Image and video hosting by TinyPic
Kroz prozor gledam negdje daleko tko zna kud,
Moj pogled traži nekog,ali uzalud.
U tami traži spas,al' svugdje je mrak.
Srce mi silno kuca jer sluti rastanak!


Image and video hosting by TinyPic
Nekad su nam srca gorjela,
Nekad sam te ludo voljela,
Nekad sam bila samo tvoja,
A tvoja duša bila je samo moja.
Nekad...

Image and video hosting by TinyPic
Ako te gnjavim, zovi 92....
ako te prestrašim, zovi 93...
ako te povrijedim, zovi 94...
a ako me želiš, nazovi moj broj!
Image and video hosting by TinyPic
...jedino ti znaš što mi treba...
...tvoj topli osmijeh i ljubavi do neba...
...jedino ti možeš to da mi daš...
...zato te i volim, samo da znaš...

Image and video hosting by TinyPic
...kad osjetiš najteži trenutak u životu...
...kad izgubiš povjerenje u samog sebe...
...sjeti se bar tad da postoji neko tko misli na tebe!!

Image and video hosting by TinyPic
...kad sam bila mala...
... rekli su mi stariji da su med i
mlijeko dvije najslađe stvari....
...a sad kad sam starija i imam iskustva...
...slađa su mi tvoja usta! =)

Image and video hosting by TinyPic
...Slovo M je najljepše slovo na svijetu...
...slovo M je kao ptica u letu...
...slovo M je urezano u srce moje...
...jer na slovo M počinje ime twoye! x)


Image and video hosting by TinyPic


voLim tE nA neKoLikO jEziKa

Afrikaans - Ek het jou lief
Albanian - Te dua
Arabic - Ana behibak (za muakarca)
Arabic - Ana behibek (za ženu)
Armenian - Yes kez sirumen
Bambara - M'bi fe
Belarusian - Ya tabe kahayu
Bengali - Ami tomake bhalobashi
Bisaya - Nahigugma ako kanimoBosanski - Volim te ba
Bulgarian - Obicham te
Cambodian - Soro lahn nhee ah
Cantonese Chinese - Ngo oiy ney a
Catalan - T'estimo
Chamorru - Hu Guiya Hao
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Chinese (Hakka) - Ngai Oi Ngi
Corsican - Ti tengu caru (za muakarca)
Corsican - Ti tengu cara (za ženu)
Creol - Mi aime jou
Croatian - Volim te
Czech - Miluji te
Danish - Jeg Elsker Dig
Dutch - Ik hou van jou
English - I love you
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Minä rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo
Hiligaynon - Ginahigugma ko ikaw
Hawaiian - Aloha wau ia `oe
Hebrew - Ani ohev otah (za ženu)
Hebrew - Ani ohev et otha (za muakarca)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Nakuagigikpin
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru
Kannada - Naanu ninna preetisuttene
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda
Korean - Sarang Heyo
Latin - Te amo
Latvian - Es tevi miilu
Lebanese - Bahibak
Lithuanian - Tave myliu
Luxembourgish - Ech hun dch gr
Malay - Saya cintakan mu / Aku cinta padamu
Malayalam - Njan Ninne Premikunnu
Mandarin Chinese - Wo ai ni
Mohawk - Kanbhik
Moroccan - Ana moajaba bik
Nahuatl - Ni mits neki
Native American (Navaho) - Ayor anosh'ni
Native American (Cherokee) - Agwadageyuhv
Native American (Sioux) - Techihhila
Norwegian - Jeg Elsker Deg
Papiamentu (Dutch Caribbean)- Mi stimabo
Pangasinan - Inaru Taka
Papiamento - Mi ta stimabo
Persian - Doo-set daaram
Pig Latin - Iay ovlay ouyay
Polish - Kocham Ciebie
Portuguese - Eu te amo (or) Amo-te
Romanian - Te iubesc
Russian - Ya tebya liubliu
Scot Gaelic - Tha gradh agam ort
Serbian - Volim te
Setswana - Ke a go rata
Sindhi - Maa tokhe pyar kendo ahyan
Sinhalese - Oiyata atharay
Slovak - Lu`bim ta
Slovenian - Ljubim te
Spanish - Te quiero / Te amo
Swahili - Ninapenda wewe
Swedish - Jag älskar dig
Swiss-German - Ich lieb Di
Tagalog - Mahal kita
Taiwanese - Wa ga ei li
Tahitian - Ua Here Vau Ia Oe
Tamil - Nan unnai kathalikaraen
Telugu - Nenu ninnu premistunnanu
Thai - Chan rak khun (za muakarca)
Thai - Phom rak khun (za ženu)
Turkish - Seni Seviyorum
Ukrainian - Ya tebe kahayu
Urdu - mai aap say pyaar karta hoo
Vietnamese - Anh ye^u em (za ženu)
Vietnamese - Em ye^u anh (za muakarca)
Welsh - 'Rwy'n dy garu di
Yiddish - Ikh hob dikh lib
Yoruba - Mo ni fe e
Zulu - Ndiyathanda













Moje srce kao vatra gori...
Diše za prijatelje....
Ludo ih voli....
I sada znam da Bog prijatelje stvori...
Jer oni su nada kad sudbina boli







Ne bojim se žara koji tinja....
Ne bojim se riječi koja boli...
Ali se bojim srca koje ne voli...
VOLIM TE..želim ti reći...
Zašto da patim...
Zbog te dvije riječi





Ako ti gorko zaplače oko...
Ako te netko povrijedi duboko...
Ako ti ikad zadrhti duša....
Ako nema tko da te sluša....
Ako vrisneš u snu...
Nazovi me,ja ću biti tu!!!!





