~o.O...p0gled0m pratim crtu na zidu, k0ju d0 sada vidjela nisam..0na je 0duvijek tu, sam0 sam ja bila slijepa...O.o.~ - you've kept me hanging from a string, while you make me cry.I've tried to give you everything but you judt give me lies - Blog.hr
02.01.2009.
~o.O...p0gled0m pratim crtu na zidu, k0ju d0 sada vidjela nisam..0na je 0duvijek tu, sam0 sam ja bila slijepa...O.o.~

0h, et0 n0v0g p0steka...znam, znam, znam nisam duUg0
pisala..ma nije mi se dal0 i tak t0.. šta ćeš..
tnx na k0mm0vima!! e0 vraćam svima kad napišem p0st..
sry svima k0jima nisam vratila jer nije me baš bil0 na bl0gu,
neg0 visim na f0rumima i t0..

j0oj č0vječe, kak je bil0 luUud0 za n0vu..
bila sam k0d Matee. bile su i Miki, Ana i Ena..
0tišla sam u tri jer sam bila sama pa mi se nije dal0
čamit k0d kuće..pa je Matea Miki i meni sredila k0su..
zaprav0 meni je Ena izravnala.. XD
a Matea svima ravnala i "cik-cakirala" k0su..i jadna
nije imala za sebe vremena sk0r0, al je sve d0br0 pr0šl0, he.
u p0n0ć..hehehe...je bil0 super..za nek0ga..j0oj. =)
mi izašli van, i 0vi iz Mateine ulice bacali petrade i "palili" cestu
lol. i jedva pr0šle tam..
sk0r0 sm0 se napile..sve živ0 sm0 pile...jeger s c0l0m i sk0k0m..
bambus..vin0..bla bla, bla bla..p0pile sm0 cijelu b0cu vina
i šampanjca..šampanjac mi je bi0 najfiniji, XD..
pa kad su 0šle Miki, Ena i Ana, ja 0stala k0d Matee..
i d0pali se s "dečkima" i 0ni nas zvali da d0dem0 tam..ma
oću d0ć jedva sam čekala da 0dem spavat, heh.


a juče sam bila s Mate0m u gradu..0na si išla neš kupit i t0..
pa sm0 0bišli sve živ0 i 0na u zadnjoj trg0vini nađe rifle...
a nijedne j0j se nedviđaju, lol...nea veze bil0 je zabavn0, hhe.
i mi 0šle k0d njezine sestrične Valentine... (baš j0j je supP)
i mi gledale neke slike s m0ra...isSe, ta Valentina je bila na m0ru
vald s nezZ ni ka kim i OMG bili 0ni u nek0m bungal0vu..a
t0 0o0dvratn0...wc je bi0 da se ubiješ..lol
nadam se da neće bit tak kad mi budem0 išli..inače
se vraćam..xd



i tak t0... šta da j0š pišem?? ništa.
k0mMajte.. znate d0g0v0r...

zZzZz: svima k0ji su mi k0mMali, m0jim frend0vima i frendicama
k0ji znaju k0ji su..
PuFFa..

20:48 , Komentiraj { 145 } Print
komentari da/ne

Image and video hosting by TinyPicSandra Nju Jork
Image and video hosting by TinyPic15 g0dina.
Image and video hosting by TinyPicČepin, Osijek
Image and video hosting by TinyPiclajk:New York, crnci, dečki, hamburgeri, kola xD
Image and video hosting by TinyPichejt:škola, zapovjedi, preseravanje, laži, stoličnost
Image and video hosting by TinyPicrock.rap.pop.cajke.

→to biti Ja
Image and video hosting by TinyPic

→Linkovi
kangaroo-dz

Lena :)
Ivana E.
Dea =)

Metal Queen
~~°°Just Queen of the rainbow°°~~
EmiLija i 0staLi..
girL wh0 l0ves blo0d

javite ako želite u linkove :D

→ Looklet:
saNdra


Iako si daleko od mene,
ne želim da sve u zaborav padne...
Ne želim te izgubiti,
ne želim samo tako te od sebe pustiti...
Moraš mi obećati da ćeš me zauvijek voljeti,
da me unatoč daljini nećeš zaboraviti...
Želim te čekati koliko god treba,
želim i dalje biti samo tvoja beba...

