!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: petak, 08.12.2006.

petak je najludi

e kako naslov kaze tako je!!petak mi je najbolji dan,uvik.istina dobila san 2 i 3 iz povjesti,prokleta bitch,i 4 i 5 iz biologije i jos me pitala proslo gradivo.pisali neki golemi ispit iz matematike i ja napisala ivi neku formulu a profesorica meni da ce me za uši povući,oš oš.i sad ja bila u gradu sa najludom ekipom na sviitu,onda smo ostale samo ja i jedna moja frendica i zajebavale neke srednjoskolce a oni nama dali 5 litara piva!!!a ja aj đipaj,imamo mi svoje!!!da,da svakako ma di bi ja...čolak podmetnuo mojoj frendici (koju ne smijem imenovati)nogu dok je pricala na mobitel s čačom a ona se stroskala na pod.ono stotinu ljudi okolo a mi pukli od smiha i jos joj cujemo tatu na mobu kako vice!!!!!!!!!umrli smo stari moj...i tako
ljubav:i don t have a boyfriend
........to je to,aj pusaaaaaaa

- 22:04 - Pretty In Pink... (90) - Print Post... - Link Of This Post...