<font size=3><marquee onMouseover="this.scrollAmount=3" onMouseout="this.scrollAmount=6"><strong>*... Glavobolja od vina, a nigde aspirina, sinoc bila sam sa tobom pijana...*</strong></marquee></font> - [ ``~ Lucin Loodi Svit ~`` ] - Blog.hr *... Glavobolja od vina, a nigde aspirina, sinoc bila sam sa tobom pijana...*,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> *... Glavobolja od vina, a nigde aspirina, sinoc bila sam sa tobom pijana...*,blog.dnevnik.hr/xxblackqueenxx" />
< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~°?YeP/nOp?°~ Image and video hosting by TinyPic

Ovoliko vas je bilo na mom blogu od 26.12.'07.god...
Free Website Counters
Free Website Counters

...AbOuT mE...

~NaMe: XxXxXx
~SuRnAmE: Kao od roditelja... zubo
~NiCkNaMe: Lucy, Luce, Lucka, Beba (rolleyes), Rico...
~My BiRtHdAy: 14.03. - FiSh
~I LiVe In: Bibinje (Zadar)
~BeSt fRiEnDs: Sarita, Veky, Lela... Itd....
- Lukec, Simecki, Cuca, Pipo....
~BeSt AcToR & AcTrEsS: Hugh Grant & Jessica Alba, J.Lo....
~MuSic: Slusam uglavnom pop, ma svasta... Ugl. kakve sam volje... cool
- Enrique Iglesias, Timbaland, Nelly Furtado, Fergie, Rihanna, itd, itd......
~BeSt FoOd & DrInK: Lassagne & sok od maraske (za korizmu san se odrekla sokova, pa mi je sad VODA...rolleyes)...njamifinoparty
~SiMpAtHy: Hmm... Slobodna...yes
~I LiKe:
... prijatelje...
... obitelj...
... lovu...
... slati SMS-ove...
... shopping...
... glazbu...
... cokoladu...
... jagode...
... more...
... putovanja...
... TV...
... MSN...
... citati...
... svoju sobu...
... svoj mobach...
... svoj laptop...
... spavati...
... svoju kosu (ali uvik govorin da je ne volin... belj)
... salu...
... iskrenost...
... pravdu...
... serije...
... filmove...
... internet...
... PS2...
...sebe...belj
... i jos puno toga...
~I dOn' T LiKe:
... skolu...
... ispitivanja...
... ispite..
... fiziku...
... laz...
... umisljenost...
... cigarete...
... alkohol...
... drogu...
... kad nemam love...
... kad nemam love na mob-u...
... lignje...
... hobotnice...
... dagnje, kunjke & prstace...
... sve sto je gazirano...
... i jos dosta toga...wink






L!NK!CH!

[xx_LuCy - ZaKoN cUrA_xx] thumbup
[xx_ŠiMe_xx] hrvatska
[xx_ČuĆa_xx] smokin
[xx_SaRiTa_xx] cerek
[xx_IwOnA_xx] sretan
[xx_MaRe_xx] mah
[xx_LiNa_xx] yes
[xx_IvAnA-ReD CaT_xx] cool
[xx_AnAmArIa_xx] wink
[xx_PeTrA_xx] sretan
[xx_VaNeSsA_xx] thumbup
[xx_MaRkO_xx] thumbup
[xx_MaTeA_xx] mouthwash
[xx_AnNa_xx] yes
[xx_PeTrA 2_xx] smijeh
[xx_PaTrIsHa_xx] wink
[xx_ IvA_xx] yes
[xx_ MaRtInA_xx] wink
[xx_ KiA_xx] wink
[xx_ StUkIcA_xx] naughty




...Da Bi Zena Bila S Vama Morate Biti...

1.Prijatelj...
2. Psiholog...
3. Ljubavnik...
4. Brat...
5. Otac...
6. Učitelj...
7. Odgojitelj...
8. Kuhar...
9. Zidar...
10. Vodoinstalater...
11. Mehaničar...
12. Dizajner unutarnjeg prostora...
13. Stilist...
14. Zubar...
15. Ginekolog...
16.Prijatelj...
18. Psihijatar...
19. Terapeut...
20. Drzak...
21. Organiziran...
22. Dobar otac...
23. Cist...
24. Simpatičan...
25. Atletičar...
26. Ljubazan...
27. Pozoran...
28. Kavalir...
29. Inteligentan...
30. Pun fantazije...
31. Kreativan...
32. Sladak...
33. Moćan...
34. Razuman...
35. Tolerantan...
36. Oprezan...
37. Ambiciozan...
38. Sposoban...
39. Hrabar...
40. Odlučan...
41. U trendu...
42. Popustljiv...
43. Zagrižen...
44. Pun komplimenata...
45. Kupovati s njom...
46. Ne raditi probleme...
47. Jako bogat...
48. Ne težak...
49. Ne gledati druge...

