siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ak oce evo ti!!! da/neeeeeeeeee

design by pubertetlije

O mEnI:

Kakav vam je moj blog?
Odliican
Super
Dobar
Ok
Los
Koma
  
pollcode.com free polls


Counter
Counter
slika:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zovem se:Karlo
zivim:brdovec(metropola)
idem:u 8 raz

rođen sam:1.8.93.
godina:14
frendovi:ima ih...
ljubav:hm...valjda dobro...
slusam:cajke,hip hop,strano,domaće(sve osim metala i hard rocka)


slide od maturalca...


FrEnDoVi:
dinacerek:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tina:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pepa:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kalas i babic:nedaju da stavim...hehe
keka:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bela:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šljiva:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
duma:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zarkica:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
karla i ivana:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mrkva:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ostra:Free Image Hosting at www.ImageShack.us

LiNkIcI:
dina
3 pubertetlije

sljiva i tina:

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 31.01.2008.

..evo novi post..na ideju karle...

evo ljudi...ja opet glup...neznam o cem da napisam post...pa mi je ovaj put karla dala ideju da napisem post o gajevkama...al prije tog da se ja pohvalik dobil sma 4 iz matematike falil mi je bod do 5headbang...al dobro da pređemo na stvar...evo da pocnemo...prva cura koja mi je dala ideju...
ime:karla
prezime:...
rođena:30.3.1993
njezina slika:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
p.s. slobodna je...
karla je super cura...spremana za zajebanciju u svakom trenu..meni druga najdraza gajevka...jer me uvijek slusa...ona je moj psihijatar...hhh...gospodicna igra biljar tak da gađa lampe...a ne lopticu...ma jednom rijecju caricaa..pijandura...thumbupdead
ime:edina
rođena:7.6.1993
njezina slika:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo ljudi ona je po meni najslađa gajevka...ma kaj gajevka,....ona je najslađa na svijetu za mene...luda cura otkacena do jaja...sportasica...prezderava se stalno...uvijek ima nest u zubima...plavusa(al pametna)hhhhh...zato ju i volim...ova ni dobro kad popi...partyhihithumbupcereknjami
ime:ivana
prezime:...
rođena:12.4.1993
slika:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ah..ivana...evo ovak sam je upozno...sjedili mi u jet setu...i dina mene zove...i velim ja dođi u jet set..i dovede ona ivanu...i cim je ruke zvadila iz đepa...bumzubo...casa se zravnala s podom...i od tud razbijačica...cura je luda...al doslovno...frajerica...kullerica...ma kladim se da ih tam u gaju mota oko prsta...party
ime:natalija(gromček)
rođena:14.11.1993
slika:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
gromcek...evo ja curu jojs nisam upozno al ju znam prek razgovora i prek msn-a...al cujem da je cura super...ovak gromcek je zato kaj kad se suncala pogodil ju je grom...hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...meni je to tak smijesno...al znam d anjoj nije bash...al svejedno..jedva cekam da je upoznam...ndam se da cu ovu subotu...hhh...i to vam je to...thumbupdead

to su vam mnei nejbolje gajevke...p.s. samarija..jooooooooj...hhhhhhhhhhhh..da mos mislit...evo ja vam sutra foliram d ame trbuh boli...tak da bum vam sutra puno kommo...hehe...ocekujem ih nazat...i djate ljudi malo se potrudite...hhh...evo tak pozdrave slajim....tini,pepi,kecu,bađi,dumi,dineku,sljivi,mrvi,dini,keki,muskoj keki,radicu,dinicerek,gromceku,ivani.kalasu,karli,babicu,klunu,krci... A POSEBNO MRKVICI::::::
i puno njih drugih...ajde..bookwavemahblablaheadbangburninmadbangcryno



| ne jebi,nek nam komentiraj!! (346) | printaj ak oces!!! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.