Dok sunce polako tone...
plaču MOJE smeđe oči....
gledaju negdje u daljinu...
žele k tebi doći..






TVOJ POGLED-magija...
TVOJ GLAS-melodija...
TVOJE TIJELO-moja fantazija..
MOJE MISLI-grijeh...
TVOJ POZIV-iščekivanje...
NAŠ SUSRET-ostvarenje sna...






Ne pijem da se napijem,
ne plačem jer me boli.
pijem da te zaboravim,
a plačem jer te volim.




Ti misliš da sam sretna
jer to moj pogled kaže,
al' srce potajno plače,
a pogled uvijek laže.






Moje oči su ružne
jer te ne vide,
moje ruke su prazne
jer te ne grle,
moje su usne hladne
jer te ne ljube,
moje srce slomljeno je
jer nije uz tebe.





Ako postoji sjaj,
on je u tvojim očima,
ako postoji radost,
to je susret s tobom,
ako postoji tuga,
to je život bez tebe.





Teško je voljeti nekog,
a ne biti s njim,
pričati da je kraj
i živjeti s tim,
teško ga je voljeti,
a nikome ne reći,
skrivati svoju bol,
a pričati o sreći.




Sreća je kada
te mnogi vole po malo,
nitko previše,a netko
sasvim dovoljno.





Poljubac je ništa,
voljeti je sve,
ljubiti svatko može,
a voljeti ne.




Teško je plakati,
kad ništa ne boli,
a još je teže ostavit
koga srce voli.







Somewhere there's someone...
who dreams about your smile...
and finds in your presence...
that life is worth while...
so when you are lonely...
remember it's true....
somebody somewhere...
is thinking of you




zAkOn mLaDiH

1.poljubac u ruku - prijateljstvo
2.poljubac u obraz - poštovanje
3.poljubac u čelo - čežnja
4.poljubac u rame - pohlepa
5.poljubac u vrat - strast
6.poljubac u usta - ljubav
7.tuče li djevojka mladića - ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladicu šibicu - želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto - kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja - zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi - djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži - djevojčina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta - poljubi me
21.igrati se prstenom - sanjala sa te
23.gledati u oči - volim te volim te
24.šaka kao odgovor - da
25.čelo kao odgovor - ne
26.pucketati prstima - danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću - na raspolaganju
28.grickati usne - ljubomora
29.štipanje - želim ti nešto reći
30.šmrcanje - sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete - volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku - želi da bude njegova
33.plaziti jezikom - poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica - nije dozvoljen
35.lagani poljubac - prijateljstvo
36.prije ljubljenja - gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati - ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac - odmah postupaj<

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by: XxoMuSiCoxX

Who is that girl?

Image and video hosting by TinyPic

Ime: Kristina

Prezime: nije bitno

Nadimci: Kika,

Mjesto: Koprivnica

Škola: Đuro Ester

Razred: 8.d





Image and video hosting by TinyPic

Linkovi kojih poznam


Ivana
RoMaNa
WiDa
ŠtEfIčKa
AnA
MoNy
sUnChEko mAlo
Ivanin 2.blog
eMo sEkiCe


Linkovi koje poznam prek bloga

NaNa
MuSiC iS lIfE 4 uS
Zuky & Lucy
ThE bEsT dAmN tHiNg

Image and video hosting by TinyPic
Da si lijep, to vidim...
Da si dobar, to znam...
Da voliš, to mislim...
Ali koga, to ne znam!


Image and video hosting by TinyPic
Čovjek se budi najčistije duše
koja čeka da ju oblikuje budući dan.
I zato priušti sebi da ti prvo "dobro jutro"
poželi onaj tko te voli. DOBRO JUTRO!

Image and video hosting by TinyPic
...Jedan savjet - čuvaj se!
...Jedna molba - ne mijenjaj se!
...Jedna želja - ne,
...Jedna laž - NE VOLIM TE!
...I jedna istina - STRAŠNO MI NEDOSTAJEŠ!

¤ EmO ¤








































nedjelja, 28.09.2008.

¤ SwE yE laKo kAd si mLad ¤


Eiii...ljudi...bokić....eh... kad bi to bila istina u naslovu....ehhh......
ne znam kay da wam welim...al moram priznati da sam u bedu....i to tak jako da mi e sve zlo već od toga.....ma luda sam...!!! Ova subota mi e bil najtužniji i najsretniji dan...

....eh...ne želim u detalje......al kad je to istina! Zašt najtužniji....ne mogu virovat da jedna osoba - kopija mene....krade dečka, tj. mojeg miljenika...ma zakai je takav život? Ma ne znam kay da uopće velim...nekak sad baš nemam inspiracije ....ahh kay ćeš.....Al ne mogu vjerovat da postoje takwi ljudi...al moram se pomirit s tim....i ne više plakati i žaliti za tim.Subota je bio zadnji dan kada sam ga zadnji put vidjela....i rekla mu zbogom, no on to nie čuo....ono njegovo lice, njegove usne kako ljube druge to je zadnje što sam vidjela....i zato se nemogu pomirit s time.....zato toliko plačem i plačem i samo plačem.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.