< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by xxx..replay design..xxx

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


Everybody Can't Be Popular, Because If
They Were Nobody Would Be Popular...

Linkovi

monk
markec144

Image Hosted by ImageShack.us

 

Umorna Od Oprastanja

Mnogo si puta rekao da me wolis,
Ali to je jos samo jednoa twoja laz
Znam da to nije istina i nezelim ti wjerowati,
Ali nemogu si pomoci jer prewise te wolim.

Goworis to samo kako bi vladao mnome
I kako bih bila twoje wlasnistwo,
Ali najwise me boli jer me iskoristawas
I swaka twoja lijepa rijec koju mi uputis je laz
Osjecam to.

Ti wec odawno nisi moj
Znam to,
Ali i dalje te wolim i oprastam ti u nadi da ces se promjeniti,
Ali duboko u sebi znam da to se nece dogoditi
Jer ona vlada srcem twojim vec predugo
I znam kasno je za swe.


Nikad wise ti neces biti moj,
A ja se i dalje nadam dosta mi je oprastanja,
Ali i dalje te ludo wolim pa ti na kraju swe oprostim,
Lako je tebi ti imas swe,
A ja samo tebe iako nisi ni ti wise moj.

Ja neznam lagati nisam strucnjak u tom,
Ali zato ti znas i i dalje me waras,
A bilo bi jednostawnije kada bi me odmah ostawio,
Ali ja to ne zelim iako twoje srce je njezino
I dalje ti oprastam.

Swaki twoj grijeh,
Swaku twoju laz,
Swaku twoju grubu rijec
Oprastam ti jer te wolim
I nadam se da ces shwatiti da ces shwatiti sto imas kraj sebe
I da te wolim wise od nje
Swe wise te wolim i swe wise ti oprastam,
Ali zasto kad nista ne wrijedi i swaka car je nestala,
Swe si poklonio njoj
I nema wise smisla oprastati ti.

Woljet cu te dok sam ziwa,
A i nakon toga jer sto te wise wolim ti swe wise wolis nju
Waljda to tako mora biti,
Ali zasto zasto ja zasto je meni slomljeno srce,
A ne njoj i zasto mrzis jer je ona negatiwka,
Nije joj stalo,
A ja bih nakon swega sto si mi ucinio
I dalje dala ziwot za tebe.

Sada sam naucila lagati
I kada si me trazio oprost otisla sam
I lagala da te mrzim,
Ali tada me je nesto zaboljelo,
Da mislim da je to bilo moje srce
Ako ga i imam nakon swega sto si mi ucinio
I preklinjem dan kada sam te srela,
A istodobno ga obozawam jer sam susrela tebe.

I lagala sam bas kao i ti,
Rekla da te mrzim i smijala sam se a u sebi plakala,
Jer umorna sam od oprastanja,a sada je red na tebi da ti meni oprostis
I lagala sam kad sam rekla da te ne wolim
Jer kazu:
Najsawrsenije su ljubawi
Koje najwise bole.

Owu pjesmu sam ja napisala sama, Hehe prwa moja pjesma!!



| komentari (12) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

...

Image Hosted by ImageShack.us


Zasto Si Tako Lijep?
Zasto Da Te Za Ljubav Molim?
Zasto Si Tako Slijep Jer Nevidis
Da Te Ludo Volim?

Image Hosted by ImageShack.us


I'm Not Supposed To Love You
I'm Not Supposed To Care
I'm Not Supposed To Live My LIfe WISHING YOU WERE THERE
I'm Not Supposed To Wonder WHERE ARE YOU OR WHAT YOU DO
I'M SORRY I CAN't HELP MYSELF 'CAUSE I'M IN LOVE WITH YOU...

AbOuT mE

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Ime: Lea
Nadimak: Leky
Prezime: nije vazno...
God: 12
Datum rodenja: 14.04.1995
Volim: Decke :D, moje naj frendove, pjevati itd..
Mrzim: Umisljene ljude i skolu
Grad: Pozega
Razred: 6.a
Skola: D. Cesaric
Hobi: Idem u glazbenu
Kucni ljubimac: Puffy (moj mawli cuko)
Naj Pjevaci i pjevacice: Jesse MCcartney, Avril, Rihanna, Haley (iz One Three Hilla) i ima ih jos puno....
Naj Grupe: Us5, TH, LP, Nevada Tan, Lexington Bridge, Evanescence ima ih jos dost......

Image Hosted by ImageShack.us


MOJI FRENDOVI:
Marija aka Maja:
Zakon cura nema sta, luda,
s njom mogu o svemu
pricat, ide samnom u razred i
swe 5 mogu rec za nju.

Image Hosted by ImageShack.us


Marija S. aka Saky:
(pre) Luda, uvijek me oraspolozi i
nasmije, zakon je, mogu s njom
pricat o svemu i svacemu, otvorena,
voli se zezat i pricat, jako je zanimljiva,
al ponekad zna bit (pre) glasna,
moja mawla seka.
Puffa mojoj mawloj seki

Image Hosted by ImageShack.us


Bernarda aka Dada:
Super cura, moja
wejika seka, otkacena je, zanimljiva,
zna se salit,mogu s njom o
svemu pricat, voli se zabavljat.
Puffa mojoj wejikoj seki.

Image Hosted by ImageShack.us


Iva aka Iwchy:
Nedavno sam se pocela
s njom druzit, super je, voli
se salit, jako je zanimljiva,
Prava legenda!!

Image Hosted by ImageShack.us


Mirta aka Mirthych:
Sjedim s njom, jako je smjesna
i zanimljiva, voli se salit i smijat,
mogu s njom pricat o svemu, voli
zaebawat ljude, sve 5.

Image Hosted by ImageShack.us


Anamarija aka Mija:
Moja kuma, super je,
moja mawla seka, jako je
slatka i otvorena osoba,
obozavam ju!
Puffa mojoj mawloj seki!

Image Hosted by ImageShack.us


I jos neki moji frendovi:
Matej, Dino,
Vjeran, Josip aka Spooky,
Dinko itd.........

Image Hosted by ImageShack.us


My MuSiC