Također mora paziti da:

50. Nije ljubomoran, ali niti nezainteresiran...
51. Mora se slagati s svojom obitelji, ali ne smije im davati previše vremena...
52. Da joj daje prostor, ali se mora brinuti gdje je ona...

Od svega toga je jako važno:

53. Ne zaboraviti sljedeće datume :
- obljetnice (vjenčanje, zaruke, prvi poljubac...)
- diplome
- njenog rođendana
- rođendana njene najbolje prijateljice (ali ne pokazati
prevelikog interesa u tom, samo spomenuti pravi dan)

Na žalost ako i poštujete sva pravila,
ne možemo garantirati 100%, da će ona biti istinski sretna,
jer bi se lako iznenada osjetila potopljena u životu potpune
savršenosti, koja ju guši i zato bi mogla pobjeći s prvim
kojeg bi srela...

Vjerojatno je zato Bog rekao:
"Ljubi ju!", a nije nikada spomenuo "Razumi ju!!!!!".



Pismo Studentice Roditeljima

Dragi mama i tata,

Otkako sam došla u Zagreb studirati, sam se ulijenila u pisanju i žao mi je da vam nisam već i prije pisala. Imam puno novosti. Predlažem vam, da lijepo sjednete prije nego nastavite s čitanjem. Ne smijete čitati dok ne sjednete, u redu?

Ovdje mi je lijepo. Fraktura lubanje koju sam imala, kad sam skočila kroz prozor sobe, jer je izbio požar, se je zacijelila. Samo sam dva tjedna bila u bolnici i sada već dobro vidim, glavobolje imam samo povremeno. sreća, da je moj skok kroz prozor vidio dežurni na obližnjoj benzinskoj pumpi i odmah je pozvao liječnike i vatrogasce.

Bio je vrlo ljubazan i posjetio me je u bolnici. Po povratku iz bolnice nisam imala kamo otići (soba je bila potpuno izgorjela), pa me je pozvao k sebi. To je vrlo prijatna soba, iako je u podrumu. On je vrlo dobar momak i nas dvoje smo se ubrzo zaljubili i planiramo vjenčanje. Datuma još nismo odredili, iako bi vjenčanje bilo prije nego se bude vidjelo, da sam trudna. Da dragi roditelji, trudna sam...

Znam koliko želite, da imate unuke i njima darujete istu pažnju i ljubav kao što ste je meni, kad sam bila dijete. Datum vjenčanja još nismo odredili, jer nismo mogli obaviti predženidbene krvne pretrage radi nekakve infekcije, koju ima moj dragi, pa sam je i ja dobila od njega...

Znam, da ćete mojeg momka primiti u obitelj s otvorenim rukama. Iako nije školovan, je vrlo ambiciozan. Unatoč tome, da nije bijelac i da je muslimanske vjere znam, da vaša uvijek izražena strpljivost neće dozvoliti, da bi vam to smetalo....

Eto, sada, kad ste saznali sve te novosti, mogu vas utješiti, da nije bilo nikakvog požara, frakture lubanje, nisam bila u bolnici, niti nisam noseća, niti imam aids, niti momka uopće...

Istina je, da sam pala na ispitu iz matematike i fizike i morat ću ponavljati godinu. željela sam samo, da bi činjenice vidjeli u pravom svjetlu...

Vaša draga kći..
.







---> P!$ME <---

Enrique Iglesias - Hero


Enrique Iglesias - Escape


Enrique Iglesias - Not In Love


Enrique Iglesias - Bailamos


Enrique Iglesias - Quizas


Timbaland feat One Rebiblic - Apologize


Timbaland - Boardmeeting


Timbaland ft. Keri Hilson and D.O.E. - The way I are


Timbaland - Give it to me


Timbaland ft. Nelly Furtado - Promiscuous Girl


The Hives ft. Timbaland - Throw it on me


John Doe ft. Lil Jon & Timbaland - Rollin


Justin Timberlake ft. Timbaland - My Love


Amy Wineshouse - Rehab


Amy Wineshouse ft. Mark Ronson - Valerie


Amy Winesgouse - Back To Black


Amy Wineshouse - Love Is A Losing Game



---> PiSmuLjCi <---

~Ne trazi od mene
da budem savrshena...
Ako to postanem,
potrazit cu i
savrshenog decka...~


~Mozda je pogled bio kriv,
mozda je sudbina tako htjela,
da volim plave oci,
bas onda kad nisam smjela...~


~Trenutak je dovoljan da se upozna,
trenutak je dovoljan da se zavoli...
Ali samo trenutak moze razoriti
sve sto je trenutak uspio stvoriti...~


