< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by xxx..replay design..xxx

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


Everybody Can't Be Popular, Because If
They Were Nobody Would Be Popular...

Linkovi

monk
markec144

Image Hosted by ImageShack.us

 

.........

Mostovi
Tesko je vratiti se
kad nema ni jednog mosta
kad od svega sto je bilo
vise ni sjecanje ne osta.

Tesko je svakog dana
mjesati snove sa javom
sve sto je nekad bilo
danas zvati zaboravom.

Tesko je odreci se srece
kad ga srce jos uvijek voli
tesko je, pretesko...
da se kroz jedan zivot sve preboli.


Mislis bilo bi kao prije
Rijec u grlu stane,
kad mi proslost po nekome vrati se na rame,
kada netko te spomene,
nezna u otvorenu ranu dodirne...

Cini mi se zauvijek cu ostati sama,
u tugu ziva zakopana,
jer sve sto sam osjecala nestalo je sa nama....

Pa voljeti neznam ispocetka,
nekom se davati bez izuzetka.
Bol u oku ispliva,
kad netko isto ime doziva,
kao na strasnom sudu da me priziva...

Cini mi se nijedan put ne vodi od tebe nego k tebi,
i da izlaza iz sjecanja nema,
mogu lagati samoj sebi....

Mozes slobodno ici,
tebe val tuge nece stici,
niti bol zapljusnuti...

Mozes slobodno dalje,
Bog na moja leda za nas bol salje,
ti si slobodan.

Samo racunaj na mene,
kad zatreba ti rame za plakanje,
jer znam stic ce te kajanje..

Kada shvatis da bez mene ne ide,
da svi drugi ti na sreci zavide,
a da si tuzan nepoznaju te i ne vide...

Mozes svojim putem,
sa nadom u bolje pod kaputom,
racunaj na mene
kad bol te dostigne...

Mislis bilo bi kao prije,
sjaj u oku i miris proljeca,
mislis ''ona bi bila ista..''

Mislis jednom je bila bol pa prosla,
nije ostavila tragove,
ne vidis praznu tamu kad te pogledam,
ne osjetis hladnu jezu kad me dodirnes,
ne cujes u boji moga glasa bol...

Mislis, moci ces vratiti vrijeme,
ranu koju si stvorio...

Mislis da mozes,
a vidis da je uzalud...


SJECANJA
Kazu da oci mi se zacakle kad pricam o tebi,
o svemu onom sto smo bili i sto smo mogli bit.
Kazu da usta mi se razvuku u neki lagani osmjeh,
nekako sjetan i tuzan.

I mogu se zaljubljivat nakon tebe, doista mogu.
I jeli zaista bitno sto ih sve s tobom usporedjujem.
Jos cujem korake proslosti,kako u srcu,
idu u krug, tapkaju,
ne znaju kud bi sa sobom.

A ti, ti si moja proslost, sve ono sto sam nekad bila,
moj smijeh i moja suza.
Sada si samo sjecanje, samo toplina u grudima,
samo jeza koja me prodje kad me pogledas tim plavkastim ocima,
samo uzdah kad se sjetim tvojeg poljupca.

Ti lezis tu u svakoj mojoj biti, u svakom jutru,
ti si moja tajna zelja u svakoj paloj zvijezdi.
samo ti...


PADA KIŠA
Svaka kap kiše
je kap krvi iz dna moje duše.
U toj kapi krvi,
djelići moje ljubavi,
djelići tvoje ljubavi.
Davao si mi sitne komadiće svoje pozornosti.
Bio si tu,
tu kraj mene,
i po kiši i po snijegu,
sve dok te ona nije zavela na onom brijegu.
Tada si me ostavio, moju ljubav ukrao
i njoj poklonio.
Meni si bol i tugu ostavio.
Umirem.....
moje srce se dijeli na sitne kapi,
i zajedno s kišom,
nestajem u zemlji.....

Ove pjesme nisam ja napisala, pokupila sam ih negdje.
Pjesme su mi super!!!







| komentari (0) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

...

Image Hosted by ImageShack.us


Zasto Si Tako Lijep?
Zasto Da Te Za Ljubav Molim?
Zasto Si Tako Slijep Jer Nevidis
Da Te Ludo Volim?

Image Hosted by ImageShack.us


I'm Not Supposed To Love You
I'm Not Supposed To Care
I'm Not Supposed To Live My LIfe WISHING YOU WERE THERE
I'm Not Supposed To Wonder WHERE ARE YOU OR WHAT YOU DO
I'M SORRY I CAN't HELP MYSELF 'CAUSE I'M IN LOVE WITH YOU...

AbOuT mE

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Ime: Lea
Nadimak: Leky
Prezime: nije vazno...
God: 12
Datum rodenja: 14.04.1995
Volim: Decke :D, moje naj frendove, pjevati itd..
Mrzim: Umisljene ljude i skolu
Grad: Pozega
Razred: 6.a
Skola: D. Cesaric
Hobi: Idem u glazbenu
Kucni ljubimac: Puffy (moj mawli cuko)
Naj Pjevaci i pjevacice: Jesse MCcartney, Avril, Rihanna, Haley (iz One Three Hilla) i ima ih jos puno....
Naj Grupe: Us5, TH, LP, Nevada Tan, Lexington Bridge, Evanescence ima ih jos dost......

Image Hosted by ImageShack.us


MOJI FRENDOVI:
Marija aka Maja:
Zakon cura nema sta, luda,
s njom mogu o svemu
pricat, ide samnom u razred i
swe 5 mogu rec za nju.

Image Hosted by ImageShack.us


Marija S. aka Saky:
(pre) Luda, uvijek me oraspolozi i
nasmije, zakon je, mogu s njom
pricat o svemu i svacemu, otvorena,
voli se zezat i pricat, jako je zanimljiva,
al ponekad zna bit (pre) glasna,
moja mawla seka.
Puffa mojoj mawloj seki

Image Hosted by ImageShack.us


Bernarda aka Dada:
Super cura, moja
wejika seka, otkacena je, zanimljiva,
zna se salit,mogu s njom o
svemu pricat, voli se zabavljat.
Puffa mojoj wejikoj seki.

Image Hosted by ImageShack.us


Iva aka Iwchy:
Nedavno sam se pocela
s njom druzit, super je, voli
se salit, jako je zanimljiva,
Prava legenda!!

Image Hosted by ImageShack.us


Mirta aka Mirthych:
Sjedim s njom, jako je smjesna
i zanimljiva, voli se salit i smijat,
mogu s njom pricat o svemu, voli
zaebawat ljude, sve 5.

Image Hosted by ImageShack.us


Anamarija aka Mija:
Moja kuma, super je,
moja mawla seka, jako je
slatka i otvorena osoba,
obozavam ju!
Puffa mojoj mawloj seki!

Image Hosted by ImageShack.us


I jos neki moji frendovi:
Matej, Dino,
Vjeran, Josip aka Spooky,
Dinko itd.........

Image Hosted by ImageShack.us


My MuSiC