myspace comments



Emo Comments For Hi5

















  lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

Opis bloga

heej people..
ovo je blog na kojem ćete moći pročitati djelove tekstova nekih pjesama ili pak moje kratke stihove.. većina toga će biti prilagođena za statuse, bilo na msnu ili na facebooku.. Mnogi od njih su i bili moji statusi.. ispod svakog stiha koji je zapravo pjesma imat ćete i ime te izvođača, a ako mi se bude dalo i link za youtube.. nadam se da će vam se svidjeti.. Ovaj blog, kako i tekstovi na njemu će biti prilično emo, ali bi mi bilo drago da na njega koji put navrate i oni koji se ne smatraju emačima, ali ipak poštuju naše osjećaje..
ne očekujem od ljudi koji uzimaju stihove da svaki put kad uzmu stih kommentiraju i neću se naljutiti ako negdje pronađem svoj stih, ali ipak, bilo bi mi drago ako biste mi bar povremeno dali potporu, bar pokazali da cjenite moj rad..=)
love by:

world happiest emo





Primam vaše tekstove, stihove, prijedloge pjesama, narudžbe o čemu da pišem.. samo vas molim da uz tekst kojeg želite da objavim napišete i ime izvođača i pjesmu ili ako je tekst vaš da napišete kako da vas potpišem. Rado objavljujem sve što biste htjeli vidjeti i čitati..=)

srijeda, 17.06.2009.

I've always been the kind of girl that hid my face so afraid to tell the world what I've got to say.. this is real, this is me..

this is real, this is me.. ovako.. tekstovi u ovom postu su moji .. nadam se da će vam se svidjeti..
kiss from
world happiest emo..=)



I know that I am so many times annoying and that I'm there whole the time, when U want me and when U don't,but people hurted me so much in past and now when I found U I think that U care at least little bit and I don't ever want to let it go..


It feels nice to dream that U think of me when U look away and simle no meter I know it could never ever be true..


Sad people write poems.. Happy people don't have time to write poems..I don't write poems... I just write books..


I know U hug her, I know U kiss her, I know U love her.. And I'm there by the way, for you I'm just a game..


cant choose,its to hard..my mind says that im living in dreams and that u always lie,but heart still trusts u..want to keep dreaming...just want to die in dream..


you give me one of those cute, evil smiles and wonder why you cant hurt me.. the truth is that i was wounded long ago and my heart remanied broken lots before u, and it will stay that way even long after u go away from me..


Just found out who is your worst nightmare, but I'm not sure I'm right person to tell U it's me..XD (haha, It's me =P)



Who invented the heart, anyway? Why?


pretužna sam da bi plakala pa se smijem..X)



ok, priznajem ovisna sam o fejsu..XD
priznajem, 100% sam ovisna o fejsu. a ko prizna pola mu se prašta. znači ovisna sam 50% a pošto sam priznala da san ovisna 50% pola mi se prašta i to znači da sam ovisna 25%i to je opet priznanje, znači ( ček da upalim kalkulator) ovisna sam 12%.. kad sam to priznala oprostilo mi se pola pa sasm sad ovisna samo 6%...opet priznanje i sad sam ovisna 3% a pošto mi se pola prašta ostaje mi samo 1 i po posto.. ponovim priznanjem mi ostaje 0,75% a kako mi se i tu prašta pola ostaje 0,3% što možemo zaokružiti na 0%... ajde, laknulo mi je, ipak nisam ovisna o fejsu..XD
(hahahahahhahahahahahaha)



online rječinci su zakon.. prevedete isti tekst više puta i dobijete potpuno novu rečenicu.. example:
prije: hmm.. možda, nakon svega, budem mogla reč i da volim svoj život..
poslje: a u Svibnju ću biti brz i svi će mi govoriti da sam ja ljubav svog života..
(ovo nema nikakve veze sa životom, ali, eto..)


kizzza..=)



| Komentiraj (41) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.