Nedostaju mi tvoje oči plave,
usne koje svakog mame...
Fali mi tvoj osmijeh
i onaj zavodljivi pogled...

Gdje god se okrenem sve me na tebe podsjeća,
moja tuga tada je od svega veća
i pitam se gdje je nestala sva ona sreća...
Dopusti mi da ostanem tvoja ljubav jedina,
da i dalje budem samo tvoja luđakinja...


garfield


št0 je dnS ljubaV

Vidim nekog zgodnog dečka,
Sa ježić- frizurom,
Al odma ode sve u vjetar,
On je tu sa svojom curom.
Vidim opet nekog tamo stoji.
Uzeo novce, pa ih redom broji.
Ali, i ta šansa propala je,
Tamo neka crnka sebe mu daje.

Što je meni sad?! Koji mi je vrag?
Zašto tražim gdje je lijepo, i po novcu miriši?
Što se dogodilo sa dobrotom, vrlinama?
Zašto srce pada samo na lijepo izvana,
Zašto ne kopa negdje po dubinama?

Evo, opet, neki mali plavi,
Šilt sa markom stoji mu na glavi.
Ali, kod njega mi nešto smrdi:
Neki DRUGI oko njeg se vrti.
Sad se stvori neki treći
Prišao je meni,
Ima skupe tene na nogama,
Ali je sigurno na drogama...

Što je meni sad? Koji mi je vrag?
Zašto tražim gdje je lijepo, i po novcu miriši?
Zašto svakom, tko nije lijep,
Odmah ispucam: BRIŠI?


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

..zaPamTi..
1.barem dvoje ljudi na svijetu te voli
toliko da bi dali život za tebe!

2.barem 15-ero ljudi na svijetu te
voli na neki način

3.ako te netko mrzi onda je to samo
zato što želi biti poput tebe!

4.tvoj osmijeh svima donosi sreću
čak i onima koji te ne vole!

5.svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspi

6.nekome si čitav svijet

7.da nema tebe netko sada ne bi živio

8.ti si poseban/na i jedinstven/na

9.voli te netko za koga ne znaš da postoji

10.kada napraviš i najveću grešku,
nešto dobro izađe iz toga!

11.uvijek pamti komplimente koje primaš,
a zaboravi ružne primjedbe!

12.uvijek reci nekome što osjećaš za njega/nju,
ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba zna!

13.ako imaš dobrog frenda imaj vremena
da mu daš do znanja koliko ti je dobar!!



-Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim očima. Ako negdje postoji bol onda je to život bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!

-Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda ću mu priznati da te voli više od mene!!!

-Ako te ikada budem zaboravila bit će to posljednji dan u mom životu...

-Ako treba ugasit ću svijeću i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porušit ću mostove, uništiti prošlost, otići u nepovrat samo zbog tebe!!!

-Bog je svim anđelima dao krila osim tebi, jer nije želio da mu najljepši odleti!

-Čokoladni bomboni. Ne. Cvjetni med. Ne. Sladoled od lješnjaka. Ne. Šećer. Nema šanse. Jebi ga, i dalje ne nalazim ništa što je slađe od tebe

-Da je zrno pijeska jedinica za ljubav, sve pustinje ovog svijeta ne bi bile dovoljne da ti kažem koliko te volim!!!

-Dan je zaljubljen u noć, noć je zaljubljena u dan, a ja sam zaljubljena u tebe.

-Divno je kad nekog voliš, jer ljubav je najveći poklon koji dajemo. Ljubav je škola nesebičnosti i vjernosti. Prava ljubav je kad nekoga voliš kao ja tebe.



Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Iako si daleko od mene,
ne želim da sve u zaborav padne...
Ne želim te izgubiti,
ne želim samo tako te od sebe pustiti...
Moraš mi obećati da ćeš me zauvijek voljeti,
da me unatoč daljini nećeš zaboraviti...
Želim te čekati koliko god treba,
želim i dalje biti samo tvoja beba...

Nedostaju mi tvoje oči plave,
usne koje svakog mame...
Fali mi tvoj osmijeh
i onaj zavodljivi pogled...

