<$BlogMetaData$>

subota, 05.01.2008.

onaj post od jučer..ma..PMS me trese.. i necu vise obecajem :) odlučila ja napisat malu abecedu..

pa da vidimo:

A - alternativa - neznam why.. jednostavno da
- alkohol - ne treba ništa objašnjavat
B - Big Brother - ona emisija za zaglupljivanje ljudi, btw, Arsen je zgodan mouthwash
- Big Brother - moj braco bez kojeg ne mogu
C - cajke nono , a ja pamtim sve tekstove..prestrasnoo
- cigare - glupost teška.. nikako da prestanem..
- Campana - e tamo sam svarno postala inventar
Č - čupavci - umm, mogla bi ih sutra radit, nisam bar tjedan dana smijeh
Ć - ćevap? - postoji neka riječ osim te na ć .. hmm.. nemam pojma
D - depresija.. haha..necu niš više napisat..
- Džuboks (da, znam da se piše jukebox rolleyes) - e na tome sam pustila para i paraaa
Đ - Đubrivo - bili predgrupa HPu prošle godine.. fora su
E - Elemental - super tekstovi...bas mi je predobra grupa
F - figaro - zanimljiva stvarčica
G - glazba - e bez toga stvarno ne mogu
H - hrana - a vidi se na meni...
I - Ičići - selo moje malo
- Istra - volim ić tamo.. nekako me opušta
J - Jušići - tj. dom u Jušićima.. i tamo se svašta izdogađalo..he,he
K - kaktusi - obožavam kaktuse, pogotovo one male, bas su mi slatki
L - lizaljke - pogotovo one male ko dudice fino
LJ - ljeto - najdraže godišnje doba.. aaah, ja bi opet ljeto '06...
M - imena troje meni najdražih ljudi počinju na to slovo.. ma znat će oni kiss
N - nescafe od vanilije - aaaa, finooo
NJ - njoki.. uuuu, fino..
O - oči - meni najdraži dio tijela.. još ako su smeđe naughty
P - peewa :) (s 14 sam popila prvo pivo, a poslije piva sam pila sve živo). hihihi, ma nebi ja nikad
- palach - volim to mjesto (zatvorili ga do daljnjega no), imam neke lijepe uspomene od tamo
- Perfect Strangers - najbolja pjesma na svijetu
R - rock . nije potrebno objašnjavat
S - snovi - obožavam sanjariti.. to mi je glavna zanimacija..he,he
Š - škola - pomisao na nju kad mi u 6 zvoni sat, grooozno.. inače je ok :)
T - a sad bi tu neš napisala...hahahaha.. t kao..recimo.. tratinčica..lijep cvijetic smijeh
U - uuuuu - to stalno govorim :)
V - vatra - obožavam vatru i ljudi me često nazivaju piromanom..
Z - zima - nekako mi je depresivno doba (mogli ste primjetit hehe), ali me smiruju zimski krajolici ful
- zubi - opsjednuta sam pranjem zubi
Ž - život - koliko god ja filozofirala oko svakakvih sitnica i komplicirala ga, volim svoj život
- životinje - veeeeliki ljubitelj životinja

- 20:54 - Komentari (20) - Isprintaj - # K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.