<$BlogMetaData$>

utorak, 25.12.2007.

..Sretan Božić..

Za početak, Merry Christmas svima
nadam se da će vam bit puuuno bolji nego meni

inače.. ja sam u komi totalno
sutra ne idem na Windfuckerse..no
na Pivo najvjerojatnije neću ić a i Nova godina je upitnacry
a sve to zbog toga šta sam ja glupa..
invalid jebote..
inače imam dosta problema s koljenom (moram ić na zatezanje ligamenata ali to odgađam već dvije godine, ne pitajte)
i moram se pazit ali neee.. to sam ipak ja..
i tako ja pogala ko kreten na Let3u i naravno da me koljeno bolilo
onako, umorila sam se
btw, koncert je bio presavršen,
svaka čast i theWindfuckersićima i Let3u
....
uglavnom, ja sa tako već sjebanim koljenom optimistično idem na Idijote u Palach jučer
i ok.. držim se postrani i sve to
ali na zadnjoj, fucking ZADNJOJ pjesmi meni dopizdilo i počela ja skakat ko kreten
i naravno, šta se dogodilo..
pobrala sam pun šut martom u koljeno i opet mi se pomaklo sa mjesta bang
mogu samo reć da boli za popizdit
legla sam u krevet oko 2 ujutro, a zaspala sam u 7 kad se stara sjetila da bi mi mogla dat Voltaren
toliko o tome kako ne boli
ujutro nisam mogla stat na nogu, sad već malo napredujem pa ćemo vidjet..
molim boga da mi prođe do Nove jer do HP-a neće sigurno..
bas divan poklon za Božić
za popizdit..

a nis ljudi
kao što već rekoh
nadam se da će vama Božić proteć u puno boljem raspoloženju nego meni
i PS, hvala svima koji su mi poslali poruku, ja naravno nemam para da odgovorim pa ono..

pusa svima

- 15:56 - Komentari (35) - Isprintaj - # K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.