Gdje god se okrenem sve me na tebe podsjeća,
moja tuga tada je od svega veća
i pitam se gdje je nestala sva ona sreća...
Dopusti mi da ostanem tvoja ljubav jedina,
da i dalje budem samo tvoja luđakinja...

stv0rena za tebe

Ljubavi,
davno sam naučila da su ljudi stvoreni da vole,
a ne da pate i da mole...
Ja sam stvorena da volim tebe
i da ti poklonim cijelu sebe...
Želim znati voliš li i ti mene,
želim znati da naša ljubav nije šala,
da sam za tebe nešto više,
a ne samo simpatična mala...



Host unlimited photos at slide.com for FREE!

20 Reasons why Chocolate is Better then Sex

1) You can GET chocolate.
2) "If you love me, you'll swallow that" has real meaning with chocolate.
3) Chocolate satisfies even when it has gone soft.
4) Two People of the same sex can have chocolate without being called
nasty names.
5) You can make chocolate last as long as you want it to.
6) You can have chocolate even in front of your mother.
7) If you bite nuts too hard, the chocolate won't mind.
8) You can safely havae chocolate while you are driving.
9) The word "commitment" doesn't scare off chocolate.
10) You can have chocolate on top of your workbench/desk during
working hours without upsetting your co-workers.
11) You can have chocolate any time of the month.
12) You don't get hairs in your mouth with chocolate.
13) When you have chocolate it does not keep the neighbors awake.
14) You can ask a stranger for chocolate without getting your face
slapped.
15) You can as many kinds of chocolate as you can handle.
16) You are never too young or too old for chocolate.
17) With chocolate there's no need to fake it.
18) Chocolate doesn't make you pregnant.
19) Good chocolate is easy to find.
20) With chocolate, size doesn't matter.


kad na satu bUde:
00-00-voli te
01-01-očekuje tvoju ljubav
02-02-srest će te se
03-03-misli na tebe
04-04-nikad te neće zaboraviti
05-05-igra se stobom
06-06-voli tvoj osmijeh
07-07-vara te
08-08-ljubomora
09-09-krije da te voli
10-10-misli na tebe plavi dečko
11-11-danas ti je sretan dan
12-12-vratit češ se staroj ljubavi
13-13-crni dečko te voli
14-14-čeka te sreća
15-15-srami ti se prići
16-16-doći će do komplikacije
17-17-poljubac
18-18-voli tvoje oči
19-19-nešto krije
20-20-muči ga tvoj miran pogled
21-21-sviđaš se onome na koga misliš
22-22-vidjet češ ga
23-23-želi hodati s tobom


emo


prva ljuBav

Prva ljubav nije bila bogzna što,
Sjedila u zadnjoj klupi, magarećoj.
Bila drska, vukla učitelje za nos,
Svaki dan izvela po jedan štos.

A, onda su došli problemi,
Svi me mrzili sudilo se meni.
A on je stao uz mene, da me štiti,
Nije me mogao jače voljeti.

Sada bježim, čim ga ugledam.
Svoje se prošlosti sramim...
I umjesto da se s njime smijem,
Ja druge dečke mamim....

Sada bježim, okrutnosti moja,
Što ako srce nije htjelo tako?
Ono je htjelo sasvim drugim putem,
Nitko ga više nije volio onako...

Sada dolaze novi, možda ljepši, pametniji,
Ali srce više nema mjesta za nikoga,
Prva ljubav još je tu u meni,
Prva ljubav, nestala bez traga...


l-o-v-e


<font color=#FF0000>VOLIM GA ViSE OD VJECNOSTI

Danas sam je opet vidio. Sjedila
je ispred kuce i pusila. Pricala mi
je opet o njemu, voli ga- to znam.
Nasmijesio sam se njenim smedjim
ocima i mahnuo. Sreo sam je nakon
petnaest godina. Pricala je o njemu,
o svojoj ljubavi. Nasmjesio sam se
i mahnuo.Sreo sam je nakon mnogo
godina, sad je bila starica, mutnih ociju
i cuo sam istu pricu. Nisam vjerovao
da je taj mladic postojao. Na grob
sam joj donio ruze. Medju njenim
slikama nasao sam jednu pozutjelu
od vremena, na njoj je pisalo
"VOLIM GA VISE OD VJECNOSTI"
Suza mi je skliznula niz lice jer
taj mladic na slici bio sam JA!!!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!


0v0 je kUuLl:

...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
..... Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
..... Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
..... Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you


credits