS SAZNATI ISTINU - Djed Mraz ne postoji!

Ujutro ne jedem jer mislim na tebe, popodne ne jedem jer mislim na tebe, navecer ne jedem jer mislim na tebe, po noci ne spavam jer sam gladan.


Jedna munja ne znaci nista na nebu u kojem su urezane godine, snovi i druženja, jer ljubavi dolaze, bivaju i gube se, a prijatelii traju kao i vjecnost...

Pisem ti ovu poruku, NE ZA USPOMENU, jer ona blijedi, NE ZA SJECANJE, jer ono nestaje, VEC ZA LJUBAV KOJA NIKAD NE PRESTAJE!



- 08:39 - Pretty In Pink... (49) - Print Post... - Link Of This Post...