~Zeljela bih sada sjenu tvoju
u parku prepoznati,
klupu staru kuci ponijeti
tvoj pogled na sebi osjetiti...
Zeljela bih glas ti poslati po vjetru,
i sve plime i oseke u meni
predati tvom tijelu...
Zeljela bih da suze moje
postanu suze tvoje...
Zeljela bih molbu za povratkom,
a znam da je to samo san
i nikad te necu imati,
a ZELJELA BIH...~


~U mojoj psiholoskoj konstituciji
manifestira se apsolutna dominacija
pozitivne energije za individualnost
tvoje osobe...~


~Krace receno: IZLUDUJES ME!!!~
Samo jednom upoznas nekog
tko je u tebe, a ne iznad tebe...
Tko te voli zbog onoga sto jesi,
a ne zbog onoga sto bi mogao biti...
Samo jednom zavolis nekog,
kao tebe ja...~


~Kad se poklope kazaljke na satu
i kad otkuca ponoc,
ti zatvori oci
i stisni ih jace
i sjeti se onog
tko zbog tebe place!!~


~Kad te nema
moji snovi se izgube,
moja masta se zamrzne,
moje usne ne govore,
moja se dusa izbrise
i sve bol postane!!!~


~Divno je kad nekog volis,
jer ljubav je najveci poklon
koji dajemo...
Ljubav je skola
nezebicnosti & vjernosti...
Prava ljubav je kad nekog volis
kao tebe ja...~


~Daleko si od ociju,
al' od srca nisi...
Jedino sto mi nedostaje
znaj ti si...
Nisi zvijezda, ni andeo,
ni Bog da te molim,
ali si osoba koju
ludo & iskreno volim...~


~Cokoladni bombon...?! NE...
Cvjetno med...?! NE...
Sladoled od jagode...?! NE...
Secer... NEMA SANSE...
Jebi ga, i dalje
ne nalazim nista
sto je slade od tebe...~


~Krenem jutros i naidem
na slovo V, idem dalje, kad
ono O, nastavim, kad ono
LM, ispred sebe guraju I,
kasnije pored mene projuri
E, ispred sebe gura T -
shvacas o cemu ti pricam?!~



~KISA - poslije kise duga,
JA - poslije mene druga,
TI - poslije tebe tuga!!~


~Da li znas koliko mi nedostajes?! - NE!!
Da li znas koliko mi znacis?! - NE!!
Da li znas koliko te volim?! - NE!!
Moras priznati da u zivotu za neke stvari -
NEMAS POJMA!!~



``Zanimljivosti``


~ Nemoguće je kihnuti otvorenih očiju!!

~ Slonovi su jedine životinje koje nemogu skakati!!

~ Dešnjaci u prosjeku žive 9 godina dulje nego ljevaci!!

~ Najveci misici su oni na kojima sjedis!!

~ Macke pocinju pesti kad napune tjedan dana starosti!!

~ Zirafa moze izdrzati duze bez vode nego deva!!

~ Pomnozi 111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

~ Komarci imaju zube.

~ Jedna prosjecna osoba se smije 15 puta dnevno.

~ Izdvojeno: ( - SJEDNITE NA STOLICU / FOTELJU / KAUČ (na bilo što) I DIGNITE U ZRAK DESNU NOGU....
-VRTITE TOM NOGOM U SMJERU KAZALJKE NA SATU...
-SADA POLAKO DIGNITE DESNU RUKU...
-I PROBAJTE U ZRAKU TOM DESNOM RUKOM NAPISATI BROJ 6!!!!

NEMOGUĆE JE!!!! )





~ SLjiKiCe~

Image Hosted by ImageShack.us



Refugee dizz




Refugee dizz




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Refugee dizz



Refugee dizz


















petak, 15.02.2008.

