!~plavuša na kvadrat~!

Objavljeno: utorak, 31.10.2006.

kad svi moram i ja

u zadnje vrijeme svi su pootvarali blogove pa moram i ja.nadam se da ce biti uspjesan kako ste mi vi?ja sam u depri.a razlog tome je naravno ljubav,ljubav,ljubav.nokissvolim ga i ne mogu trenutka bez njega ali nismo na cistom tj. nismo u vezi ali nismo ni samo prijatelji i jos vam tu ima puno toga,jako komplicirano,ppogotovo kad svi zele znati ko je on kao npr. micekasutra idem u zagreb i toliko zelim ici tamo jer znam da ce mi biti odlicno ali ne zelim njega ostaviti tu u zadru...smrk,smrk.
inace osim glupe ljubavi sve je ok
uglavnom sve je ok
ma kad bolje razmislim nista nije ok ajme ubit cu se
molim malo podrske aj bok javim vam se poslije
kisswave

- 20:11 - Pretty In Pink... (11) - Print Post... - Link Of This Post...