By: ..×..Lucija..))|
< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


cool slikice i tekstovi








Linkovi

frendice iz baske vode :
antonia
dora

frendice zi razreda :
petra
mariana
matea
ivana
mell

frendice sa neta :
natali i nives
magi
super cura
punkerice
cuper cool blog sa dizajnovima

frendice iz baske vode :
antonia
dora

frendice zi razreda :
petra
mariana
matea
ivana
mell

frendice sa neta :
natali i nives
magi
super cura
punkerice







~~~~ HELOO ~~~~

bokic svima....
sitila se ja mog zapostavljenog bloga i natrala sebe da napisem novi postic....
samo sekundu mroam se sjetit sto se desio ovog tjedna.....
aha.....u pon smo pisali test iz povjesti..a mi kako smo pametna dica nabavili test kod Baskovodana (kojima smo jako zahvalni) i nabubali odgovore napamet ...i na kraju skoro pa cili razred dobio 5 ! uciteljica je pitala : Sada mi iskreno recite ,jeste vi to prepisivali ili ste bas naucili ? a mi svi uglas : Mi smo to sve naucili s puno truda....zubozubolaze

u utorak nas je pitala zem...ajme katastrofa predmet mrzim zemljopis....pitala je najbolje ucenike ...mene nije .....uglavnom svi su dobili 2-3....
Pisali smo i matiku...ajme katastrofa sam ju napisala ,ali utjeha ...svi su ju katastrofa napisali deadtako da cemo najvjerojatnije dobit 3.. !!!!!!!

u sridu nije bilo nista posebnog oslim sta smo pisali biologiju....i desilo se cudo ...napisala sam BOLJE kontrolnu nego mell......pa to se zove sreca .....kiss
Usred sata je uletio ravnatelj u razred i zaderao se : U OVOJ SKOLI POSTOJE SVINJE I MI CEM OSAZNAT KOJI SU TO ! POSLAT CEMO DNA ANALIZU I SAZNAT TKO JE TO ...!!!!!
a cili razred puknuo u smijeh....jelena mu je rekla :nasa skola nema para niti za wc papit a kamoli za dna analizu....
nekoje budale su se popisale u posudu za sapun u zenskom wc u i jenda mala iz 3 je oprala ruke ......roflrofl

danas je napokon Sveti petak....polovica nas nije bilo u skoli tak oda smo odgodili zem...pribali pisat kontrolni zi svi cjeline a na kraju svijuh pitala ,oslim mene i jos dvi cure koje je preskocila thumbup
na engleskom smo ja i Zvonko napisali reportazu o Tutankamunu i dobili 5 ! lud

popodne sam isla sa sekom i antoniem vanka ....ajme zeznili smo melani da se Dane u nju zacopa i da ju je ponovo pita dali ce bit skupa a ona povirovala ......kao i uvik.....pa ona je totalno naivna.....bilo je zabavno ,oslim sto 4 puta skoro pa nisam pala u more ,,,jer me je Antonio "slucajno" gurnio.....yes

wow mislim da je ovo jedan on mojih "duzih " postova...... do sljedeceg pisanja ....zujozujo bye Nataly

i ? u


|petak, 18.04.2008. , 19:43|

| Komentari (30) | Da/Ne| Print| ^






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.