*... Glavobolja od vina, a nigde aspirina, sinoc bila sam sa tobom pijana...*

Olaa... Napokon san se sitila napisati post....yes Pa, kako i sami znate jucer je bilo Valentinovo...rolleyesrolleyesI majoj Vali imendan.... winknaughty Nadan se da ste dobili puno poklonica... Ja san dobila od moje Veky bombonjericu...finofino Ja trenutno bas i nisam u nikoga zaljubljena... Znaci ljubav je na *0*... A stos... I ne patin bas od toga.... U subotu su MOZDA ici u Dom... eek A ako buden isla cu vjerovatno ici s Pipon... I neman pojma zasto san stavila vaj naslov... Doslo mi... Tu pismu slusan po cile dane pa eto tako malo... Jer ince i neznan koji bi drugi naslov i stavila, pa... Danas u skoli nismo imali zadnja 3 sata...naughtynaughty Zakon!! A tribali smo imati 7 sati... Uh... Posli smo onda malo do Puntarozice (jedna plaza blizu skole - za vas koji neznate)... Ja i Veky smo dosle naknadno... 10-ak minuti poslije njih... Kad smo mi dosle ove zenske iz razreda su se setale po plazi, pa je meni & Veky na pamet pala jedna suludo luda ideja...ludthumbup Od svih zenski iz razreda smo uzele torbu i sakrile je... Na neko stablo ili negdi... Samo nismo Marinu jer nismo uspile...rolleyes I svoje smo isto kao fool sakrile da nebi skuzile da nase nisu sakrivene, a ve druge jesu... Kad smo to obavile, smo krenile prema njima i rekle in da idemo malo do tamo... Vec nakon 5 minuti smo izjavile da nan je dosadno i da idemo doma.... Ove druge da ce poci po torbe, kad vidu da ih nema.... Odma su ih pocele traziti i skidati sa stabala... One su za sve to okrivile Zaru, koji je tako mali da jedva plocu more obrisati... A jadan... Rekle su da ce nadrapati u skoli... A on jadan, ni kriv, ni duzan...zalivenrolleyes Ali smo zlobne...smijehnaughtysmokin Eto... Neznan sto bi pisala, a i vamo doli van je pismo od plavuse pa se malo ismijte...smijehzubo Uzivajte mi!!!
I za kraj veliki pozz: mojen 7B (ima i iznimaka... muskih iznimaka, npr. Brane...), majoj Vali, Margariti ( s kojojn san jutros nanoge slipala do skole po noj magletini... smijehzubo) & svima koji ovo citaju... E da, i poseban pozz takoder jednoj osobi s bloga, koja je takoder i moja imenjakinja - Lucy...!!mah

Image Hosted by ImageShack.us


Dragi sine,

Pišem ti ovo pismo, kako bi znao da ti pišem... Ako dobiješ ovo pismo, znači da je dobro stiglo... Ako ga ne primiš, javi mi, tako da ti ga ponovo pošaljem... Pišem sporo, jer znam da sporo čitaš...

Neki dan je tvoj otac pročitao u novinama da se, po statistikama, većina saobraćajnih nezgoda događa 1 km od kuće, tako da smo se nedavno i mi preselili malo dalje od kuće... Kuća je prelijepa, imamo čak i veš mašinu, ali ne znam da li radi... Juče sam stavila veš da se pere, povukla vodu i veša više nije bilo.....

Ovdje vrijeme i nije tako loše... Prošle nedjelje samo je dva puta padala kiša - prvi put je trajalo 3 dana, a slijedeći put 4...

U vezi one jakne koju si želio, tvoj dajdza Pjer mi je rekao da, ako ti je budemo slali, da skinemo dugmad, pošto su dosta teška, jer to bi više koštalo, tako da smo skinuli dugmad i stavili ih u džep...

Napokon smo sahranili tvoga djeda: pronašli smo njegovo tjelo kada smo čistili kuću... Bio je u ormaru od onog dana kada je pobjedio, dok smo se igrali skrivaca. ..

Prije nekoliko dana eksplodirala je boca plina u kuhinji: tvog oca i mene je izbacilo van kroz prozor... Koji osjecaj!!! Nakon toliko godina, otac i ja smo prvi put izašli napolje zajedno...

Pošto već spominjem tvoga oca - dobio je novi posao!! Jako je ponosan. Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi... Zaposlili su ga na gradskom groblju... Održava travnjak...

Tvoja sestra Julia, znaš ona koja se udala za svog muža... Napokon je rodila!!! Ne znamo još spol, tako da ne znam da li si postao tetka ili ujak... Ako bude curica, tvoja sestra će je zvati po meni... Čini mi se malo čudno da svoju ćerku zove "mama"...

Tvoj rođak Pol se oženio... Po cijeli dan se moli pred ženom, jer je djevica... I da znaš da više ne viđamo tvoga ujaka Isidora, onoga koji je umro prošle godine...

A da ne govorim o tvom bratu Žanu... On je grozan... Zatvorio je vrata od auta, a unutra su ostali ključevi... Morao se vratiti u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas sve izvukao iz vozila... Katastrofa!!!

Dobro sine, neću ti napisati adresu, jer ne znam koja je... Porodica koja je ovde prije nas živjela, uzela je kućni broj sa zida i ponijela ga sa sobom...

Ako vidiš Margarit, pozdravi je, a ako je ne vidiš nemoj joj ništa govoriti...

Mama koja te voli...

P.S. Htjela sam ti poslati nešto para, ali sam već zatvorila kovertu...

...Jedna plavusha...zubo
Image Hosted by ImageShack.us



... Ne kuzin kako more neko biti tako blesav...lud A takve su van plavushe... He... Salin se ja..!!smijehbelj



| °~*..sMilee..*~° (354) | ..[kLik.].. | ° |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.