!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: srijeda, 22.11.2006.

&_here i am again_&

hello ljudi!!!!!!!di ste mi vi?evo ja nemam pametnijeg posla nego visiti po blogovima i skidat pjesme.sutra nema skoleeeeee!!!roflkissthumbupyeswinkjupiiiiii!!!!!!!ali otici cu ja malo ispred skole da vidim sto ima i tak.
zivot mi ide nikako,bas mi je dosadno,zijev
u skoli mi ide nikako ali mi se jebe;danas pisali ispit iz povijesti a ja namjerno nisan nista napisala,he hepartyuuu.
ljubav nista:sve moje veze moraju propasti blabla kao sto je vec jedna ovaj tjedan..curke upamtite muskarci su svinje...iako sam se ja opet zaljubilacerek
i tako ne da mi se pisati....aj pozdrav svima!
pusaaaaakisskiss

- 18:47 - Pretty In Pink... (31) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: nedjelja, 19.11.2006.

koji shit od dana

nekima danas bija super dan e pa meni bas i nije...posvadala sam se sa svojim dragim...noi onda jos morala ici citati onu glupu lektiru,vidi se da je glupa vec po naslovu "mor"..jebote nisan nista skuzila kad sam stalno mislila na njega
svuda oko mene svi prekidaju s nekim osim moje ivone,a nema veze neka je njoj dobro..i tako usrani dan..jebote ako neko ima neku dobru vijest neka me malo razveseli!yes
nemam pojma sto se dogada s ovim blogovima nista se ne vidi ni onaj prijasnji post ni komentari ni boxevi samo mi jos to treba;a jebe mi se za sveludbangheadbangburninmad
pozdrav corki,anamariji br. 1 i anamariji br.2,nini s kojom nisan pricala cilo desetljece,neni,dori i toniju ne mom toniju(onom usranom govnu)nego toniiju iz razreda i svima koji me poznaju!!!!!!!!!
čao & pusaaaa kisskisskisskisskissthumbuppartywavewave

- 18:52 - Pretty In Pink... (13) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: petak, 17.11.2006.

slikice

- 10:42 - Pretty In Pink... (9) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: utorak, 14.11.2006.

evo novi post

samo zbog moje ivone pisem ovaj dosadni post.ivona mi je bas dobra cura postala zadnjih dana(otkacena),
i tako..antigona ce 99% za par dana doci u nas razred,nekima se to svida nekima ne,meni bi bilo dobro da malo promjene unese u razred i da izludi razrednicunaughty
i tako...u skoli sve dobro,jucer smo bili na sistematskom i mi cure tamo odugovlacile sat vrimena smo tamo bile i zajebavale se ali hvala bogu nismo pisali ispit iz fizike...decki su mi bas ludi postali,iako u razredu ima jedna osoba koja mrzi mene i ja mrzim nju,a sto cu joj sama je tako tila i uopce ne zelim vise raspravljati o tome...
decki kazu da su pisali ispit iz fizike ali ja im ne virujem..nesto mi tu culina mutinono,i tako fucking roko opet nesto zajebava;taj ce me u grob otirati jednog dana;
i jos sam uvijek zaljjubljena kisskisskisskiss i volin ga najvise na svitu...
i sve vas volim thumbup
aj dobro mi se zabavljajte
ps. ivona netko te gleda znas kojim pogledom al necu ti reci kowink
i jos jedan ps. mislim da cu izbrisati blog,slabo ide...
i jos jedan ps.ja bi nesto napravila s kosom ili je ofarbala ili stavila preljev ili pramenove...al ne znam jos mi se ne da a i mama ce mi izluditi
aj Čaowavepartysmokinroflzujocerekthumbup

- 21:27 - Pretty In Pink... (16) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: ponedjeljak, 06.11.2006.

bezvezarije

ej ne znam sto da vam pisem,danas je u skoli bilo "cudno".iz engleskog me profesorica premistila u musko drustvo tamo izmedu(culine,mate,josipa,...)pa samo brbljam i dobacujem se s papiricima preko razreda.e i sila me tocno kraj mog dragog tonija koji misli da ga ne podnosim,pa i ne podnosim ga... a salim se,dobar je on tip(valjda je kad se moja frendica bila zaljubila u njega).jos se nesto desilo katastrofalno ali to bas necu pisati na blogu(ali je stvarno veliko).u skoli tako nista ne ucim i ne pratim jer sam se jebeno zaljubilacerekcerekkiss
i tako tooooooo.................a dosade,pozdravljam sve koje poznam,najvise svoj razred a i "e" razred,bas smo super.drugu smjenu naravno da ne pozdravljam!burninmadbez uvrede ali....
evo odgovorite na ovo obavezno:

ko vam je najlipsa blogerica???
doric@
ivona
antonela
nina(crna)
anamarija(miceka)
ja(svakako..)
Free polls from Pollhost.com

- 18:08 - Pretty In Pink... (24) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: nedjelja, 05.11.2006.

hej

rijesite ovo bas je super ali morate odgovoriti na ankete iz onog doli posta
molim savjete za najlipsu curu i najlipseg decka iz nase skole





Ajde da vas vidimo!
Name / Username
Vjenčat češ se sa 17god.
Tvoja žena/muž će imati ljubičastu kosu
U budučnosti ćeš biti propalitet
A sada si pijanac
Imat češ 80 djece
Vozit češ Spačeka
This fun quiz by Lukica - Taken 816 Times.
New - Help with love and dating!



- 12:32 - Pretty In Pink... (56) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: subota, 04.11.2006.

...ankete...






- 19:51 - Pretty In Pink... (6) - Print Post... - Link Of This Post...

Objavljeno: četvrtak, 02.11.2006.

pisme

evo vam neke moje najdraze pisme

RED HOT CHILI PEPPERS I GREEN DAY SU MI NAJ BENDOVI SVIH VREMENA






OVO MI JE SUPER PISMA

- 22:10 - Pretty In Pink... (2) - Print Post... - Link Of This Post...

holidays

evo i mene!ja sam vam u zagrebu i ovo vam pisem s braticevog kompa pa ako me uvati da mu petljam po kompu zakopat ce me zivu!tu je fucking ledeno i smrzavam se !pisaka mi se zalediladeadmislim da cu se vratiti u svoj lipi zadar u subotu a onda u ponedjeljak opet u onu stupid skolu.nekad je volim a nekad i ne bas.idem u skolu samo zbog nekoliko dobrih faca tamo.i taaaako idem se ja sad naci s jedni super tipom pa se cujemo.
pooosa svimakisskisskiss

- 14:08 - Pretty In Pink... (1) - Print Post... - Link Of This Post...